Dear Abby: حضور دوست دختر جدید باعث اضافه شدن درد به صورت

DEAR ABBY: دوست پسر من از دو سال "کوین" به تازگی شکست با من است. ما تا به حال مشکلات در گذشته در مورد من دروغ

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

DEAR ABBY: دوست پسر من از دو سال "کوین" به تازگی شکست با من است. ما تا به حال مشکلات در گذشته در مورد من دروغ گفتن به او و یا خودداری از اطلاعات است. من نه دروغ چون من افتضاح فرد است. من دروغ گفته چرا که او تا به حال انتظارات بالا از من است و من نمی خواهم به یک ناامیدی. او واقعا اولین کسی من را دوست داشتم بدون قید و شرط پس از فروپاشی با پدر کودک پنج سال پیش.

کوین و من هنوز هم دوستان — گاهی اوقات با مزایای — اما او در نقل مکان کرد به زن دیگری. من دل شکسته و آن را گرفته و تلفات در من. وقتی که من تعداد بازدید او دیگر بعد من متوجه شدم که او عملا در رفت! او لوازم آرایش بیش از وجود دارد درست مثل من در یک نقطه.

من واقعا می خواهم دوست پسر من! کوین و من تا به حال صحبت در مورد زندگی با هم خرید یک خانه سفر حتی ازدواج با نه متری تمام. اما من نگران این زن جدید را دریافت کنید زندگی با مرد من دوست دارم که من تا به حال شده است برای اشتیاق برای مدت طولانی. چه توصیه اگر هر یک می تواند به شما ارائه دهد ؟ — پشت در آلاباما

عزیز پشت سر گذاشت: من متاسفم به حامل اخبار بد اما به نظر می رسد خود را دوست پسر سابق است با بهره گیری از مزایای بودن با دو زن و شما در حال گرفتن قلب شما را شکسته است. آن زمان را برای شما به حرکت می کند به خاطر یک "جوجه" همه اما نقل مکان کرد و به لانه شما به اشتراک گذاشته شده با کوین.

یکی به تعجب می کنم اگر او آگاه است که او یک FWB در علاوه بر این به او. (من شرط بندی می کنم پاسخ منفی است.) و راه من را به تعجب که چه نوع از یک مرد رفتار می کند راه شما توصیف کرده اند چرا که او نه درمان شما یا این زن جدید صادقانه میگویم.

در روابط بعدی خود را, من امیدوارم که شما متوجه خواهد شد که شما به اندازه کافی خوب هستند فقط به عنوان شما هستند و هیچ دلیلی وجود دارد که شما باید به هر کسی دیگری را ، بود که خود را به اشتباه این زمان در اطراف.

DEAR ABBY: دوست پسر من 10 سال (ما خود را یک خانه با هم) به تازگی اعلام کرد که او احساس می کند او باید حرکت و نزدیک به خود بیمار ، او زندگی می کند در حدود 250 مایل دور چهار ساعت رانندگی است. این چیزی است ؟ آیا مردم این کار را انجام? او از من بپرسید به حرکت می کند با او.

ما زندگی می کنند کمتر از یک مایل از مادر سالمند و من فراموش dote در او. او می داند که من او را ترک نمی. اگر او می رود از طریق این من باشم ،

ما هیچ وام مسکن. من می توانید استطاعت به ماندن در خانه و ما — پس از آن چه ؟ صبر کنید برای او ؟ منتظر مادر خود را به مرگ ؟ من می توانید ببینید او یک بار در در حالی که کار من و مامان, مامان و گربه ما در اینجا. همچنین حیاط من کار می کنند. آیا شما فکر می کنم این می تواند عجیب و غریب خود را راه شکستن همه چیز ؟ — بدبختی بیش از این در میشیگان

عزیز بدبخت: این می تواند دوست پسر خود را در تلاش برای پایان دادن به رابطه خود را — و یا نه. او ممکن است از شما دعوت به حرکت با او چون او می داند که چگونه بسیاری از تعهدات شما باید بین خود و مادر خود را کار خود را حیوانات خانگی و نگهداری از خانه خود را.

از آن زمان به از او بخواهید — آرامش — چگونه وی به پیامدهای این حرکت. آیا او آن را ببینید به همان شیوه شما انجام دهد ؟ اگر سلامت مادر را بهبود می بخشد, آن می تواند در سال های قبل از او باز می گرداند اگر تا کنون. دلیل این که شما سرمایه گذاری کرده اند از یک دهه از زندگی خود را با او شایسته شما برخی از پاسخ های مستقیم و بهترین راه برای آنها این است که به آرام باقی می ماند و مستقیم باشد.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن