مردم کسب و کار: Ryan Cos. exec برای نظارت بر سایت فورد خوبی توسعه

توسعهرایان Cos. ما Inc., مینیاپولیس, اعلام کرده است, استخدام مورین Seyidov به عنوان معاون رئیس جمهور از توسعه

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

توسعه

رایان Cos. ما Inc., مینیاپولیس, اعلام کرده است, استخدام مورین Seyidov به عنوان معاون رئیس جمهور از توسعه در آن مینیاپولیس ، Seyidov می پیوندد رایان ایستاده به عنوان اجرایی در شارژ برای سایت فورد کلنگی در خیابان.

فدرال رزرو

که بانک فدرال رزرو مینیاپولیس به نام روبرتا داونینگ و رایان Nunn دستیار معاون رئیس جمهور در توسعه جامعه هر دو موثر ژوئن 1.

خدمات مالی

آردن هیلز-بر اساس شرکت بیمه کاتولیک ایالات مالی اعلام کرد که مایکل M. Ahles خدمت خواهد کرد به عنوان شرکت جدید رئیس جمهور, مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شروع ژوئن 16. Ahles به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور و دبیر/خزانه دار کاتولیک ایران از سال 2012 خواهد بود و فقط 10 رئیس جمهور پس از شرکت اجاره در سال 1878. Ahles موفق جمهور هارالد Borrmannکه بازنشسته است. ... ریدی بیللییک فارگو, N. D. مبتنی بر گواهی عمومی حسابداری و مشاوره کسب و کار شرکت اعلام کرد که بروک Forstner, منکیتو; جیمی پری, منکیتو و جان نلسونمینیاپولیس در میان 26 به نام به همکاری در سراسر کشور. ... ایده آل Credit Union, Woodbury اعلام کرد که راشل جونز ترویج شده است به مدیر شعبه از هوگو ،

مراقبت های بهداشتی

Visante Inc., یک St. Paul مبتنی بر مراقبت های بهداشتی مشاور, اعلام استخدام استیو خشن به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور از بیمارستان و نظام سلامت خدمات.

قانون

اتاق های ایالات متحده آمریکا: امریکا منجر وکلا برای کسب و کار رتبه 10 حوزه عمل و 26 فرد وکیل مدافع از مینیاپولیس-بر اساس Fredrikson & بایرون در آن سال 2020 edition; به تازگی رتبه در این سال ها به وکلای دولک J. Foster and Brian S. McCool; اتاق های رتبه مینیاپولیس مبتنی بر وکیل Robert D. آرونسون در سراسر کشور دسته بندی برای مهاجرت; این شرکت همچنین اعلام کرد که وکیل Aaron D. Quinby اتحاد پیوست, در املاک و مستغلات خانواده و از نزدیک برگزار می شود کسب و کار و بانک و امور مالی گروه. ... Nilan Lewis Johnson, مینیاپولیس اعلام کرد آن را گسترش داده و آن کار و اشتغال, قانون عرضه می کنند با اضافه کردن اعضای مهاجرت شرکت حقوقی مایرز تامپسون مدیرس: وکیل جان Medeiros, سام Myers, Elizabeth Thompson, Jesse Sylvester مایک سویا و ربکا Desnoyers همراه با پنج مورد مهاجرت مدیران. ... Halunen قانونمینیاپولیس اعلام کرد استخدام برایان Stofferahn به رهبری جدید آن صدمه شخصی عمل.

تولید

Crenlo مهندسی کابینیک روچستر مبتنی بر ساز مهندسی اپراتور کابین و رول بیش از سازه های محافظ برای تجهیزات سنگین و وسایل نقلیه-بزرگراه حمایت آنجلس سهام شرکایاعلام کرد که جان Lenga شده است به نام رئیس امور مالی. ... DriSteemیک دشت بهشت-بر اساس تولید کننده رطوبت, خنک کننده آبی و آب, درمان, محصولات, اعلام آن اضافه شده است دانکن کشک به عنوان کسب و کار جهانی و توسعه و رهبر.

رسانه

گزارش امریکا سپاه عضو Kyeland جکسون خواهد شد پیوستن به شهرهای دوقلو PBS, St. Paul به پوشش نژادی و نابرابری در مینه سوتا در زمینه هایی مانند بهداشت و درمان آموزش و پرورش و درآمد.

تکنولوژی پزشکی

IntriCon Corp.یک آردن هیلز مبتنی بر, طراح, توسعه دهنده و تولید کننده مینیاتوری, مداخله, کاشت و بدن فرسوده دستگاه های پزشکی اعلام کرد که سارا تپه منصوب شده است رئیس منابع انسانی افسر.

سازمان های غیر انتفاعی

در Saint Paul & مینه سوتا بنیاد اعلام کرد که Pahoua یانگ هافمن اتحاد پیوست سازمان به عنوان معاون ارشد رئيس جمهور از جامعه تاثیر او قبلا مدیر اجرایی, St. Paul مبتنی بر شهروندان لیگ. ...این فری بنیاد مینه سوتامینیاپولیس اعلام کرد که رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت جیم فری بازنشسته است و پس از 15 سال است. خواهر او کارول فری ولف که در خدمت به عنوان معاون رئيس جمهور از بنیاد از سال 2004 تبدیل خواهد شد رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت. ... اتحادیه انجیل ماموریت دوقلو شهرستانها اعلام کرد که چاک Semrow اتحاد پیوست و به عنوان معاون رئيس جمهور از توسعه; او قبلا با مناطق بنیاد بیمارستان دانشگاه مینه سوتا بنیاد و Hazelden بنیاد. ... این Tiwahe پایهیک مینیاپولیس سازمان مبتنی بر نمایندگی منافع جامعه بومی آمریکا اعلام کرد که ملیسا اولسون اتحاد پیوست و به عنوان مدیر برنامه.

سازمان

این رشد پایدار ائتلافSt. Paul اعلام کرد که علاوه بر آن به جدید ترین عضو Antea گروهبین المللی مهندسی و محیط زیست شرکت مشاوره.

املاک و مستغلات

Edina Realtyیک برکشایر هاتاوی سهامداران اعلام کرد که امی داونی اتحاد پیوست خرس سفید دریاچه دفتر فروش.

آب و برق

اکسل انرژیمینیاپولیس به نام Amanda رم معاون اجرایی رئیس جمهور و مشاور عمومی به عنوان اسکات Wilensky, که برگزار شد و موقعیت از سال 2011 اعلام بازنشستگی خود را.

ایمیل موارد به businessnews@pioneerpress.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن