'بایرن جاده دونده' Alphonso دیویس می درخشد در برابر دورتموند

برلین—راه Alphonso دیویس شد و در حال اجرا به بالا و پایین سمت چپ پهلو برای بایرن مونیخ روز سه شنبه تا به حال خ

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

برلین—راه Alphonso دیویس شد و در حال اجرا به بالا و پایین سمت چپ پهلو برای بایرن مونیخ روز سه شنبه تا به حال خود را در مقایسه با هم تیمی های او را به یک شخصیت کارتونی.

نوجوان کانادا یکی از بایرن standout بازیکنان به باشگاه ضرب و شتم بوروسیا دورتموند 1-0 به در یکی دیگر از بوندسلیگا عنوان با غارتگری اجرا می شود یک بخش کلیدی از این تیم حمله و دفاع. او احتمالا مانع یک هدف زمانی که او شتافت بازگشت به انکار نروژی ستاره Erling Haaland یک فرصت به ثمر رساند و تقریبا ایجاد یکی از خود را هنگامی که او را بازداشته چهار دورتموند بازیکنان قبل از اینکه همراه با تشک جنجالی.

در سریع ترین اجرا از سمت چپ به عقب بود با سنجش زمان در سرعت بالا 35.3 kph (21.9 مایل در ساعت).

"Alphonso یک بازیکن با تعداد زیادی از قلب و بسیاری از قدرت با قدرت" بایرن رو به جلو توماس مولر گفت. "گاهی اوقات شاید او را در بهترین موقعیت در این زمینه اما او حریف فکر "من از زمان من زمان' و سپس 'Meep, meep! Meep, meep!' جاده دونده FC Bayern دونده جاده می آید و دزد توپ."

بایرن گفت: دیویس ساخته شده 42 sprints در همه. او درگیر شد در مقدار زیادی از چالش های بیش از حد و شدت رزرو در اواخر برای پایین آوردن نوجوان آمریکایی Gio رینا در خارج از محوطه جریمه زمانی که تلویزیون تکرار نشان داد او توپ.

دیویس که در آغاز فصل با بایرن ذخایر در حال حاضر شروع هر بازی در بوندسلیگا جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا برای ارشد تیم پس از اتحادیه برلین بازدید در لیگ on Oct. 28.

خود ظهور است خبر بد برای بایرن رکورد امضای لوکاس هرناندز. فرانسه در جام جهانی برنده که در پیوست از اتلتیکو مادرید در تابستان گذشته برای 80 میلیون یورو ($90.5 میلیون دلار در آن زمان) تا به حال به محتوا و با جایگزین ظاهر. هرناندز تنها در آمد در 85 دقیقه مقابل دورتموند.

دیویس پیوست بایرن برای 18.75 میلیون یورو از ونکوور وایت کپس در ژانویه 2019 و باواریا باشگاه در حال حاضر به تمدید قرارداد خود را دو سال 2025.

دیویس' داستان شد و در حال حاضر یکی قابل توجه. خود پدر و مادر ویکتوریا و Debeah فرار از جنگ داخلی در مونروویا پایتخت لیبریا در غرب آفریقا برای Buduburam یک اردوگاه پناهندگان در شمال آکرا در غنا. Alphonso در آنجا متولد شد و خانواده ادامه داد: در آنجا زندگی می کنند تا زمانی که او پنج ساله بود قبل از مهاجرت به کانادا در سال 2006.

خانواده های مستقر در ادمونتون که در آن دیویس شروع بازی فوتبال, برای اولین بار در مدرسه و سپس در یک رایگان بعد از مدرسه لیگ های داخلی-شهر کودکان است.

او پیوست Whitecaps' برنامه اقامت در زمانی که او 14. او رفت و تبدیل به جوانترین بازیکن به نظر می رسد در ایالات فوتبال لیگ شد و اولین بازیکن متولد این قرن به بازی در MLS در سن 15 سال و 8 ماه و 15 روز.

"او ارائه می دهد بسیاری از وعده برای آینده" بایرن ورزشی کارگردان حسن Salihamidzic گفت: زمانی که معامله را به دیویس به بایرن اعلام شد در ماه ژوئیه سال 2018 است.

دیویس در حال حاضر زندگی می کنند تا به آن.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب