لیگ راگبی به دنبال در صرف نظر کردن از scrums و تغییر قوانین را بازی امن تر

سوپر لیگ این است که به دنبال در outlawing scrums برای بقیه سال 2020 نجومی و معرفی دیگر تغییر حکومت "تا حد زیاد

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

سوپر لیگ این است که به دنبال در outlawing scrums برای بقیه سال 2020 نجومی و معرفی دیگر تغییر حکومت "تا حد زیادی به ورزش راگبی لیگ امن تر در زمان سلامت عمومی وضعیت است."

توصیه های ساخته شده توسط راگبی لیگ فوتبال, قوانین کمیته. آنها در حال حاضر خواهد شد در نظر گرفته شده توسط Betfred سوپر لیگ قهرمانی و لیگ 1 باشگاه پیش از RFL جلسه هیئت مدیره در اوایل ماه جولای.

این تغییرات خواهد بود باقی مانده از سال 2020 فصل که می تواند رزومه کاری در ماه اوت است. این RFL و سوپر لیگ معلق بازی مارس 16 با توجه به جهانی همه گیر.

تورنتو Wolfpack (0-6-0) در حال حاضر در وقفه در انگلستان و بازی نیست پس مارس 11, زمانی که آنها خالی هادرزفیلد غول 18-0 در پنجمین دور از چالش های جام.

قوانین کمیته گفت: کارشناسان پزشکی ارائه شده "شواهد قوی" نشان خلاص شدن از scrums خواهد "بطور قابل توجهی کاهش می دهد خطر بالقوه قرار گرفتن در معرض و انتقال COVID-19 بین بازیکنان در طول مسابقات."

جهانی راگبی بدن حاکم از اتحادیه راگبی نیز مطرح اختیاری قوانین محدود کننده scrum گزینه های. اتحادیه راگبی است محبوب تر 15-man نسخه از بازی راگبی لیگ 13-man نسخه.

Scrums در اتحادیه راگبی در حال رقابت در حالی که کسانی که در لیگ راگبی تقریبا همیشه نیستند و به سادگی راه به راه اندازی مجدد بازی.

Wolfpack مربی برایان McDermott می گوید او معتقد است آینده از scrums در این بازی سزاوار یک دیگر گفتگو. او نگرانی های شلوغ برنامه که به احتمال زیاد در پیش روست که فصل رزومه خواهد تلفات در, بازیکنان بیشتر, بنابراین اگر بازی بدون شکست در عمل است که scrums ارائه می کنند.

"من می خواستم برای نگه داشتن سرعت بازی ما را به عنوان کنترل به عنوان امکان پذیر است و خلاص شدن از scrums در حال حاضر در این کوتاه فصل من مطمئن هستم که آنچه هدف است. چون همه من می توانید ببینید که آن را به سرعت بازی تا," او گفت:.

به جای McDermott می خواهم برای دیدن نامحدود تعویض در طول بازی به کمک به کاهش بار بر روی بازیکنان خود را. تیم در حال حاضر اجازه داد چهار بازیکن بر روی نیمکت با هشت مبادلات در هر بازی.

برخی از تغییرات پیشنهاد شده اند اتخاذ شده توسط NRL از جمله "شش دوباره" قانون که تصویب شد که استرالیا در لیگ برتر از سر گرفته شد بازی دو هفته پیش.

قانون جدید اجازه می دهد تا اکثریت چین و چروک وتاه تخلفات به جریمه با یک راه اندازی مجدد از مقابله با, تعداد, جای, که منجر به توقف در بازی با یک ضربه پنالتی.

دیگر تغییرات مورد نظر:

— هنگامی که یک تیم در ضربات, کامل, بازی, خواهد شد راه اندازی مجدد با یک بازی-the-ball به جای یک نوعی بازی فوتبال راگبی.

— راه اندازی مجدد پس متقابل تخلف (مانند توپ زدن داور یا مربی) خواهد بود یک بازی-the-ball به جای یک نوعی بازی فوتبال راگبی.

— محدودیت های قانونی نقطه تماس برای سومین مدافع در درست مقابله با, که در حال حاضر باید بالای زانو.

این استدلال است که تغییرات پیشنهادی کمک به سرعت بخشیدن به راه اندازی مجدد بازی پس از مقابله با کاهش تعداد بازیکنان در هر مقابله و مقدار زمان صرف شده در تماس نزدیک.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"این مهم توصیه های, اما این بی سابقه بار, ارائه بازی با چالش های منحصر به فرد," رالف Rimmer این RFL ارشد اجرایی و صندلی از قوانین کمیته در بیانیه ای گفت.

ریمر گفت: این تغییرات نیز کمک خواهد کرد که چین قوانین در سراسر هر دو نیمکره.

McDermott با نزدیک شدن به قوانین کمیته در مورد جایگزین دیگری برای تحریم مجازات در مورد جزئی ویژگی های چین و چروک وتاه تخلفات استدلال مجازات اغلب بیشتر جرم و جنایت با این تیم اهدا پنالتی به دست آوردن زمینه و موقعیت با یک ضربه به لمس و پس از راه اندازی مجدد از مقابله با تعداد.

او می گوید: حرکت نزولی پس از تماشای NRL در عمل این است که در حالی که شش دوباره حکومت باعث می شود برای یک بازی سریع گام آن باعث می شود آن را دشوار برای تیم در دفاع برای متوقف کردن بازیکنان در جرم و تجدید قوا بدون اذعان مجازات است.

"من فکر می کنم آن را بیش از حد مضر است," او گفت:.

"مفهوم من دوست دارم ... اما در واقع آنچه که ما در حال دیدن یک سرعت و شتاب است که در نزدیکی غیر ممکن است برای متوقف کردن وجود دارد در این بازی است."

McDermott سوغات دیگر تغییر حکومت و استقبال از پیشنهاد محدودیت در سومین مدافع در درست مقابله با. اغلب مرد سوم در پایین می رود به دنبال پین مچ پا برای جلوگیری از حرکت از بزرگ به جلو غرش جلوتر است.

"این یک مقابله با نیت خوب اما اغلب آنچه اتفاق می افتد این است که مرد ساخت از مقابله نتواند هدف خود را" گفت: McDermott. "من فکر نمی کنم بیش از حد بسیاری از مردم در این بازی این کار را عمدا اگر چه وجود داشته است برخی از مردم و برخی از باشگاه ها که مشهور عمدا آن را انجام."

"اما آن را فوق العاده سخت هدف برای رفتن با شانه های خود را بدون گرفتن آن اشتباه وجود دارد یک خطر واقعی است. ما دیده ایم راه بیش از حد بسیاری از بازیکنان راه بیش از حد مجروح (در) بیش از حد بسیاری از موارد," او اضافه شده است.

قوانین کمیته همچنین توصیه می شود تعلیق یک قانون مجازات تیم برای ساخت اواخر تغییرات خود را 21-بازیکن matchday جوخه های حذف در بازی تبادل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب