خوانندگان و نویسندگان: دیدار فرانسه و راز شهرهای دوقلو و فرگس فالز

امروز ما معطل در پاریس با شوخ محلی, نویسنده, کشف شهرهای دوقلو مکان های مورد علاقه و دیدار با ساکنان یک شهر که

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

امروز ما معطل در پاریس با شوخ محلی, نویسنده, کشف شهرهای دوقلو مکان های مورد علاقه و دیدار با ساکنان یک شهر که در آن چیزهای بسیار عجیب و غریب اتفاق می افتد.

چه: اسکات Dominic نجار در مورد "فرانسه مانند وزارت داخله: یک Midwesterner در پاریس" با مارسیا DeSanctis مقاله نویس روزنامه نگار سابق اخبار تلویزیون تهیه کننده و نویسنده کتاب "100 مکان در فرانسه هر زنی باید بروید"

زمان: 6 p. m. روز شنبه, جولای 8

که در آن: Live-stream در Magers & Quinn Facebook صفحه

ناشر/قیمت: مسافران' قصه ($29.95 گالینگور; $16.99 شومیز)

سفر در خود نگه دارد برای بسیاری از ما در طول این روزها از coronavirus اما با تشکر از اسکات کارپنتر خنده دار جدید کتاب "فرانسه مانند وزارت داخله: یک Midwesterner در پاریس" ما می توانیم تجربه روز به روز زندگی در محل سکونت است که در فانتزی بخشی از شهرستان.

Scott D. نجار / حسن نیت ارائه میدهد عکس

نجار که می آموزد, فرانسوی, ادبیات و نوشتن خلاق در کالج کارلتون در نورثفیلد نقل مکان کرد به فرانسه با همسر و دختر و سهام خود را تحقق در مورد تفاوت بین فرانسه راه فکر کردن و انجام کارها و بومی خود را به میانه. او می نویسد همه چیز از درهای بسته "... یک ویژگی از زندگی ..." به نوار قرمز فقط در تلاش برای بازگشت به lightbulb و استدلال بیش از فضای با ارزش در شهرستان که در آن وجود دارد به اندازه کافی برای رفتن به اطراف. زمانی که نجار خدمت در محل سکونت هیئت مدیره آنها کشف ساکنان شده بود با اضافه کردن بیت های کمی از ساختمان به اموال خود را برای سال. (او توصیف محل سکونت هیئت مدیره به عنوان "نه مثل سهام کاراکتر از مولیر, کمدی لذت بخش خدمه آویز اراذل و Tartuffes.")

در اینجا نویسنده غرق در افکار در فرانسه تمایل برای به اشتراک گذاشتن دانش: "مردم لذت را به شما آموزش در مورد همه چیز, و اگر شما یک خارجی چشم خود دید با خوشحالی به آنها باز هر بیانیه ای با 'در فرانسه ...' باید گفتگو به نوبه خود به برخی از ملی افراد (پنیر به عنوان مثال — و یا شراب, سوسیس, استعمار از جنگ جهانی دوم فولاد-تخم کشتی یا انرژی اتمی) شما می خواهید به ایستادگی بنابراین شما نمی توانید پخش با شور و شوق خود را. ... این همه بخشی از pedagogic رفلکس که در فرانسه به عنوان مشترک به عنوان رفلکس غیر ارادی آروغ زدن است تا دانش. در این بخش از جهان مردم هنوز هم احمقانه با دانستن چیزهایی که در حالی که در کشورهای ما باید برون سپاری که مزاحم کار به گوگل."

پس از آن وجود دارد تفاوت که در هنگام خرید مراقبت های بهداشتی اقلام است. در ایالات متحده, نجار, اشاره, شما می توانید خرید هر چیزی که شما نیاز دارید در Walgreens یا CVS. و شما لازم نیست که به هر کسی بگویید چه چیزی شما را به. اما در فرانسه داروخانه نگه داشتن انحصار در بهداشت و درمان: "هر زمان که بدن من به من خیانت من skulk پایین خیابان ایستاده در خط و توضیح به یک آزمایشگاه پوشش زن که مستی از مو شده است محکم با یک آچار دقیقا چه مایعات تراوش از کدام بخش از من است. به نفع هر کسی در درون گوش رس من ارائه جزئیات بیشتر در مورد فرکانس و رنگ و مدت. ..."

اگر شما احساس از انواع در این موج گرما گرفتن یک نوشیدنی سر به یک جای خنک و دیدار با لذت بازیگران پاریسی از جمله "La dame du cinquieme," بدنام زن در طبقه پنجم که او را نگه می دارد دفتر در راهرو و سگ کوچک او برگ قهوه ای سپرده بر روی فرش.

"راز شهرهای دوقلو'

COVID-19 است که هنوز هم در اینجا و خانواده های مینه سوتا در حال رفتن به دنبال مکان هایی امن در نزدیکی خانه به کاوش در این تابستان به عنوان اجتماعی فاصله باقی می ماند مهم است. اگر شما به دنبال برای سایت های شما هرگز از شنیده اید و یا نمی دانید که بسیار در مورد گرفتن یک کپی از "راز شهرهای دوقلو" توسط روزنامه نگار مستقل جولی جو Severson (Reedy مطبوعات $20.95).

pipress جزوه/ راز

زیرنویس "یک راهنمای به عجیب و غریب و شگفت انگیز و مبهم" این اطلاعات پر گوهر امکانات 198 سایت های خارج از منزل و در داخل خانه. هر کدام از این دو صفحه با متن که توضیح می دهد که پس زمینه و حقایق جالب در مورد مکان یا شی همراه با یک عکس و یک جعبه با اطلاعات به آدرس, هزینه پذیرش (بسیاری از آنها رایگان هستند) و یک نکته از جمله بهترین زمان برای رفتن و دیگر مکان های جالب در مجاورت.

Severson قطاری از یک تخیل خواننده را از حق دور با اذیت کردن عنوان فصل مانند "درهم برج" "Longfellow باغ وحش مصنوعات" "دیتون را میمون و یادگاران" "پناهندگی مجنون قبل" و "یک بار وجود دارد قورباغه."

"راز شهرهای دوقلو" دو-fer. شما می توانید آن را بخوانید فقط برای تفریح و بدون ترک خانه و یا شما می توانید آن را به نقشه یک روز تفرج. (برخی از سایت های داخلی ممکن است در حال حاضر بسته و یا ساعت های مختلف از آنجا که از virus.)

در اینجا چند نمونه را برای تامین سوخت مورد علاقه خود را.

آنچه را که موجی نور-تا چیزی که در پشت هدف میشه ؟

این پیاده رو, چنگ, تب و تاب بودن در تاریکی موسیقی پیاده رو نرده های یک پیاده روی کوتاه از راه آهن نور متوقف شود. آن را به معنای الهام بخش اتصال و lightheartedness بین غریبه ها.

که در آن و به همین دلیل است که وجود دارد یک چهره مشرف سنت پل است ؟

چشم پوشی است 9-پا 2-and-a-half-تن ساختار به تصویر می کشد یک چهره توسط سنگ کارور دیوید Wyrick در پرتگاه بالای Wabasha غارها در گوشه ای از چشم انداز بلوار و مجهز با وسایل خیابان در سمت غرب. (من زندگی فقط چند مایل از این سایت به صورت سال و می دانستم که هرگز در مورد این اعمال صورت می شود.)

هر چه اتفاق افتاده به معروف مجسمه پرده برداری در افتتاح برج Foshay?

ویلبر Foshay خود را باز کرد با شکوه آسمان خراش در سال 1929 که محور زندگی بود اندازه, برهنه, شناخته شده به عنوان Scherzo. پس از Foshay به زندان رفت مجسمه نقل مکان کرد برای ورود چارلی کافه Exceptionale در مرکز شهر, مینیاپولیس به در حال حاضر تخریب Leamington هتل و سپس به یک خانه خصوصی. در حال حاضر او در مقابل Calhoun برج ساختمان آپارتمان 3430 لیست محل مینیاپولیس. نیز مربوط به: برج Foshay موزه و مشاهده عرشه 821 مارکت Ave. S., Mpls.

که نقطه ای است که تصور می شود به مرکز زمین توسط بسیاری از داکوتای مردم ؟

تلاقی مینه سوتا و می سی سی پی رودخانه, Pike, جزیره فورت Snelling پارک ایالتی 101 Snelling Lake Rd. سنت پل.

'فرگس فالز'

اگر شما در حال برنامه ریزی در یک تنبل خواندن تابستان شیرجه رفتن به سنت لوئیس پارک بومی یوسف برمن رمان "فرگس فالز" (Kobo ebook $10.49). در 741 صفحه آن را بزرگ ، بسته loopy سرگرم کننده است. بر اساس بسیار آزادانه در Otter Tail County شهر به همین نام داستان شرح اقبال غنی و نه چندان غنی در این محل که در آن همه چیز عجیب و غریب اتفاق می افتد از جمله ناپدید شدن مردم است. وجود دارد یک ساعت الکترونیکی که چشمک می زند صدها نفر از تغییرات نام فرگس فالز. که به نظر می رسد به خانه یک سنجاب که به شهردار Mingalone. زمانی که شهردار مراحل را از طریق درب که منجر داخل ساعت با او به گفتگو با معاون سابق رئیس جمهور Walter Mondale.

برگزاری ساختار با هم ساناز Kopak, صریح "hard-boiled آهن-haired" ستون نویس روزنامه های محلی به آنها چیزهای جادویی اتفاق می افتد. سپس خانم Lust که بچه برنی حذف برف مرد; Jose هوشع ساکن گانگستر; خانم Euphemia سقف-Tichinski که تلاش برای نوشتن خاطرات با ساناز تمایلی به کمک و سارا, یک کولی می افتد که در زمان های سخت است. یکی از جالب ترین و مبتکر ترین شخصیت های پر حرف تامی Mingalone شهردار 12-year-old genius برادرزاده که چهره یک طرح مربوط رایگان خطوط هوایی مایل است که در نهایت به او می دهد کنترل کل شرکت هواپیمایی.

برمن که gradated از دانشگاه مینه سوتا و زندگی در ماساچوست جانباز سردبیر و نویسنده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب