دوقلوها گزارش دو مثبت COVID-19 آزمون از جمله Willians Astudillo

Willians Astudillo و یکی دیگر دوقلوها بازیکن تست مثبت برای COVID-19 این هفته در دوقلوها' مصرف, روند, رئیس جمهو

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

Willians Astudillo و یکی دیگر دوقلوها بازیکن تست مثبت برای COVID-19 این هفته در دوقلوها' مصرف, روند, رئیس جمهور بیس بال عملیات Derek Falvey روز جمعه گفت.

Infielder نیک گوردون و پارچ Edwar Colina تا به حال آزمایش مثبت قبلا و هنوز هم در خانه در فلوریدا دوره نقاهت Falvey گفت. دوقلوها اعلام کرده بود مثبت آزمون در میان بازیکنان در این سازمان هفته گذشته اما تا به حال نه نام آن دسته از بازیکنان است.

اخبار مثبت آزمایش آمد و به عنوان دوقلوها جمع آوری شده در روز جمعه خود را برای تیم اول تمرین بعد از coronavirus ناشی از اخراج بیش از 3 1/2 ماه.

بسیاری از بازیکنان عینک ماسک در حالی که کار کردن در زمینه و هدف گرفتند و مبهوت به کمک به اطمینان حاصل شود فاصله بین بازیکنان است. لیگ اصلی بیس بال را 60 روز فصل به طور منظم برنامه ریزی شده است برای شروع در جولای 23.

Astudillo در حال حاضر بدون علامت Falvey گفت و quarantining در مینه سوتا است. او باید تست منفی دو بار قبل از اینکه او می تواند بازگشت و Falvey گفت: آنها به احتمال زیاد woould آزمون او را دوباره در عرض دو تا سه روز.

Colina است پس از آزمایش منفی برای این ویروس اما دوقلوها هستند که با احتیاط با توجه به ورود او.

علاوه بر چهار بازیکن که تست مثبت وجود دارد همچنین گروه دیگری از بازیکنان که در تماس با فردی که دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. آنها حضور نداشت تمرین جمعه در هدف زمینه Falvey گفت: به عنوان تیم تمرینات احتیاط.

"در آن موارد ما منفی آزمون برای تعدادی از این افراد اما ما می خواهیم به احتیاط اضافی در اینجا در پایان مقابل از طریق تماس با ردیابی پروتکل های به اطمینان حاصل شود که ما می رویم به پاک کردن آنها را قبل از آنها می رسند در اینجا به انجام کامل تمرینات با بازیکنان ما," Falvey گفت.

در مجموع 11 بازیکن درون سازمان در حال حاضر آزمایش مثبت از جمله هفت جزئی تر leaguers این تیم را تایید کرد. بسیاری مانند Colina بودند در فورت مایرز, Fla., که در آن تیم خود را در بهار مجتمع آموزشی.

پس از شیوع در فیلادلفیا فیلیز' تسهیلات در ویکی Fla., MLB موظف تمام بهار آموزش مجتمع تعطیل شود برای تمیز کردن.

در سراسر MLB لیگ و بازیکنان MLB انجمن گزارش 38 امتیاز مثبت COVID-19 آزمون از 3,185 کل نمونه (1.2 درصد) جمع آوری شده و آزمایش شده در طول مصرف روند.

نوزده باشگاه های مختلف باید بنا به گزارش ها تا به حال یک یا بیشتر از آزمون های فردی مثبت و 31 از کسانی که مثبت شد, بازیکنان هفت نفر اعضای هیات.

که درصد پایین تر از لیگ های دیگر مانند NBA که شاید به برخی از علت خوش بینی به عنوان بیس بال تلاش می کند تا حرکت باز گشت در جهانی همه گیر.

"من فکر می کنم ارزیابی من آن است که من واقعا خوشحال به شنیدن این که بسیاری از بازیکنان ما و کارکنان و در غیر این صورت در هر کجا که بودند بیش از چند ماه گذشته قادر به نگه داشتن خود را در یک واقعا سالم و محل امن و مطمئن ساخته شده است که آنها را محدود تماس با خارج از امیدوارم خود را در محیط خانه و واقعا گیر به CDC دستورالعمل های توصیه ها و پروتکل های سراسر کشور و خارج از کشور و جهان" Falvey گفت.

 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن