لیگ برتر بازیکنان چهره سال از coronavirus محدودیت

منچستر, انگلستان—لیگ برتر شده است, گفته کارشناسان دولت که coronavirus محدودیت می تواند تحمل حداقل یک سال در فو

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

منچستر, انگلستان—لیگ برتر شده است, گفته کارشناسان دولت که coronavirus محدودیت می تواند تحمل حداقل یک سال در فوتبال به زبان انگلیسی, با بازیکنان مجاز به رزومه تنها غیر-تماس با آموزش از شنبه.

بوندسلیگا در حال حاضر بازگشت جریان است اما آرمان به راه اندازی مجدد بخش بالا انگلستان در ژوئن 12 در حال حاضر سخت به نظر می رسد دیدار.

"ما باید انعطاف پذیر در مورد آن" لیگ برتر اجرایی ریچارد کارشناسی ارشد گفت: در رسانه های تماس در روز دوشنبه.

اجازه می دهد بازیکن را به سرانجام شرکت در تماس با آموزش در انگلستان هنوز هم بستگی به موافقت دولت اگر هیچ جدید سنبله در COVID-19 موارد پس از کاهش مستند محدودیت.

"(پس) ما تا به حال مناسب بحث و گفتگو با باشگاه در مورد مقدار مورد نیاز است برای ایجاد سطح آمادگی جسمانی قبل از آنها می توانید شروع به بازی ما هستند و سپس در یک موقعیت قادر به تایید زمانی که فصل شروع شده است" کارشناسی ارشد گفت.

این باشگاه در روز دوشنبه توافق کردند که به پروتکل آموزشی برای گروه های کوچک از بازیکنان در حالی که حفظ اجتماعی فاصله وجود دارد که در گسترده تر جامعه است. Coronavirus تست است که با توجه به اتفاق دو بار در هفته در باشگاه در 40 بازیکنان و مربیان و کارکنان پشتیبانی. اولین مجموعه از نتایج انتظار می رود در روز سه شنبه.

پروتکل های تشکیل شده در رابطه با دولت است.

"آنها ساخته شده آن را بسیار روشن است که وضعیت اجتماعی بهداشت عمومی از وضعیت این است که رفتن به تغییر بیش از شش تا 12 ماه" لیگ برتر پزشکی مشاور علامت Gillett گفت. "ما در حال رفتن به به دنبال ایجاد همان نوع از تغییرات فرهنگی در زمینه آموزش و در فوتبالیست' رفتارهای آیا ما باید این گفتگو در حال حاضر و یا در هر نقطه در این سال است. این مهم است که مردم درک کنند که."

بازیکنان را مجبور به ورود در زمین تمرین خود را — در حال حاضر در کیت خود را — و را حداقل سه فضای بین هر یک از ماشین در پارکینگ منطقه. بازیکنان اجازه خواهد داشت در زمین تمرین تنها برای حداکثر 75 دقیقه در حال حاضر.

"ما به شدت دلسرد تاکتیکی جلسات در سایت به طوری که اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود در همه زمان ها" Gillett گفت. "آنها باید 15 دقیقه است که در آن برای آماده سازی خود در نظر درمان قبل از آموزش. اما آنها می توانند با استفاده از ورزش به عنوان طولانی به عنوان آنها به لحاظ اجتماعی فاصله خود را از دیگر ورزشکار و تمیز کردن آنها به تجهیزات پس از هر استفاده."

نیوکاسل منتشر شده قصد دارد تا پنج بازیکن را به کار با هم در یک زمین با تنها 10 اعضای تیم ملی در زمین آموزش در هر زمان.

"یک بازیکن یک چهارم از یک زمین به عرض بنابراین اجتماعی فاصله است یک مشکل نیست" نیوکاسل مدیر استیو بروس گفت. "ما قطار با هشت تا 10 در یک زمان در دو زمین. همه چیز در جای خود در جنبه های ایمنی. من هیچ مشکلی وجود ندارد و من می توانم بگویم هواداران بازیکنان و کارکنان به عنوان امن که ما احتمالا می تواند.

"همه ما درک می کنیم که این ویروس نیست رفتن به دور فقط می خواهم که آن را برای رفتن به چسبیدن به اطراف کمی, اما من فکر می کنم با این پروتکل در محل ما همه چیز را ما احتمالا می تواند به بالا و در حال اجرا دوباره."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن