بزرگ غربی شراب: Columbia ولی رهبران نگاه کردن به 'St. Helens قدیمی' - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

هر کسی مشغول به کار در شمال غربی اقیانوس آرام صنعت شراب در آن زمان را به یاد داشته باشید که در آن آنها و آنچه

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

هر کسی مشغول به کار در شمال غربی اقیانوس آرام صنعت شراب در آن زمان را به یاد داشته باشید که در آن آنها و آنچه آنها انجام می دهند هنگامی که خاکستر از کوه سنت هلن شروع به سقوط 40 سال پیش در 18 مه.

آن مشخص شده یک هفته و یا پس از پناه در محل یک اصطلاح است که ما به شدت با آن آشنا امروز به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر. اما, وجود دارد, واشنگتن, کارخانه شراب سازی است که lightheartedly استفاده از برچسب ها برای اشاره به آن فصل رشد به عنوان "سنت هلن 1980،"

بررسی زمین شناسی ایالات متحده نوشت: "Downwind آتشفشان در مناطق ضخیم خاکستر تجمع بسیاری از محصولات کشاورزی مانند گندم و سیب و سیب زمینی و یونجه نابود شدند.

"در بسیاری از محصولات زراعی جان سالم به در برد اما در مناطق پوشانده تنها یک پوشش نازک از خاکستر. در واقع اپل و تولید گندم در سال 1980 بود که بالاتر از حد طبیعی به دلیل بیشتر-از-دمای تابستان آسمانی. این دلمه از خاکستر و نیز کمک به حفظ رطوبت خاک از طریق تابستان است.

"علاوه بر این در دراز مدت خاکستر ممکن است ارائه شیمیایی مفید مواد مغذی خاک از شرق واشنگتن که خود تشکیل شده از یخبندان سپرده است که حاوی مقدار قابل توجهی خاکستر جزء."

فقط 73 دقیقه پس از فوران Yakima شروع به دریافت به اندازه 5 اینچ از خاکستر. سه مرد که تبدیل به رهبران امروزی واشنگتن شراب صنعت – تولید کنندگان مایک Sauer و Boushey و شراب راب گریفین – به تازگی به اشتراک گذاشته خاطراتی از آن روز و "سنت هلن 1980،"

مایک Sauer, Red Willow تاکستان Wapato واشنگتن

این جای تعجب نیست که یک مرد ساخته شده است که یک سنگ کوچک در یک تپه در تاکستان – یک ساختار است که در حال حاضر یک آیکون از واشنگتن شراب صنعت – رانندگی در بازگشت از کلیسا که صبح روز یکشنبه.

"ما خیلی نزدیک به آبشار که ما برخی از خاکستر از تقریبا همه از فوران," Sauer گفت. "آن نگاه مانند سطح ماه. همه چیز فقط تحت پوشش در این خاکستری خاکستر. من می خواهم بگویم در مورد 3/4 اینچ ضخامت. از پر رفت و راست بالا و بیش از ما است."

دو سال قبل از Mount St. Helens اولین فوران Sauer امضا قرارداد با همراه Vintners که تبدیل به کلمبیا کارخانه شراب سازی. در سال 1979 لوید Woodburne یک دانشگاه استاد و یکی از بنیانگذاران سازان استخدام David دریاچه استاد از شراب را AV شراب.

"من به یاد داشته باشید که در سال 1980 اولین نفره که آنها تا به حال تاکستان-تعیین شراب" Sauer گفت. "مرتبط Vintners قرار مینیاتوری آتشفشان بر روی برچسب." کسانی که bottlings بخوانید "St. Helens 1980 قدیمی" و برجسته خاکستر plume. اجزای اصلی از خاکستر شد دی اکسید سیلیکون و اکسید آلومینیوم, اما آن را نیز شامل گوگرد.

"من به یاد داشته باشید که برای چندین سال پس از ما هرگز هر سمپاشی برای کپک دلیل وجود دارد بنابراین مقدار گوگرد در خاکستر" Sauer گفت. "تمام چیزی بود نسبتا غنی از مواد مغذی است اما به طور کلی در مزرعه ما شده بود نوع یک فاجعه است.

"وجود دارد يونجه و خاکستر مسدود شدن منافذ برگ برش زنبورها ما استفاده می شود به گرده افشانی. بسیاری از آنها درگذشت. و خاکستر شد به طوری ساینده بر روی تجهیزات."

دریاچه تولید شده در یک سال 1981 Red Willow تاکستان Cabernet Sauvignon – برای اولین بار از بسیاری از تاکستان-تعیین شراب از Sauer را در حال حاضر معروف کاشت.

"من به یاد داشته باشید و یا منفی در مورد 1980, قدیمی,,, اما 1981 شراب دیده اند بیشترین تاثیر مواد مغذی و این در حالی است که با شکوه, قدیمی,,," Sauer گفت.

کیر Boushey, Boushey تاکستان Grandview, واشنگتن

یک بانکدار-تبدیل-کشاورز که در نزدیکی کوه رینیر در تاکوما جامعه اتاق خواب از Sumner Boushey نقل مکان کرد و در سراسر آبشار به Yakima ولی برای کمک به اجرای باغ پدرش خریداری شده در بالای تپه های گرندویو.

Boushey تاکستان در حال حاضر به عنوان محور 300 هکتار مزرعه و در میان صفوف باارزش ترین در شمال غربی.

"من بسیار جوان و خود تامین می شود و من فکر می کردم این بود که قصد کشتن همه این گیاهان" Boushey گفت. "من تا به حال يونجه شراب انگور و سیب و من فکر کردم این بود که پایان جهان است."

آنچه در حال حاضر یک کهنه آبیاری تمرین برای صنعت شراب کمک Boushey را باغ و انگور جوان. در سال 1977 او کاشته تجربی بلوک 1 هکتار است که به نمایندگی از 10 شراب انگور رقم. اول تجاری بلوک برای Boushey تاکستان در سال 1980 تاسیس شد و با استفاده از cabernet sauvignon, cabernet, فرانک و بوته.

"در نهایت آنچه در آن ذخیره شده برای ما بود که همه چیز پاک شد و این باران که آمد" Boushey گفت. "و ما با استفاده از سربار آبپاش – شراب انگور تولید کنندگان بود که در آن زمان – و شما می توانید از شستن خاکستر خاموش برگ."

در نوپای Boushey تاکستان سنت هلن, قدیمی, از سال 1980 در آمد از طریق در مورد میانگین برای آن دوران. "من تا به حال کاشته شده 10 گونه آن و من شراب از همه آنها" Boushey گفت. "من ممکن است را ساخته اند 20 Brix, اما آن اتفاق افتاد و چند بار در آن روز."

در برخی از راه زندگی خود تجربه امروز به یاد او را از برخورد با پیامدهای 18 مه 1980. "این تقریبا همان احساس با این برنامه مرتب کردن بر اساس همان افکار غرق شدن در مورد همه این چیزهای وحشتناک است که می تواند رخ دهد" Boushey گفت. "این نوع از فروتنی چرا که مادر طبیعت همیشه قوانین.

"من به یاد داشته باشید دختران تا در ماسک و تمام این فیلترها اما من به یاد داشته باشید وجود دارد که مانند کمبود وجود دارد با آنچه که ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر" Boushey اضافه شده است. "ما تازگی و ما در اخبار. این بخشی از منطقه ما سابقه و ما آن را تجربه کرده. من لایه هایی از خاکستر زمانی که من دیدن با زمین شناسان."

راب گریفین, Barnard گریفین Winery, Richland,

افتخار فارغ التحصیل از آب برنامه در دانشگاه کالیفرنیا-دیویس گریفین شد و از ورود به چهارم خود را, خود را به عنوان یک واشنگتن شراب و کار در پرستون زیرزمینهای شراب شمال Tri-Cities نزدیکی پاسکو.

"در Tri-Cities ما راست بر روی لبه نازک از آن" گریفین به یاد می آورد. "این ashfall شد ضعف فقط به اندازه کافی برای نوشتن نام خود را در شیشه جلو اتومبیل. بسیار سنگین بود در یاکیما و در Ritzville و Spokane."

لایحه پرستون تاسیس تاکستان خود را در سال 1972 ساخته شده و کارخانه شراب سازی در سال 1976. در زمان فوران, پرستون را کشت کشیده 171 هکتار است. چون پرستون شراب برنامه ساخته شده بود تقریبا به طور کامل در املاک و میوه گریفین کار نمی کند با انگور که تجربه خیلی از خاکستر.

"اعتقاد بر این بود که خاکستر آتشفشانی بود نگه داشتن حشرات جمعیت پایین است که در سال" گریفین گفت.

اریک Degerman و اندی Perdue کار بزرگ غربی شراب. اطلاعات بیشتر در مورد شراب در greatnorthwestwine.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب