چند چیز شایان ذکر است که رپتورز بازگشت به دادگاه

آنها پس ما به عقب.این است که هنوز هم پس از وقفه کار در حال پیشرفت در مورد زمان بندی و محتوا و چه مقدار شما می

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

آنها پس ما به عقب.

این است که هنوز هم پس از وقفه کار در حال پیشرفت در مورد زمان بندی و محتوا و چه مقدار شما می خواهید به دانستن در مورد یک بازی است که ما می تواند به شما در اینجا است که شما نمی توانید در هر نقطه دیگری است اما ما آن را به عنوان ما به همراه.

شاید ما این حرکت را به شب از بازی, بنابراین من می تواند خواب در یک بیت شاید ما نگه کردن به آن را دریافت کند در صبح روز بعد دوباره به منعکس کننده هرگز یک چیز بد است و شاید ما به قطع و یا تغییر یک بیت با توجه به شرایط زندگی ما است.

Whaddya فکر می کنید ؟

در حال حاضر ما می مانم با معمول و بسته کردن عمیق تر تمرین فراز برای هر روز یا هر روز دیگر و یا چیزی شبیه به آن.

اما رپتورز بازی – برنده 94-83 هر چند که به سختی موضوعات و مسائل اتفاق افتاده است.

(اوه راست. این هم آخرین, آخرین تماس را به صورت ایمیل برای فردا صبح و در صورت وجود مسائل در ذهن شما به askdoug@thestar.ca و ما آن را به کار گرفته)

-

سه اشاره گر

تصویر بزرگتر.

آن را به طور کامل به عنوان انتظار می رود. کمی درهم و برهم در زمان کمی بی ربط در زمان اما واضح و به اندازه کافی در زمان, به همه یادآوری است که این بسیار بسیار بسیار خوب تیم است.

یکی از چیزهایی که گرفتار چشم من رپتورز نیست, از دست رفته یک گام به زمانی که آنها می خواهند به بازی های سرعتی.

من می توانم به یاد داشته باشید حدود پنج برابر که در آن توپ تا دادگاه با حدود دو می گذرد و کمتر دریبل و زخم تا با باز اشاره گر سه راه قبل از راکت ها قادر به دریافت مجموعه.

وجود دارد یکی برای فرد VanVleet در انتقال در نیمه اول یکی برای مت توماس در گوشه ای دور در سراسر از رپتورز نیمکت در سه ماهه چهارم و یک هنجار پاول درست در مقابل نیمکت.

که سریع اعتصاب قابلیت – و آن را غیر معمول است برای دیدن و حتی آن را به عنوان اغلب به عنوان ما پس از چهار ماه دور – طول می کشد برخی از فشار یک halfcourt جرم است که در میان آماری بهترین در لیگ برتر است و چیزی است که از یک علامت تجاری با این گروه است.

آن را به شما می آیند و حتی بیشتر به سرعت و کارآمد تر به عنوان آنها بازی بیشتر بود اما نه به آن را ببینید در قطعه های جمعه.

-

هیچ تصمیم گیری

آره این تیم است و اگر شما نهم 10ام11 و 12th بچه ها کریس بوچر Rondae Hollis-جفرسون و مت توماس و پت McCaw – به عنوان آنها به احتمال زیاد که خیلی خوب رفو.

و این خوب بود که سه نفر از آنها را نگاه خوب من مطمئن هستم که عامل هرج و مرج نمی خواهد نگاه از محل در زمانی که او اولین بازی خود را در روز یکشنبه اما من فکر نمی کنم ما باید بیش از حد انجام دور دوم "واحد" به عنوان یک کل.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این تیم را به لوری VanVleet, Anunoby, Siakam, Gasol, Ibaka Powell و دیویس و هر کدام از کسانی که دیگر بچه ها بهترین matchup در هر شب خاص و سری.

آن را سرگرم کننده به تماشای اونا رفتن کاملا بی معنی scrimmages و کمی کمتر بی معنی بذر بازی اما همه ما می توانید بیش از حد انجام دور برای بیش از حد طولانی است.

یک داستان خوب, بچه های خوب, همه بازیکنان خوب بدون شک. اما تا چه حد آنها در تعقیب یک عنوان دوم بستگی دارد کسانی که بالای هشت و تصویر بزرگ است که باید در تمرکز.

که می شود گفت ...

شما رو تحت تاثیر قرار با ترنس دیویس ،

بچه با یک اندازه گیری از وقار و اعتماد به نفس شما به ندرت در یک خام تازه کار در مسابقات قهرمانی کالیبر تیم.

او به نظر نمی رسد به ترس از لحظه ای یا ضربه و یا بازی در کنار جانبازان ایم که برنده عنوان.

او توپ-رسیدگی است و هنوز یک کار در حال پیشرفت است و من فکر نمی کنم او می تواند تیم خود را به عنوان گارد نقطه و در عین حال توسط هر کشش اما مرد بچه به خوبی ایفا می کند به مراتب بیشتر از نه.

این بود که نیک او پس از بازی:

"ما بر این باور در مردم داشتن روزهای خوب و روزهای بد و برخی از یو پی اس و فراز و دست زدن به آن, اما راه او در بازی امشب بود راه او را نگاه کرد و در آخر دو سه هفته.

"او تنها شده بز و تیراندازی, عکس و ساخت نقش و نمره و رقابت. من می خواهم این سطح از رقابت."

-

و که شما قرار دادن بازی راه اندازی مجدد شماره 1 ما را شکل اگر آن محتوا و سبک و زمان آن به خوبی کار می کند به اندازه کافی برای نگه داشتن رفتن را از طریق چند ماه آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن