بانی Blodgett: در اینجا چند دستی ترفندهای باغ من آموخته ام در این تابستان

هیچ چیز مانند یک باغ تور برای آبکاری ذهن, تمرکز انرژی و نیروی واقعیت مواجه می شود. من خواهد بود وجین تقریبا بد

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

هیچ چیز مانند یک باغ تور برای آبکاری ذهن, تمرکز انرژی و نیروی واقعیت مواجه می شود. من خواهد بود وجین تقریبا بدون توقف از هم اکنون تا Aug. 1.

در ضمن من فکر کردم من می خواهم تصویب در طول چند چیزهایی که من آموخته ام در این تابستان.

دوستان نیاز به یک هستا حذف شده است. ارائه شده به من "آن را دست او است." آن زیبایی بود.

هنوز هم هست با تشکر من روش زده hostas با حداقل آسیب به گیاه.

آیا این را امتحان کنید در خانه:

اشباع ریشه با یک شلنگ باغ. اجازه دهید تمام توپ ریشه و خاک اطراف آن خیس کنید.

بعد به آرامی اسلاید و خود را از چنگال تحت توپ ریشه و سپس (دوباره به آرامی) فشار پایین در رسیدگی به طوری که ریشه شروع به شل گرفتن خود را در خاک است.

اسلاید شانه از زیر توپ ریشه و سپس اسلاید آن را در محل دیگری است.

انجام این کار تا زمانی که شما دور, این گیاه و رها همه ریشه به طور مساوی.

با استفاده از یک بیل تنها اگر کاملا ضروری است — به عنوان مثال اگر شما از خاک رس و یا خاک فشرده.

و پس از آن تنها پس از شما با استفاده از چنگال به شل ریشه.

آخرین مرحله است به اسلاید چنگال تحت گیاه و آسانسور. در این زمان شما باید به درخواست برخی از عضلات عمدتا به دلیل گیاه سنگین خواهد بود با توجه به همه که آب است.

یک بار هستا است و برای خروج از سوراخ آن تقسیم (اگر بیشتر گیاهان هستند چه شما می خواهید) و یا حرکت آن را به محل دیگری دست نخورده است.

اگر شما تصمیم به شکستن آن را به گیاهان کوچکتر آن را در حال حاضر قبل از اینکه توپ ریشه خشک شده است. یک مرطوب ریشه توپ را حفظ خواهد کرد این گیاه خوش غافل است که تحت عمل جراحی عمده. جلوگیری از آن خواهد شد یک دوره طولانی مدت از استرس افتادگی برگ و....

من با استفاده از یک تبر تیز به تقسیم من hostas. گاهی اوقات من توسل به جست و خیز سریع را دیدم. دومی باعث می شود بسیار سریع کار حتی ضخیم ریشه توپ. اما آن را از روی حیله و تزویر. مراقب باشید.

یک Sawzall نیز کار می کند.

یکی دیگر از صرفه جویی در زمان ترفند من در این تابستان برای جلوگیری از آسیب های غیر ضروری برای گیاهان شامل مخوف, ژاپنی, سوسک.

وجود دارد به نظر می رسد به تعداد کمتری از آنها در این سال, اما آنها را از هر فرصت برای رشد و تکثیر.

یکی از JBs حداقل لذت عادات غذا خوردن و procreating در همان زمان. شما می دانید آنچه من صحبت کردن در مورد. کاملا انگشت, این سوسک.

عادت من است به را در یک لیوان نیمه پر از آب به rugosa گل سرخ که من طعمه گیاه. این JBs آنها را دوست دارم, بهترین, احتمالا به دلیل عطر و قرمز روشن رنگ گل.

اگر من می تواند شامل آلودگی به این بخش از باغ من آن را در نظر سود خالص حتی اگر rugosas یک ضربه بد. من گل رز دیگر تقریبا دست نخورده و rugosas بلوم تمام تابستان و بهبود می یابند.

شیشه نیمه پر از آب به دلیل آن را آسان تر برای جلوگیری از سوسک هنگامی که من آنها را جمع (من محصور کل شکوفه در مشت من) اگر آنها سقوط به آب است و باید مبارزه به غرق به جای پرواز کردن در صورت پوشش پلاستیکی بر روی اسلاید شیشه ای کردن.

من استفاده می شود به اضافه کردن صابون به آب به تسریع مرگ خود را. در حال حاضر من حتی سریعتر (انسانی تر) روش.

هنگامی که شیشه ای نیمه کامل (هیچ جناس در نظر گرفته) با JBs و شکوفه های من آن را به قفس مرغ. مرغ در حال حاضر به طور کامل تمرین در نقش خود را در JB اعدام است. آنها با دیدن من با جار و آمد در حال اجرا را برای چه, برای آنها, خوشمزه ترین جشن, قابل تصور, محرومیت یک تعداد انگشت شماری از کرم های خاکی.

همه من باید انجام دهید این است را بردارید و اجازه دهید مرغ در آن را داشته باشد. این در واقع سرگرم کننده به تماشای آنها را بهتر و بهتر در شناسایی یک سوسک و لنجرنج آن را با منقار خود.

سپس پایین تخم.

بیشتر و بیشتر از ما در حال رشد خوراکیهای در باغ ما ترکیب آنها با گوشتخوار ، من پنج قوی گیاهان گوجه فرنگی که انجام می دهند بسیار خوب ... پس من نمی خواهم به آن ضربه.

یک اشتباه رایج این است که به overwater گوجه فرنگی. هنگامی که آنها شروع به رشد خود را چاق و میوه ها آنها دیگر نیاز به دو تن از آب و یا تن از نور مستقیم خورشید. برگ هنوز هم کشیدن در انرژی اما میوه ها بهترین سایه از خورشید است.

نگه داشتن بیش از حد در آبیاری است. اگر یک میوه است overwatered پوست ممکن است از تقسیم گوشت پس از جمع آوری بیش از حد رطوبت است.

به یاد داشته باشید که گیاهان بهره مندی از deadheading. سالانه باید deadheaded مگر اینکه آنها خود تمیز (به معنی خود را پژمرده گل می افتند). Petunias باید deadheaded به عنوان مثال در حالی که خود مینیاتوری lookalikes این callibrachoas نیست.

من فکر نمی کردن من چندساله اما آموخته اند که در طول سال به اجازه خاص گیاهان seedheads باقی می ماند. کسانی که با زیباترین seedheads مثل گل داوودی مستطیل, من نگه هرس تا زمانی که من تا به حال زمان برای لذت بردن از آنها را, اما نه قبل از آنها شانس به سقوط به زمین و reseed.

این یکی از بسیاری از گیاهان با تمایل به زاد و ولد در نوع خود است.

یکی دیگر بارها مورد بی توجهی قرار گرفته گیاهی در این زمینه بتکده زغال اخته (Cornus alternifolia).

طولانی تحسین برای آن اهسته زیبایی و خیره کننده گل های این درخت (یا درختچه) نیاز به هوشیاری. آن را به تولید بسیار seedheads اما اگر این آمار paydirt پس به صحبت می کنند به شما خواهد شد که شاید بیش از شما نیاز دارید و یا می خواهید مگر اینکه هدف شما این است برای شروع یک مهد کودک.

بتکده dogwoods ارزان نیست پس از شروع مهد کودک ممکن است یک ایده بد است.

برای باغبان مثل من هر چند راه برای لذت بردن از این گونه است که اجازه می دهد تا فقط چند درخت برای زنده ماندن و سپس به هرس بازماندگان سخت است.

این من تماس بگیرید و من درختان بونسای زیرا من آنها را در هر اندازه از 6 سال, 6 فوت قد بلند و قد کوتاه در جهنم-نوار به افزایش 30 پا 4 ساله در سایه سمت حیاط.

بتکده dogwoods می توانید رسیدگی قابل توجهی در سایه همین دلیل است که من به ارمغان آورد و یکی از اولین به باغ من. این نشانه ای از شگفت انگیز خود را انعطاف پذیری است.

و به همین دلیل آنها بسیار سرگرم کننده که در اطراف.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب