'Better Angels': St. Paul عمومی هنر افتخارات لینکلن اولین مراسم تحلیف

در آستانه جنگ داخلی رئیس جمهور آبراهام لینکلن خطاب به ملت با یک درخواست ساده: "ما دشمنان اما دوستان است. ما نب

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

در آستانه جنگ داخلی رئیس جمهور آبراهام لینکلن خطاب به ملت با یک درخواست ساده: "ما دشمنان اما دوستان است. ما نباید به دشمنان است."

بیش از یک قرن بعد این کلمات از لینکلن اولین مراسم تحلیف الهام, St. Paul هنرمند نیکول مری میلیگان بعدی هنر عمومی نصب و راه اندازی در مرکز شهر سنت پل: یک قطعه به نام "بهتر از فرشتگان است."

فولاد چارچوب 20 فوت طول 10 فوت عرض و 14 فوت قد و شامل چند صد آبی و سفید فرفره شبیه بال فرشته. هنگامی که مونتاژ, فرفره به نظر می رسد به عنوان یکی از بزرگ جفت بال فرشته.

نقطه عطفی پلازا مجاور نقطه عطفی در مرکز میزبانی این پروژه تا سپتامبر. 30. پلازا میزبانی یکی دیگر از هنر نصب و راه اندازی توسط میلیگان در تابستان گذشته.

در سخنرانی خود لینکلن خواسته تقسیم امریکا به الهام گرفته شود "بهتر است فرشتگان از طبیعت ما" — یک پیام است که خواهد شد بر روی یک علامت در کنار نصب و راه اندازی.

در حالی که به خصوص مربوطه در میان سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات در حال وقوع در سراسر کشور میلیگان می گوید: این مفهوم برای "بهتر فرشتگان" توسعه داده شد سال گذشته است.

"من فقط متوجه شده است که شده است وجود دارد فقدان مدنیت" گفت: میلیگان است که کار کردن با او و همکار هنرمند, Allan میلیگان. "برای برخی از این دلیل جهان خاص در این لحظه مهم است و ما به عنوان شهروندان جهان به, 'من است که در آن بشریت ؟ که در آن بشریت در دیگران ؟ ما که هستیم؟'"

نصب و راه اندازی شده بود توسط پل مرکز شهر داد برنج پارک انجمن و برجسته مرکز.

نقطه عطفی مدیر مرکز امی مینو گفت: نصب و راه اندازی یک فرصت برای مردم برای لذت بردن از هنر در این تابستان با وجود COVID-19 محدودیت.

"دلیل ما حمایت به این دلیل است که آن را خلاق و الهام بخش و ما امیدواریم که آن را الهام بخش مردم را به فکر می کنم بزرگ" مینو گفت.

میلیگان را تشویق می کند شما را به دیدن این فرشته بال و به اشتراک گذاری عکس از آنها را در رسانه های اجتماعی با هشتگ #BetterAngelsStPaul و به یاد داشته باشید که "همه ما در حال قرار گرفتن همراه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن