خرس سفید دریاچه انسان متصل به مینیاپولیس تیراندازی متهم به طور غیرقانونی در اختیار داشتن اسلحه گرم

یک خرس سفید دریاچه مرد متهم شده بود روز جمعه به طور غیر قانونی در اختیار داشتن یک اسلحه پس از یک تعقیب و گریز

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

یک خرس سفید دریاچه مرد متهم شده بود روز جمعه به طور غیر قانونی در اختیار داشتن یک اسلحه پس از یک تعقیب و گریز و یک مبارزه است که نابود مینیاپولیس رستوران ،

با توجه به U. s. دادستان اریکا H. مک دونالد Jarvae Josiah سامرویل, 27, از, خرس سفید دریاچه و رونالد Donte فینلی جونیور, 25, از مینیاپولیس بودند مظنون در مارس 19 تیر اندازی. روز چهارشنبه ماموران به دنبال سامرویل و ریز به عنوان آنها را به سنت پل و سپس به مینیاپولیس.

یک بار در مینیاپولیس افسران تماشای آنها را به راه رفتن و J ماهی و مرغ در دریاچه خیابان. هر دو رفت و برگشت اما سامرویل بازگشت به رستوران.

به عنوان پلیس منتقل به دستگیری آنها فینلی در زمان خاموش در حال اجرا بود اما به سرعت دستگیر. 9 میلی متر تپانچه نیمه اتوماتیک داشت در ماشین خود را.

داخل رستوران پلیس فریاد زد به سامرویل بود که او تحت بازداشت است. سامرویل فرار از ماموران از طریق آشپزخانه و به سمت عقب که در آن او مخفی داخل حمام خصوصی.

افسران دنبال کرد و به آنها رفت و به دستگیری سامرویل او رسیده به تسمه با توجه به اتهامات. ترس است که او برای رسیدن به یک اسلحه گرم افسران خود را برداشت و مبارزه خشونت آمیز, گرفت, ضربه زدن سینک کردن دیوار و آسیب رساندن به حمام.

سامرویل در ادامه به مبارزه و مبارزه به عنوان او بود که دست به دستبند. A Glock تپانچه نیمه اتوماتیک پیدا شد در کف حمام, پلیس گفت:.

سامرویل چهار قبل از محکومیت جنایت در شهرستان Hennepin از جمله سه درجه دوم ضرب و جرح و در اختیار داشتن غیر قانونی از مهمات.

فینلی تا قبل از محکومیت جنایت در Cook County, Illinois از جمله دو سرقت و تشدید باتری.

هر دو ساخته شده اولیه خود را حضور در دادگاه روز شنبه و باقی خواهد ماند در زندان در انتظار رسمی بازداشت شنیدن شنبه. کمک در تحقیقات اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن