نوای شادی و لحظات دیگر به یاد داشته باشید در پایان وینس کارتر 22 سال فعالیت حرفه ای

"Ode to Joy.""Wanker."و فردریک Weis.این خنده دار است چه به ذهن می آید زمانی که وینس کارتر نمی رود و اعلام پایا

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

"Ode to Joy."

"Wanker."

و فردریک Weis.

این خنده دار است چه به ذهن می آید زمانی که وینس کارتر نمی رود و اعلام پایان طولانی ترین زندگی حرفه ای NBA در تاریخ یک حرفه ای است که آغاز شد و به اوج خود در حالی که هوا, کانادا, عینک نیوجرسی از تورنتو رپتورز.

بله وجود دارد 2001 NBA dunk contest یک لحظه منی و مسلما کارتر میراث به بازی. وجود دارد ظهور Vinsanity یک پدیده جهانی است که به نوچه حق رای دادن در سراسر جهان مشروعیت. وجود دارد اولین سبد تا کنون به ثمر رساند که در آن زمان شناخته شده به عنوان مرکز هوایی کانادا یک کارتر غوطه دادن یک چارلز اوکلی تنبلی و سنگینی حرکت کردن.

وجود کارتر rookie-of-the-year فصل است. رپتورز' اولین سری حذفی برنده بیش نیویورک نیکز. از بعد از ظهر یکشنبه غوطه دادن بیش از Hakeem Olajuwon در زنگ به نفع خود بازی. 51 امتیاز در تورنتو اولین یکشنبه بعد از ظهر ملی ایالات متحده آمریکا پخش بازی.

این غوطه دادن. که غوطه دادن. این شات. که شات. این کنایه. هر تعداد از شگفت انگیز بازی می کند در چه بود دستیابی به موفقیت دوران برای حق رای دادن.

اما ...

"Ode to Joy."

"Wanker."

و فردریک Weis.

این لحظات همه از سال 2000 که افتاده به ذهن صبح روز پنجشنبه پس از کارتر اعلام کرد در پایان از 22 سال کار حرفه ای:

  • آن را چند هفته قبل از سیدنی بازی با کانادا رو ایالات متحده در نمایشگاه بازی در هونولولو و به نوعی این سازمان برگزار بتهوون "Ode to Joy" به جای "O کانادا" قبل از tipoff. کارتر بود befuddled و خجالت و به عنوان ایالات متحده آمریکا بسکتبال مقامات سقوط بیش از خود را بعد از بازی عذرخواهی او از آن ساخته شده شناخته شده او صدمه دیده بود توسط مضحک خطا.
  • سپس یک هفته قبل از آن بازی سیدنی آغاز شد کارتر و آمریکا بازی دوستانه در برابر استرالیا در ملبورن بود که هیچ چیز به جز. کارتر کردم تا یاد استرالیا اندرو زل زل نگاه کردن وجود دارد و هل و shoves و شوم glares. زمانی که sellout جمعیت به شدت وطن پرست شکست را به یک شعار از "کارتر یک خویش کارتر یک wanker" شما می توانید ببینید یک بهت زده نگاه در چهره خود را. اما او می دانست که نبود یک تعریف.
  • و پس از آن وجود دارد Weis که برای همیشه در شناخته شده به عنوان "مرد فرانسوی که کارتر شروع به پریدن کرد در بازی های المپیک است." آن را بزرگترین در بازی غوطه دادن من تا کنون دیده ام: کارتر جمع آوری توپ در خارج از سه نقطه از خط در سمت چپ در زمان سه مرحله و به سادگی محدود بیش از 7 پا Weis, ماهیهای بیچاره مدافع سر را به پایان برساند یک دست غوطه دادن.

این gasps. استخوان-تند سر و صدا پس از. هنوز هم ستون فقرات-سوزن سوزن شدن لحظه دو دهه بعد. "من به یاد داشته باشید هر چیزی" Weis ESPN گفت: حدود پنج سال پیش. "من تا به حال چشم من بسته شده است. من نمی خواهد حرکت برای اطمینان حاصل کنید."

چه همه آنها اضافه کردن به این است که فقط چگونه, چگونه جهانی چقدر مهم کارتر خود ساخته شده رپتورز با نام تجاری و با گسترش بسکتبال در کانادا.

و در حال حاضر آن را بیش از. پس از 1,541 بازی ها 25,728 امتیاز و هشت تیم کارتر اعلام کرد در Winging آن با وینس کارتر پادکست.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این نوع از خنک وضعیت برای من چون من به لیگ در کوتاه نجومی و راه من دور از لیگ در کوتاه فصل" کارتر گفت. "بنابراین برای من, آن را فقط به نوع یک وضعیت منحصر به فرد."

آن را سرگرم کننده را به یک صندلی ردیف جلو به صورت شش به علاوه فصل در تورنتو و خیلی از آنچه به دنبال: المپیک این چاپلوسی های Beatlemania جنبه کارتر زمان در اینجا. جاده بازی ها, حوادث, خانه بازی ها ایجاد کرده است "چه چیزی او را به انجام امروز" پرنیان که هیچ یک از این قطعات قبل از دیده بود. وجود داشته است و سایر ورزشکاران در ورزش های دیگر اما هیچ کدام نزدیک به ایجاد جهانی buzz که کارتر انجام داد.

"الهام بخش بسیاری از کانادایی بچه ها!" دو بار MVP استیو نش گفت: در رسانه های اجتماعی تغذیه. "قبل از VC یک زن و شوهر کانادایی در NBA و در این سال به 20 نفر در NBA فهرست اسامی. با تشکر از شما VC!"

آن را هرگز به نظر می رسد که کارتر عاشق چاپلوسی و یا حتی آن را می خواستم. او می دانست آنچه که او به بسیاری از مردم و آن را ممکن است یک بار اما نه به طور کامل و راحت برای او. در بزرگترین کشش به عنوان یک رپتور از حدود میانه rookie فصل در اوایل سال 1999 از طریق آسیب زده در فصل 2001-02 و 2002-03 او تقاضا در هر روز. که پوشیده بود.

این را در نظر بگیرید اگر: در کمتر از هفت فصل پر در تورنتو, کارتر برای چهار مربیان (بوچ کارتر لنی Wilkens, Kevin o'neill و سام Mitchell) و سه به طور کلی مدیران (گلن Grunwald جک McCloskey و غارت Babcock) و با بی شمار تیمی های مختلف مهارت.

توسط 2004-05 فصل حق رای دادن بود pivoting به Chris Bosh کارتر از نقش تا به حال غیر قابل انکار تغییر و بدون او بازی نمی کند تا به رفیع انتظارات خود را نهایی 20 بازی قبل از یک تجارت به نیوجرسی (برای آلونزو عزاداری هارون Williams, اریک ویلیامز و دو دور اول پیش نویس میدارد). می تواند کارتر به کار گرفته اند خروج خود را بهتر ؟ بله. می تواند این تیم انجام داده اند همه چیز بهتر است ؟ بله. وجود مسئولیت مشترک به عنوان همیشه وجود دارد است.

این واقعیت رپتورز بد بودند برای دو سال قبل از کارتر معامله شد (57-107) — و فقط به عنوان بد در دو بعدی (60-104) — سوخت نارضایتی از طرفداران. برخی از آنها ممکن است هرگز در اطراف. اما برای اندازه گیری کارتر تاثیر کلی مردم باید درک کنند که چگونه احترام او در سراسر لیگ. او در سال های پایانی زندگی حرفه ای خود را به عنوان یک بیت بازیکن و یک مربی آموزش جوانان در بازی.

"تبریک یک حرفه ای! @mrvincecarter15," سابق رپتور خوزه کالدرون گفت: در رسانه های اجتماعی. "تا به حال لذت بردن از بازی در مقابل شما و با شما! همیشه یک کلاس عمل می کنند! با تشکر از شما!"

گفت: کارتر نهایی مربی تیم آتلانتا لوید پیرس: "مرد و نیم شگفت انگیز کلاس! آن شده است یک افتخار و یک امتیاز برای من به کار با شما."

حال سؤال این است که چه رپتورز را به افتخار کارتر. علامت خود را در حق رای دادن و در این ورزش در کشور غیر قابل انکار است و ماندگار. وجود دارد ده ها هزار نفر از کودکان و نوجوانان که تبدیل به بسکتبال دو دهه پیش به دلیل کارتر. او نیاز به تشکر است که یک نقطه فعلی رپتورز جمهور Masai Ujiri اغلب ساخته شده است.

دیگران وجود خواهد داشت: کایل لوری DeMar DeRozan دامون Stoudamire به احتمال زیاد می کند ، اما کارتر خواهد بود که برای اولین بار به افتخار بود. هیچ کس تا به ایجاد همان اثر.

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

آنچه را مورد علاقه خود را در حافظه از وینس کارتر NBA حرفه ای ؟ چه چیزی شما فکر می کنم او می خواهید انجام دهید در حال حاضر ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن