NFL در نظر دارد به بازی آن سال 2020 فصل است. اما چگونه ؟

NFL در نظر دارد به بازی آن سال 2020 فصل لیگ خواهد شد و انتشار آن برنامه کامل این هفته شاید به عنوان چهارشنبه و

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

NFL در نظر دارد به بازی آن سال 2020 فصل لیگ خواهد شد و انتشار آن برنامه کامل این هفته شاید به عنوان چهارشنبه و به تقویت آن است.

اما احتمالی برنامه های انتظار به همراه این اطلاعیه تنها برجسته چگونه شکننده وضعیت در این بیماری همه گیر کوروناویروس رو بسیاری از تغییر و ناشناخته متغیر است.

لیگ سخنگوی برایان مک کارتی توییتی شنبه که کیکآف باقی مانده میله میله برای سپتامبر. 10 با فوق العاده کاسه LV در تمپا در برنامه برای Feb. 7, 2021, به عنوان مثال. و اعتماد به نفس است نه تولید: شما نمی توانید هر کسی آماده به شرط در برابر NFL فصل در لحظه اتفاق می افتد.

با این حال ورزش, مجله کسب و کار, گزارش برنامه سازان در حال ساخت در اقدامات است که می تواند اجازه می دهد آنها را به عقب براند از شروع فصل به طور منظم تا زمانی که به عنوان اواخر به عنوان Oct. 15 و سوپر جام به Feb. 28 اگر لازم است.

و آسوشیتد پرس گزارش NFL است بحث در مورد بازی در خالی استادیوم یا در خنثی سایت ها و از بین بردن bye هفته.

هنوز هم همه از آن اقدامات ثانویه به واقع پیدا کردن یک راه برای شروع فصل در وهله اول. پس چگونه می خواهد لیگ حتی انجام این کار ؟

خوب منابع آشنا با تیم های " تفکر این باورند باشگاه می تواند در نهایت نیاز به قرنطینه بازیکنان و کادر ابتدا در شروع اردوگاه آموزشی در اواخر ژوئیه یا اوت. این به معنی جدا کردن بازیکنان و کارکنان از عموم مردم حداقل.

این می تواند لازم است. اما چنین اندازه گیری مانند هر گونه تغییر در برنامه نیاز به ثبت نام از بازیکنان NFL' Association. و هیچ تصمیمی در اینجا خواهد بود ساده برای بازیکنان است.

بسیاری از بازیکنان نمی خواهم جدا از خانواده خود را برای یک دوره طولانی از زمان در صورتی که از آنها خواسته. آنها همچنین می توان با قرار دادن سلامت خود را در معرض خطر با بازی در وهله اول. و برخی از حقوقی کارشناسان تردید دارند که آیا جدید توافق دسته جمعی به آنها مراجعه در صورتی که قرارداد به ویروس و آنها باور دارند که یک باشگاه مسئول است.

از سوی دیگر اگر لیگ بازی نکند 2020 فصل وجود دارد مقدار زیادی از پول را در خطر را برای همه به از دست دادن بازیکنان و خانواده های آنها گنجانده شده است. و به این ترتیب فرضی اگر قرنطینه اردوگاه های آموزشی شد NFL پاسخ به اولویت بندی بازیکنان در سلامت و اشتغال آن به نظر می رسد معقول و منطقی قربانی به.

البته تمام 50 ایالت می تواند رسیدگی به این وضعیت به طور مستقل و قوانین خاص خود را دارند و درجات مختلفی از نرمی. به طوری که می تواند تاثیر آنچه مورد نیاز است از آن تیم اگر چه NFL سعی شده است که به نگه داشتن آن سازمان عامل بر روی یک سطح میدان بازی در خارج از فصل.

در مورد تست این تنها منطقی لیگ و NFLPA خواهد خرید coronavirus تست به اداره به بازیکنان و کادر برای کنترل محیط زیست و کارشناسان پزشکی می گویند. اما از آنجا که هنوز هم وجود دارد به اندازه کافی تست در دسترس به طور متوسط آمریکایی ها که تنها کار اگر آن را نمی آمده در شهروندان هزینه.

Troy وینسنت NFL را معاون اجرایی رئیس جمهور از فوتبال عملیات مطمئن آسوشیتد پرس که NFL را ویروس آزمون به دور از مردم است.

"ما نمی," او گفت: AP. "عمومی ایمنی اولین و مهمترین."

آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه NFL, انگشتان پا که خط.

لیگ قصد بر اقدام آن فصل تنها اگر آن را می تواند انجام این کار با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است برای بازیکنان خود را برای تمام تیم ها در لیگ برتر و کارکنان و برای طرفداران. به طوری که آنچه قرار می دهد هر گونه امکان در جدول برای بحث اگر نه بررسی و تصویب برای سال 2020 فصل است.

این است که چرا فوتبال حرفه ای شبکه می گوید لیگ صحبت کرده است با Delta Air Lines و هتل ماریوت در مورد تامین امنیت استفاده اختصاصی هواپیما و هتل ها به ترتیب به حفظ تیم جدا شده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

و آن است که چرا این هفته برنامه کامل آزاد خواهد شد همراه با یک ستاره کامل از طرح های احتمالی برای فصل پیش رو است.

چرا که هیچ کس حتی توانا NFL تضمین می تواند بسیار در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن