جادوگران' Beal, شبکه' Dinwiddie به دست بقیه از NBA فصل

واشنگتن—جادوگران پیشرو گلزن Bradley Beal و شبکه گارد اسپنسر Dinwiddie نمی بخشی در راه اندازی مجدد از NBA فصل د

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

واشنگتن—جادوگران پیشرو گلزن Bradley Beal و شبکه گارد اسپنسر Dinwiddie نمی بخشی در راه اندازی مجدد از NBA فصل دو قابل توجهی غیبت در کنفرانس شرق حذفی مسابقه.

Beal است چون از حق روتاتور کاف صدمه; Dinwiddie اعلام کرد که او هنوز تست مثبت برای coronavirus و نمی خواهد شرکت کنند.

واشنگتن اورلاندو و بروکلین سه تیم باقی مانده در تعقیب و گریز برای نهایی دو حذفی نقاط در شرق. اگر جادوگران پایان در چهار بازی از هر کدام باشگاه پس از اتمام هشتم و سپس دو بازی برگزار خواهد شد به تعیین شماره 8 دانه.

"برادلی آیا همه چیز ممکن است برای آماده بازی است, اما پس از نزدیک نظارت خود را فردی تمرینات ما به این نتیجه رسید که آن را بهترین برای او را به نشستن در بازی های آینده در اورلاندو و جلوگیری از خطر بیشتر آسیب" مدیر کل تامی شپرد گفت.

واشنگتن نیز خواهد بود و بدون جلو دیویس Bertans که تصمیم به انتخاب کردن از بازی به عنوان یک دستور در حال انتظار عامل رایگان و مجروح گارد جان دیوار. با Beal و Bertans از جادوگران تیم است که بدون دیوار تمام فصل را به جای بیش از 40 امتیاز در هر بازی اگر آن را به نحوی به که پس از فصل مخلوط.

Beal به طور متوسط 30.5 امتیاز از یک بازی در این فصل تقریبا دو برابر به عنوان Bertans این جادوگران' شماره 2 گلزن. 27 ساله بود که در حال آماده شدن برای بازی حتی در حالی که تصمیم گیری شد تا در هوا.

"من عشق بازی من در این سال و چگونه من در بازی نسبت به پایان سال" Beal گفت: در هفته گذشته. "این بیشتر یا کمتر برای رفتن به یک تصمیم گیری است که پایین می آید به کادر پزشکی و من فقط به خاطر اینکه ما اقدامات احتیاطی و فقط به آینده را از صفر به 100. سپس من تا به حال برخی از مسائل آزار دهنده در پایان این سال ما در حال تلاش برای پاک کردن بیش از حد."

که تیم گفته بود که شانه ناراحتی Beal با تجربه در اوایل فصل و از آن بدتر در طول زمان است. تصمیم به نگه داشتن او را از بازی در والت دیزنی جهانی ساخته شده بود در مشورت با رئیس ورزشی مراقبت و عملکرد دانیل مدینه ارتوپد دکتر Wiemi Douoguih, Beal و نمایندگان او.

"این یک تصمیم دشوار است و یکی که من را به آرامی به عنوان رهبر این تیم" Beal در بیانیه ای گفت. "من می خواستم برای کمک به هم تیمی های من رقابت برای نقطه حذفی در اورلاندو اما همچنین درک می کنیم که این بهترین خواهد بود برای همه ما در دراز مدت است."

حداقل شش بازیکن بر روی شبکه باید آزمایش مثبت برای ویروس. اما بروکلین مدیر کل در هفته گذشته گفت: هیچ بحث از این تیم نمی رفت و آمد به فلوریدا برای از سرگیری NBA فصل است.

Dinwiddie پیوست کوین دورانت, Kyrie Irving نیست در آینده DeAndre Jordan و ویلسون چندلر در میان شبکه های بازیکنان نه شرکت.

"پس از دیگری تست مثبت دیروز و با توجه به علائم (شبکه) تیم پزشکان و من تصمیم گرفته اند که این امر می تواند در بهترین منافع برای من و تیم است که من بازی نمی کند در اورلاندو" Dinwiddie در توییتر نوشت. "من خواهد بود در حمایت از بچه ها در هر مرحله از راه است!"

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Beal غیاب همچنین همه-اما پیاپی NBA به ثمر رساند عنوان برای هوستون جیمز هاردن بود که ریاضی مطمئن از ماندن جلوتر از بیل به ثمر رساند و در مجموع 12 امتیاز در بذر بازی. اگر سخت نشسته از هر یک از هوستون هشت بازی گذشته که همچنین می تواند به اندازه کافی برای اطمینان حاصل شود او به طور متوسط — 34.4 امتیاز در هر بازی — سقوط نمی کند زیر Beal.

Beal می شود دومین بازیکن در تاریخ NBA به طور متوسط حداقل 30 امتیاز در یک فصل که در آن او یک ستاره است. دیگر یوتا Adrian Dantley که به طور متوسط 30.7 امتیاز در 1982-83. Dantley به نظر می رسد تنها در 22 بازی این فصل.

AP بسکتبال نویسنده Tim رینولدز در میامی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب