کاتولیک میسوری کلیسایی لوتری رهبران می گویند که آنها از سر گرفته خواهد, خدمات, در هفته آینده, هجوم Walz سفارشات

خدمات خواهد شد در کاتولیک و برخی از کلیساهای لوتری در مینه سوتا هفته آینده با وجود رژیم صهیونیستی است. تیم Wal

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

خدمات خواهد شد در کاتولیک و برخی از کلیساهای لوتری در مینه سوتا هفته آینده با وجود رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام روز شنبه در ادامه به منع مذهبی تجمع بیش از 10 نفر.

مینه سوتا کاتولیک کنفرانس و کلیسای لوتری–میسوری کلیسایی در ایالت مینه سوتا ارسال Walz حروف جدا از هم شنبه اعلام کرد آنها را از سر عبادت خدمات در سهشنبه, مارس 26.

در نامه امضا شده توسط اسقف اعظم و چندین اسقف کاتولیک رهبران گفت: آنها "به خصوص نا امید" که Walz دستورات لازم نیست آدرس "هر دو از اهمیت حیاتی که نقش ایمان در زندگی آمریکایی ها به خصوص در این زمان همه گیر و اساسی آزادی مذهبی برخوردار الاذکار است که اجازه می دهد تا کشور ما به رشد است."

در خود نامه لوتری رهبران نوشت: "ما نا امید شدند برای پیدا کردن که شما مجاز خرده فروشی و دیگر غیر بحرانی کسب و کار برای باز کردن تنظیمات یک برنامه در محل برای کافه ها و رستوران ها به بازگشایی در حالی که محدود کردن کلیساها به جلسات ده نفر یا کمتر. در صورت عدم وجود یک جدول زمانی و یا هر گونه دیگر اطمینان داد که کلیساها به زودی قادر خواهد بود به بازگشایی پیدا کنیم که ما باید به جلو حرکت می کند با ما, مذهبی, ورزش در یک شیوه ای امن."

در پاسخ به نامه عروسکی Tschann سخنگوی Walz منتشر شده این بیانیه به شرح زیر: "به عنوان فرماندار گفت: این یک چالش کشیدن وضعیت برای او شخصا و به چالش کشیدن وضعیت را برای او به عنوان یک مقام دولتی به اتهام حفاظت از سلامت و ایمنی Minnesotans. او همچنان در روال ارتباطی با ایمان رهبر در سراسر کشور و درک و میر در این بیماری همه گیر در سلامت معنوی از Minnesotans. فرماندار Walz و مینه سوتا وزارت بهداشت خواهد بود در دیدار با قلمرو مذهبی اسقف اعظم این هفته است."

محدودیت آغاز شد در ماه مارس به سرعت گسترش مرگبار coronavirus. تا کنون همه گیر مرگ و میر رسیده 777 در مینه سوتا است. وجود دارد 17,670 آزمایشگاه تایید موارد در سطح ایالت.

خطرات ناشی از اجتماعات بزرگ

در یک بعد از ظهر جلسه روز شنبه خبرنگاران خواسته Walz مورد اختلاف آشکار بین اجازه می دهد تا به 50 نفر به جمع آوری به ناهار خوردن در خارج آغاز ژوئن 1, اما نه گسترش عبادت محدودیت از 10 — در داخل یا خارج.

او گفت: تمایز قابل پیش بینی بود. رستوران ها تنها مجاز به کار با رزرو. این معلوم نیست که آیا Walz سرگرم نوعی موازی برای مراسم مذهبی.

مقامات بهداشتی دولت بارها و بارها تاکید کرد که قابل پیش بینی از وضعیت — در علاوه بر این به نزدیکی مردم و مدت قرار گرفتن در معرض که — مهم مجموعه ای از عوامل که در نظر آنها فعالیت های که اجازه می دهد تا. Walz به طور خاص اشاره کرد که چندین شیوع بیماری شده اند به گروه کر آواز اگر چه روشن نیست که چگونه نزدیک است که به تصمیم گیری خود را. برخی از فرمانداران باید پیشنهاد آنها اجازه خواهد داد که کلیساها به بازگشایی اما بدون آواز. (دانشمندان به طور فزاینده ای بر این باورند که full-بویژه آواز خواندن می تواند به اخراج قطرات حاوی ویروس است.)

اما Walz اذعان touchiness از این موضوع و حتی tenuousness از تمایز است.

"مبارزه ما," او گفت:. "این یک پاسخ کامل. ... من فکر می کنم وجود دارد بسیار قوی حس فوریت برای ما این رقم را در اطراف کلیساها."

کلیساها نذر به اقدامات احتیاطی

در نامه خود به Walz کاتولیک رهبران گفت: آنها اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از گسترش COVID-19 حالی که اجازه می دهد parishes برای تصمیم گیری خود را که آیا به از سرگیری جرم است. اسقف گفت: آنها باور دارند که آنها با خیال راحت می توانید رزومه خدمات پس "پروتکل های دقیق ... برای بهداشت و اجتماعی فاصله و باید برای محدود کردن حضور و غیاب به یک سوم از گنجایش کلیسا" اشاره کرد که پیشنهاد پروتکل ها بر اساس کار ملی کارشناسان پزشکی و متکلمان و نیز دیگر دنبال دایره اسقفی در کشور است.

برخی از کلیساها ممکن است قادر به دیدار با "گسترده و دقیق وابسته به قلمرو اسقف پروتکل" کاتولیک رهبران گفت. این معنی ممکن است که برخی از کلیساها چوب با درپوش از 10 نفر که برخی نمی رزومه خدمات در همه, و, که بسته به اینکه چگونه این همه گیری همچنان از کسانی که رزومه ممکن است بعد از آتش بس انجام این کار نامه ای گفت:.

اسقف گفت: "تعهد از کاتولیک به شرکت در جرم یکشنبه به حالت تعلیق باقی می ماند و ما باید یکنواخت تشویق کسانی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به ماندن در خانه" و اشاره کرد که آنها هنوز درخواست parishes به ادامه livestream خدمات.

همچنین در روز چهارشنبه پس از جلسه Becket صندوق برای آزادی مذهبی فرستاده خود را در نامه ای به Walz و مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون گفت: دولت نقض متمم اول قانون اساسی توسط اجازه می دهد کلیساها برای از سرگیری خدمات به طور منظم.

"فرماندار Walz آخرین بازگشایی منظور اجازه می دهد تا بازار از امریکا برای باز کردن درهای خود را به کسانی که به دنبال درمان های خرده فروشی اما disallows کلیساها از ارائه شفای معنوی خود را به جماعت گفت:" Becket صندوق اشاره کرد که این دو کلیسا از نظر قانونی ارائه شده توسط شرکت حقوقی Sidley Austin LLP در این ادعا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب