راهنمای شما در خرید یک مستقل فریزر – اگر شما می توانید پیدا کردن یکی - شنبه, 16 مارس سال 2020 PST

در پایان ماه مارس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد گسترش اجتماعی فاصله دستورالعمل برای یک ماه

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

در پایان ماه مارس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد گسترش اجتماعی فاصله دستورالعمل برای یک ماه دیگر – و مجموعه ای خاموش ملی تقلا به صورت مستقل و فریزر.

صبح روز بعد خرده فروشان وارد موج غیر منتظره ای از دستورات است. "وجود دارد یک واکنش فوری می گوید:" رایان ترنر مدیر بازاریابی و فروش قرارداد در Bray & Scarff لوازم آشپزخانه و متخصصان (brayandscarff.com). "ما در حال حاضر دیده می شود یک کمی از یک چشم انداز مثبت در فریزر فروش اما باز floodgates."

در عرض چند روز پست, فریزر, لوازم خانگی اغلب تنزل به زیر زمین شد به عنوان دشوار است برای گرفتن نگه دارید از به عنوان ضد عفونی کننده دست. در حال حاضر لیست انتظار برای فریزر در حال رشد به عنوان مصرف کنندگان به دنبال راحتی از دانستن آنها را به مقدار زیادی از مواد غذایی در خانه در سراسر shutdown از ناشناخته ظهر.

جیم Estill مدیر اجرایی Danby (danby.com که باعث می شود 20 انواع فریزر فکر می کند همه گیر خواهد شد به طور دائم تغییر این بازار است. "در حال حاضر افرادی که مجرد هستند و می خواهند فریزر و مردم در آپارتمان ها فکر می کنم آنها نیاز به یک فریزر" Estill می گوید. "خانواده ها که در حال حاضر دو یخچال با فریزر نیز می خواهید جداگانه فریزر."

فریزر حمل و نقل مارس بودند تا 45 درصد بیش از مدت مشابه در سال 2019 با توجه به انجمن از صفحه اصلی تولید کنندگان لوازم خانگی (aham.org). منجمد فروش مواد غذایی سر به فلک کشید بیش از حد: آمریکا مواد غذایی منجمد موسسه (affi.org) آمار و ارقام نشان می دهد افزایش فروش از 94 درصد در ماه مارس در مقایسه با یک سال پیش.

"در ابتدا COVID-19 باعث شد کمی از ترس و وحشت-خرید و تبدیل به انجماد طولانی تری عمر می گوید:" آدرین Seiling معاون ارتباطات استراتژیک در آمریکا مواد غذایی منجمد موسسه. در حال حاضر او می گوید: این همه در مورد "سطح رضایت و آسایش" از یک فریزر.

یک نگردند شربت خانه یک نگرانی بزرگ است که هیچ راهی برای دانستن آنچه که یک سفر به فروشگاه مواد غذایی عملکرد می گوید: Michael Ruhlman, مواد غذایی, روزنامه نگار و نویسنده "مواد غذایی: خرید و فروش مواد غذایی در آمریکا." برخی از خریداران در حال چک کردن انواع کالا در فریزر موارد برای اولین بار. "به این دوره گستراند ما تبدیل خواهد شد بهتر و بهتر فریزر و سازمان یافته تر فریزر" Ruhlman می گوید.

جسیکا Petrino سرمقاله مدیر در ع مدیسون (ajmadison.com) ملی لوازم خانگی فروشنده می گوید: این صنعت پیش بینی نیست به شدت همه گیر شد و آماده برای افزایش تقاضا است. "این نمی شد داغ-بلیط آیتم" Petrino می گوید. چرا که بسیاری از فریزر بخش منابع در چین برخی از تولید کنندگان با داشتن مشکل گرفتن بیشتر فریزر به فروشگاه. صدها نفر از هزاران نفر از فریزر در نظم پشت او می گوید.

"هر کس تجدید نظر در چگونه آنها خرید مواد غذایی. در بخش هایی از این کشور رفتن به فروشگاه مواد غذایی است ترسناک رویداد" Petrino می گوید.

مستقل فریزر ممکن است به عنوان buzzy به عنوان آخرین هوشمند یخچال وجود دارد اما ویژگی های جدید برای آگاهی از, از جمله چراغ روشنایی, درب آلارم به شما اجازه می دانم زمانی که درجه حرارت نگهداری نمی شود برگشت و درب قفل امنیتی و بهتر محفظه های سازمانی. برخی از پیانو رویال ساخته شده اند در یخ سازان.

اکثر فریزر سفید هستند اما شما می توانید پیدا کردن فولاد ضد زنگ و پس از اتمام. مطمئن شوید که یکی از شما انتخاب می کنید تولید می شود "گاراژ آماده" اگر شما برنامه ای برای نگه داشتن آن در خود unheated یا uncooled گاراژ. برخی از مدل های ساخته نیست به مقاومت در برابر گرمای شدید و یا سرد. همچنین تصمیم بگیرید که آیا شما در حال OK با یک مدل است که نیاز به یخ می شود (معمولا یک یا دو بار در سال) و یا اگر شما ترجیح می دهند یکی با خودکار یخ زدایی.

دیوید McCalpin معاون رئیس جمهور از تبرید در جنرال الکتریک لوازم خانگی می گوید: در نظر گرفتن فضای در دسترس دارید و چقدر پول شما می خواهید برای سرمایه گذاری است. اکثر فریزر هزینه بین $300 $1,500. اکثر مستقل فریزر محدوده اندازه از حدود 3 فوت مکعب به حدود 22 متر مکعب. فریزر ایستاده به طور کلی باید رد پای کوچکتر از قفسه سینه ، تولید کنندگان را در فریزر است که کار را برای خانواده های کوچکتر و آپارتمان مانند Danby است, دیپلمات جمع و جور فریزر قفسه سینه در دسترس در چهار اندازه های از 3 1/2 تا 9 فوت مکعب. 7-مکعب-مدل پا در 33 اینچ بالا و 35 اینچ گسترده ای است شبیه به اندازه یک ماشین ظرفشویی است.

فریزر قفسه سینه تمایل به کمتر گران تر از پیانو رویال و آنها می تواند سخت تر به سازماندهی; به دنبال مدل سازی سبد. فکر می کنم در مورد این که آیا شما فقط استفاده از آن برای ذخیره سازی شیرینی و حیوانات مورد استفاده برای مدت طولانی و یا می خواهید بچه های خود را قادر به به راحتی گرفتن بستنی یخی به صورت روزانه. ویژگی های به دنبال در uprights شامل قفسه های شیشه ای و شفاف درب مخازن McCalpin می گوید. این اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن چشم در موجودی خود را. "Uprights به شما در ذخیره سازی بهتر و دید از قفسه سینه سبک" McCalpin می گوید.

فریزر استفاده می شود شناخته شده به عنوان انرژی خوک ، به گزارش انرژی استار سایت (energystar.gov) فریزر, تولید, امروز, استفاده از انرژی بسیار کمتر به دلیل پیشرفت در عایق و کمپرسور طراحی شده است. مدل های با انرژی استار تعیین صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی و هزینه های. حدود 38 میلیون فریزر جداگانه در حال استفاده در ایالات متحده با توجه به وب سایت. بیش از 17 میلیون نفر از کسانی که در فریزر بیش از 10 سال هزینه مصرف کنندگان 1.3 میلیارد دلار در هر سال در لوایح انرژی خود را. قدیمی خود را جایگزین فریزر با یک انرژی استار مدل می تواند به شما صرفه جویی در $195 بیش از پنج سال آینده.

هنر وجود دارد به بارگذاری فریزر خود را به درستی و نگه داشتن مواد غذایی خود را از در حال توسعه مخوف بلورهای یخ یا فریزر سوزاند. خود مشورت کنید فریزر دستی برای اطلاعات خاص.

الکترولوکس, است که ساخت خانه فریزر از سال 1929 تا تعدادی از بهترین شیوه ها برای انجماد می گوید: Eloise حال سخنگوی این شرکت است.

اجازه دهید داغ غذاهای سرد است. صبر کنید تا زمانی که مواد غذایی داغ به دمای اتاق قبل از قرار دادن آنها در فریزر خود را. سربار لوازم خانگی با مواد غذایی نیروهای کمپرسور برای اجرای دیگر. غذاهایی که توقف بیش از حد به آرامی ممکن است از دست دادن کیفیت و یا از بین بردن.

یخ موارد ، قرار دادن اقلام در کیسه فریزر و قرار دادن آنها در فریزر اجازه می دهد تا شما را به پشته آنها را در سطل یک بار به طور کامل یخ زده.

تجدید نظر در بسته بندی. جعبه های بزرگ. اگر امکان حذف آیتم از بسته بندی قبل از ذخیره سازی و بازیافت بسته بندی.

اطمینان حاصل شود هوای سرد در گردش است. قفسه ها و سبدهای نباید پوشیده شده با فویل آلومینیوم و کاغذ مومی و یا حوله کاغذی. آستر تداخل با هوای سرد گردش خون, ساخت فریزر کمتر کارآمد است.

برای اطلاعات توصیه می شود در طول انجماد بار رفتن به foodsafety.gov. Ruhlman می گوید این مهم است که بدانید آنچه شما را و به برچسب آن را با تاریخ بنابراین شما نمی اتلاف مواد غذایی است. خانواده اش را نگه می دارد یک رول آبی نقاش نوار و یک نشانگر در آماده است. نگه داشتن یک لیست کارشناسی ارشد خود را از فریزر مطالب برای کمک در برنامه ریزی وعده های غذایی و خرید.

"ما نگه داشتن یک لیست از مواد غذایی ضبط شده به ما فریزر," او می گوید. "ما عبور کردن آنچه که ما را." در میان چیزهایی که در آن وجود دارد در حال حاضر: چهار کوزه مامان سس گوجه فرنگی سهام مرغ, سوپ عدس, شامی کباب, یک کیسه از قلب کنگر فرنگی, نخود فرنگی و شش Klondike میله های زندان.

تفکر خانواده خود را می تواند با استفاده از فریزر? McCalpin جنرال الکتریک می گوید در تلاش است بهترین خود را به نگه دارید تا با تقاضا است. "ما باید این کارخانه در حال اجرا از تخت. به طور معمول ما باید ظرفیت اضافی, اما نه برای پاسخگویی به این نوع از افزایش," او می گوید. "یک بیمار کوچک در حال حاضر. وجود دارد مقدار زیادی از آنها را در راه خود و من انتظار دارم منابع را بهبود بیش از چند ماه آینده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب