توییتر به مغلوب ساختن پیشی جستن یک عبور بی اساس 'قتل' اتهامات

توسط دینو HAZELL و باربارا ORTUTAYرئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است دوباره هل دادن محدودیت های توییت

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

توسط دینو HAZELL و باربارا ORTUTAY

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است دوباره هل دادن محدودیت های توییتر در تلاش برای مقابله با رهبران ملی که گسترش اطلاعات غلط و شرکت در شخصی سوء استفاده, این بار با یک مجموعه از قوانین توییتهایی نشان می دهد که یک مجری تلویزیونی او feuded با مرتکب قتل شده.

توییتر که در تلاش است تا با تدبیر و مجازات برای چنین شرایطی است که تا کنون انجام داده هیچ چیزی در مورد تهمت توييتها.

شوهر یک زن که فوت تصادف دو دهه پیش در یک دفتر از آن ایران تشکر. جو Scarborough است و خواستار آن است که توییتر حذف رئیس جمهور توييتها نشان می دهد Scarborough در حال حاضر شدید تهمت منتقد او را کشته است.

"درخواست من ساده است: لطفا حذف کنید این توییت" Timothy J. Klausutis نوشت: به توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی.

بدن لری کی Klausutis 28 ساله داشت در سکربروق فورت والتون بیچ فلوریدا در کنگره در جولای 20, 2001. مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها سعی کردم به دلالت Scarborough, یک میزبان از MSNBC را "صبح جو" نشان می دهد در مرگ حتی اگر اسکاربورو در واشنگتن نمی فلوریدا در آن زمان است.

این آخرین نمونه ای که در آن رئیس جمهور دمیده گذشته توییتر را half-hearted تلاش برای به اجرا درآوردن قوانین در نظر گرفته شده برای ترویج مدنیت و "سالم" گفتگو در آن برجسته ترین کاربر. مغلوب ساختن پیشی جستن غالبا تقویت اطلاعات غلط گسترش سوء استفاده و با استفاده از منبر به حمله خصوصی شهروندان و چهره های عمومی به طور یکسان است اما هرگز با آن مواجه توییتر تحریم ها در حساب خود.

Klausutis در نامه خود نوشت که او تلاش کرده است به حرکت در زندگی خود را با توجه به در حال انجام "صفرا و اطلاعات غلط" گسترش در مورد همسر خود را بر روی پلت فرم اخیرا با مغلوب ساختن پیشی جستن. همسر او در ادامه به موضوع تئوری های توطئه 20 سال پس از مرگ او.

Klausutis گفت: در نامه فرستاده شده در هفته گذشته است که همسر خود را تا به حال تشخیص داده نشده و بیماری قلبی کاهش یافت و ضربه سر او را بر روی میز کار خود را در محل کار. او به نام مرگ او "تنها دردناک ترین چیزی که من تا به حال برای مقابله با" و گفت که او احساس می کند زناشویی و تعهد به حفاظت از حافظه خود را در میان "یک رگبار گلوله ثابت, دروغ, نیمه حقایق کنایه و تئوری های توطئه از آنجا به بعد او درگذشت."

مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها نقض توییتر, جامعه, قوانین و شرایط استفاده از خدمات, او گفت:. "یک کاربر عادی مثل من خواهد بود تبعید," او نوشت.

در روز سه شنبه کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی وزیر Kayleigh McEnany بارها و بارها حاضر به گفتن چرا تهمت بود فشار دادن اتهامات بی اساس و یا اینکه او را متوقف خواهد کرد به tweeting در مورد آنها. او با تمرکز بر سخنان که Scarborough ساخته شده در مورد این مورد که او گفته بودند نامناسب و سبک.

دورسی نیست پاسخ به طور مستقیم به Klausutis' نامه است و نمی شود هر گونه اقدام از سوی رئیس جمهور توييتها. در بیانیه ای در توییتر گفت که "عمیقا متاسفم در مورد درد این اظهارات و توجه آنها در حال طراحی هستند و باعث خانواده است."

اما این شرکت نمی گویند این امر انجام هر چیزی در مورد تهمت توييتها و حتی ذکر آنها را به طور مستقیم اگر چه آن را مرجع مبهم برنامه ریزی برای آینده تغییر سیاست. "ما در حال کار برای گسترش محصول موجود امکانات و سیاست های, بنابراین ما می تواند به طور موثر تر آدرس چیزهایی مانند این رفتن به جلو و ما امیدواریم که این تغییرات در محل در مدت کوتاهی" توییتر گفت.

تغییرات پیشنهادی شامل برچسب زدن نادرست یا گمراه کننده توییتهایی به عنوان مثل با واقعیت چک "crowdsourced" از توییتر. آن را به تازگی شروع به برچسب زدن به چنین توییتهایی زمانی که آنها در مورد COVID-19 است و به دنبال گسترش به طور گسترده تر.

اما این شرکت نیست گفت: زمانی که این ابزار در دسترس خواهد بود. بر اساس تاریخچه آن را نیز روشن نیست اگر این سختگیری را اعمال می شود به تهمت و دیگر رهبران جهان.

بیش از آخر هفته رئیس جمهور همچنین ارسال توییتهایی تماس به سوال قانونی بودن ایمیل-در-برگه های رای. طوفان توییت به دنبال رئیس جمهور Facebook و توییتر پست های هفته گذشته که به اشتباه ادعا میشیگان از ptate از طریق پست و برگه های رای به 7.7 میلیون ثبت نام رای دهندگان. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد حذف صدای جیر جیر و ارسال یک نسخه ویرایش شده که هنوز هم تهدید به نگه دارید تا بودجه فدرال.

این نوع توییت, توییتر, اگر آن را می خواستم به می تواند حذف و یا حداقل برچسب تحت سیاست خود را در برابر های "اطلاعات نادرست یا گمراه کننده در نظر گرفته شده برای ارعاب و یا منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات و یا دیگر مدنی روند."

آن را انجام داده است و نه بیشتر. و روشن نیست اگر مغلوب ساختن پیشی جستن تیم حذف شده میشیگان صدای جیر جیر خود را در آن اراده و یا اگر آن هشدار داده شده بود توسط توییتر که آن را به عمل در آن اگر آن را تغییر داد. توییتر در تماس مداوم با کاخ سفید است.

به طور کلی در توییتر گرفته است دست در رویکرد به رهبران سیاسی رقیب که انتشار برانگیز توییتهایی از سیاستمداران کمک می کند تا نگه دارید و آنها را پاسخگو و تشویق بحث است. سال گذشته آن گفت: این امر در نظر سیلی برچسب های هشدار دهنده بر روی برخی از توییت توسط رهبران جهان اشاره کرد که این افراد قوانین "نیست کاملا" بالاتر از قوانین است.

نزدیک به یک سال پس از اعلام آن توییتر هنوز به استفاده از اين برچسب ها.

هیچ رمز و راز به مرگ لری Klausutis. مقامات پزشکی حکم داد که دستیار که به بیماری قلبی و گفت: دوستان ساعت قبل از آن که او را به خوبی احساس غش کرده بود و ضربه سر او. بازی ناپاک بود و نه مشکوک.

مغلوب ساختن پیشی جستن اما توییتی این ماه: "هنگامی که آنها باز کردن یک مورد سرد در جو روانی Scarborough ماده در فلوریدا. او دور با قتل است ؟ برخی از مردم فکر می کنم. چرا او را ترک کنگره خیلی بی سر و صدا و سرعت ؟ آشکار نیست ؟ آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر ؟ در مجموع nut job!"

او تکرار کرد که "سرد مورد" اتهام جدید در توییت در روز سه شنبه

تهمت نیز خواسته است تا از طریق توییتر اگر NBC خواهد آتش سیاسی نشان می دهد بحث میزبان بر اساس "رمز و راز حل نشده" سال پیش در فلوریدا. "بررسی!" او توییتی در سال 2017.

اسکاربورو به خواست رئیس جمهور برای متوقف کردن حملات بی اساس.

___

AP تکنولوژی نویسنده مای اندرسون کمک به این داستان از نیویورک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن