رزویل مرد متهم به تهدید به سوزاندن خانه های همسایگان 'در حالی که شما خواب در آن بیش از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به علائم

یک رزویل مرد متهم است که از تهدید همسایگان خود که نمایش داده می شود سیاه و سفید زندگی می کند, توجه به نشانه ها

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

یک رزویل مرد متهم است که از تهدید همسایگان خود که نمایش داده می شود سیاه و سفید زندگی می کند, توجه به نشانه ها در خارج از خانه خود در پی جورج فلوید مرگ است.

کوین جی Karjalahti, 49 متهم شد پنج شنبه با سه فقره ساخت تهدیدات خشونت با توجه به شکایت کیفری در زمینه رمزی شهرستان دادگاه منطقه. اگر محکوم به 15 سال زندان و 30.000 دلار جریمه.

Karjalahti دستگیر شد روز شنبه و در اولین حضور خود را قبل از یک قاضی روز جمعه برگزار خواهد شد.

"من می خواهم برای تشکر از مینه سوتا اداره جنایی دلهره و رزویل اداره پلیس به صورت ویژه خود سعی و کوشش در پیگیری این پرونده به نقطه که در آن ما می توانیم به دنبال عدالت برای قربانیان در این مورد" Ramsey County وکیل جان چوی گفت: در انتشار اخبار. "اعضای جامعه ما باید قادر به بیان احساس خود را در مورد مسائلی که برای آنها مهم است و بدون ترس از تهدید و یا تلافی."

بین 30 مه و ژوئن 1 تعداد انگشت شماری از مالکان همراه Fernwood خیابان در رزویل و سنت پل را به پلیس گزارش که آنها دریافت دست نوشته ناسزا رنگ و لعاب یادداشت خواستار حذف آنها سیاه و سفید زندگی می کند توجه به نشانه هایی از کارگاههای خود را.

سه نفر از یادداشت ها را تهدید به سوزاندن پایین سرنشینان خانه اگر علائم باقی ماند تا.

"همسایگان خود بیمار هستند از شورش و خود را SJW (عدالت اجتماعی جنگجو) Sh-t" یک توجه داشته باشید به عنوان خوانده شده. "خود" Bullsh-t مسائل پایین می آید و یا شما و خانه خود را می سوزاند واقعی آرام در حالی که شما خواب در آن!"

یادداشت ها کشف شد در روز پس از ناآرامی های پس فلوید مرگ در دست مینیاپولیس پلیس طی آن ده ها تن از شهرهای دوقلو و ساختمان به آتش کشیده شدند.

محققان ارسال یادداشت برای تجزیه و تحلیل اثر انگشت به مینه سوتا اداره جنایی و دلهره که همسان چاپ بر روی یادداشت ها به کسانی که در فایل برای Karjalahti با توجه به اتهامات علیه او.

طی مصاحبه ای با پلیس در جولای 22, Karjalahti هرگونه دانش از یادداشت ها حتی پس از مواجه شدن با اثر انگشت شواهد این اتهام می گویند.

Karjalahti است اما گفته بستری همسرش نوشت, یادداشت چرا که او "نا امید از این شهر نابود شد در طول ناآرامی های مدنی."

یک سخنگوی Ramsey County دفتر دادستان گفت: به نظر نمی رسد این مورد مربوط به موارد دیگر است که در آن سیاه و سفید زندگی می کند توجه به نشانه هایی بودند تخریب و یا به سرقت رفته از رزویل خانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب