کول استانتون منجر Yanks گذشته بوندس لیگا 4-1 در طوفانی MLB بازکن - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

واشنگتن – گیر-کوتاه فصل لیگ بیس بال در نهایت آغاز شده و یکشنبه شب با صفر طرفداران اتباع ستاره ژوئن صوت کنار CO

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

واشنگتن – گیر-کوتاه فصل لیگ بیس بال در نهایت آغاز شده و یکشنبه شب با صفر طرفداران اتباع ستاره ژوئن صوت کنار COVID-19 4-1 طوفان متوقف پیروزی برای نیویورک یانکیز حاکم قهرمان واشنگتن در پشت Gerrit کول, Giancarlo استانتون و هارون قاضی.

آنچه در آغاز به عنوان یک گرم ابری شب با دمای حدود 90 درجه تبدیل به جدی بارندگی مملو از تداوم رعد و برق چشمک می زند از رعد و برق و چرخش باد باعث تاخیر در بالای ششم زمین باز یافته.

پس از انتظار 1 ساعت 58 دقیقه – 15 دقیقه بیشتر از بازی شد – بازی نامیده می شد و می رود به کتاب به عنوان یک پیروزی برای نیویورک.

سه بار Cy جوان برنده جایزه حداکثر Scherzer (0-1) تا به حال زده از 11 و هنوز هم در این بازی برای اتباع زمانی که عمل متوقف زمین خود را تعداد 100 نزدیک. او اجازه داد دو اجرای هومر به 2017, NL, MVP استانتون که سفر 459 پا در ابتدا یک ترجمه به 2017 AL Rookie از سال قضاوت در سوم و RBI تک به استانتون در پنجم.

کول (1-0) نگاه هر بیت بازیکن یانکی ها برای امیدوار زمانی که آنها امضا شده او را به عنوان یک عامل رایگان به میلیارد و 324 میلیون و نه سال قرارداد بزرگترین قرارداد برای یک پارچ. او داد تا فقط یک ضربه در پنج نوبت: آدم ایتون, تک, شات اول – یک توپ که فرود در یکی از آبی تبلیغات برزنت در حال حاضر کشش بیش از صندلی استفاده نشده در اتباع پارک.

این رسمی آغاز از آنچه برنامه ریزی شده است به عنوان یک فصل به طور منظم با فقط 60 بازی – به جای مرسوم 162 – با حداقل در ابتدا بدون تماشاگر – به جای 40,000 یا به طوری که معمولا خواهد بود در روز افتتاحیه در سی – و با کلید تغییرات قوانین است.

کسانی که شامل چهار شنبه توافق برای گسترش برگشتی از 10 به 16 تیم; با استفاده از تعیین hitters در هر بازی نه فقط در لیگ آمریکا ballparks; و غلط انداز دونده-در-دوم-پایه برای شروع هر نیمه زمین باز یافته در اضافی.

در این ترین قطبی بار در ایالات متحده وجود دارد قطعا آنان را خوشحال و شاید رها که یکی از اصلی آمریکای شمالی تیم های ورزشی – این به اصطلاح تفریح و سرگرمی ملی – در نهایت عقب بود بازی های واقعی بازی های پنج شنبه.

و در آنجا نیز به مطمئن شوید که آن بدانم که آیا آن را یک ایده خوب را به بازی این بازی به عنوان COVID-19 شیوع بدتر می در بخش هایی از کشور است.

در اتصالات انتخاب برای یک pregame مراسم که شامل گره به اتباع' عنوان و سیاه زندگی مهم جنبش – بازیکنان از هر دو تیم به طور مشترک برگزار می شود یک تکه پارچه و سپس زانو همراه ناپاک خطوط قبل از ایستادن برای سرود ملی – Dr. Anthony Fauci, ملت پیشرو بیماری های عفونی, متخصص انداخت بیرون زمین برای اولین بار در حالی که با پوشیدن ماسک.

خود بازی شیر یا خط از دست رفته را با تعداد زیادی.

از 266 روز بین بازی نهایی از سری جهانی – Scherzer شروع بازی 7 برای واشنگتن در برابر کول سابق تیم هوستون آستروس – و پنج شنبه مشخص شده طولانی ترین فاصله بین بازی ها پس از بیس بال حرفه ای لیگ آغاز شده و در سال 1871.

"صبر طولانی" یانکی ها shortstop Gleyber تورس گفت.

و هیچ چیز واقعا عادی در مورد آن.

وجود دارد تمام انواع انواع پروتکل های در نظر گرفته شده برای نگه داشتن مردمی امن از جمله ممنوعیت بازیکنان تف داوران با پوشیدن ماسک و مکرر تست جدید کروناویروس – صوت رفت و در ویژه جانبازان لیست بیماری روز شنبه پس از نتیجه مثبت آمد. یانکی ها نزدیک تر Aroldis چپمن در حال حاضر در این لیست است. دو اتباع بازیکنان که می شده اند در فهرست – رایان زیمرمن و جو راس تصمیم گرفتند از فصل به دلیل مرتبط با سلامت و نگرانی است.

حتی اگر این ورزشگاه بسته شد به برخی از مردمی را از بالکن در حداقل یکی در نزدیکی ساختمان. در ضمن جعلی صدای جمعیت بود لوله کشی از طریق بلندگوهای ورزشگاه اضافه کردن یک, عجیب و غریب, عنصر به فضای وهم آور.

"این احساس عجیب و غریب" نیویورک outfielder برت گاردنر گفت ساعت قبل از بازی. "آن احساس متفاوت است."

بعدی

پس از چهار روز سری رزومه شنبه شب با جهان سری MVP Stephen عشق برای تبادل واشنگتن در برابر نیویورک James Paxton. باران وجود دارد پیش بینی یک بار دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن