گرفتار Ovgard: مشک در مقابل Muskie در گرمای نیوجرسی - Fri, 17 Jul 2020 PST

راس Cocheo با این نسخهها کار در صنعت مراقبت های بهداشتی را دوست دارد بازی راگبی airbrushing سفارشی lures ماهیگ

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

راس Cocheo با این نسخهها کار در صنعت مراقبت های بهداشتی را دوست دارد بازی راگبی airbrushing سفارشی lures ماهیگیری ایجاد طنز ویدئوها در یوتیوب کانال (کانال انگلیسی ماهیگیری) و البته ماهیگیری. مرد میگذرد جذابیت و گیرایی و در بسیاری از راه او relatable – ذخیره یک: Cocheo هرگز skunked در مشک سفر.

مشک دار

شما احتمالا شنیده ام از مشک. این "ماهی 10000 کست" است که در هر آمریکای شمالی ماهی گیر bucket list اما معمولا فقط ناامید.

بعد سراغ یک دریاچه نزدیک با Fishbrain, Cocheo رفت و مشک دار در اولین سفر خود را. و دوم خود را. و سوم خود را. و.... در حال حاضر نیمی از یک دوجین سفر در Cocheo یا ماهیگیری خود را همراه داشته boated یک مشک هر بار آنها به صید آنها را در خود دو فرد قایق رانی. با شانس هایی از این, من شروع به پریدن کرد در این فرصت به ماهی با او در چه تبدیل شده است و سالانه من سفر جاده ای در تابستان امسال رفتن به یک محل در هفته گذشته است که من می خواهم قبل از هرگز شده است: New Jersey.

من صید اولین شب خود را در دریاچه های محلی با Cocheo و دوستان خود را, J. P., و ما ماهی های کوچکتر تا زمانی که خورشید پایین می رفت. من به سختی قادر به خواب آن شب چون حتی اگر من می دانستم که من قرار نبود به من امید من. من آنها را راه اندازی و من برای آن پرداخت می شود.

10,000

من باید تو پرداخت 10,000 کست. به جای Cocheo و من پرداخت می شود در دل شکستگی و آزمایش ما حالت ارتجاعی به خود هسته است. در هر نوبت ما باید بستری را شکست و با توجه به بالا. ماشین خود را خراب. ما نمی تواند پیدا کردن مشک خالص. او مشک lures بودند در خودرو خود را در مکانیک و ما تا به حال به صبر برای فروشگاه به طوری که ما نمی توانید در آب تا midmorning. ما احساس بیمار تمام صبح از Dunkin Donuts گرفت و چند گودال متوقف می شود. کرسی در قایق رانی خود را شکست. تخلیه پلاگین به بیرون درز کرد. دستشویی و حمام را بسته بودند که ما وارد و به خوبی ... من نمی خواهد به آن است.

همانطور که برای ماهیگیری آن را یک روز داغ و نیش آهسته بود – تقریبا تضمین در مشک ماهیگیری.

اولین مشک من تو را دیدم به دنبال من های rapala به قایق و ما دوباره با انرژی به طور خلاصه اما در نهایت مجبور به گرفتن یک استراحت از خفقان گرما. خوشبختانه حمام باز کرده بود.

چرخش به خارج از حوض من رو تا تقریبا بلافاصله اما خط رو گیر در سرپا نگه داشتن و پس از شکست فقط به اندازه کافی سر می لرزد به من تجسم ماهی. تحقق آن را هنوز هم ممکن است در ما سعی کردیم به نکته قایق رانی من به عنوان کارتی برای گرفتن خط کردن سرپا نگه داشتن. ما شاهد اجرای خط به سمت سرعت و سپس شل کردن فقط به عنوان من آماده به دست خط من ماهی. قلب من غرق با فلز براق فریب.

Cocheo احساس وحشتناک اما من سعی می شود خوش بین است. سلام من رو یک مشک دار. هنوز بسیاری از مردم می گویند که.

20,000

اولین ماهی برخورد کرده بود در حالی که چرخش زیادی SteelShad بنابراین من گیر با آن است. یکی دنبال یک مجلس شد و در حال حاضر روز های باور نکردنی از مشک ماهیگیری, تا زمانی که من رو به ماهی های دیگر آن را خراشیده چهره افسانه ای.

حیوان قوی بود اما نمی اجرا و یا پرش. فقط تعداد زیادی از bulldogging و سر می لرزد اما وقتی که من او را به سطح Cocheo و من هم شروع به جیغ. آن. شد. بزرگ.

پس ما نیست که در یک شبکه که مناسب یک مشک من هدایت ماهی به سطح مراقبت به نگه داشتن آن در بالای علف های هرز اما در زیر سطح. آن را به طول انجامید و حدود یک سوم طول قایق رانی و من سعی کردم به فکر کردن در مورد آن است.

یک قلاب آمده بود و در صورتی که درهم در هفته به سختی قلاب ماهی خواهد شنا رایگان. Cocheo فیلم برداری ماهرانه مبارزه و نقل مکان کرد به آرامی ما برخی از 200 دردناک متری به تنها پچ خط ساحلی بدون علف های هرز که در کنار دریاچه. من شروع به پریدن کرد به ساحل 45 اینچ کرگدن و تنها peed خودم یک کمی.

پس از برخی از عکس های من سعی کردم به آن وزن در یک مرطوب بارانی (ما نیست که شبکه), اما آن را بیش از حد سنگین برای Cocheo 22 پوند در مقیاس. به جای overhandle ماهی و وزن آن با معدن ما اجازه دهید آن را برو. احتمالا نزدیک به 30 پوند و برگزاری آن را فقط برای چند ثانیه از عکس های طاقت فرسا بود بعد از این احساسی coaster غلتکی روز و آرام پز زیر مرطوب آسمان. تنها ماهی من گرفتار بیش از 45 اینچ? کوسه ها و ماهیان خاویاری.

تلافی

ماهی که امر شده ایم به اندازه کافی اما به عنوان باتری ما درگذشت, ما به رهبری به حوض. ما نمی تواند ترول بنابراین ما نمیفهمد روز ما بود. کمتر از 50 متری از رمپ قایق من شروع کردم به قرقره در روز هنگامی که Cocheo قلاب خود را برای اولین بار ببر مشک دار.

باتری تقریبا مرده و من سعی کردم paddling به ساحل اما زمان از جوهر بود.

من سر خود را به کوچک ماهی قزل آلا خالص و دم آن را با دیگر flopping عصبانی و دندانه دار وحش به کایاک فقط به عنوان قلاب ظهور رایگان کلاه بزرگترین روز است.

باور نکردنی نیست شروع به توصیف سه مشک دار روز, اما آن را به من آموخت چیزی است که تعداد کمی از مردم باید یاد بگیرند که: یکی از این ماهی یک مشک در حالی که دو یا بیشتر هستند muskies.

بنابراین در حالی که اکثر مردم مشک ماهیگیری و امید به شاید گاهی اوقات گرفتن یک ماهی راس Cocheo (@the_yeti_catcher) می رود muskie ماهیگیری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب