راجر Goodell اذعان NFL اشتباه بود 'برای گوش دادن به بازیکنان NFL در اوایل'

زمانی که khezri در زمان زانو طول سرود ملی برای ایستادگی در برابر خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در سال 2016 او

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

زمانی که khezri در زمان زانو طول سرود ملی برای ایستادگی در برابر خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در سال 2016 او بیشتر بود به تنهایی.

سیاستمداران صاحبان تیم و بازیکنان دیگر از او انتقاد طرفداران خود سوخته نیوجرسی و او هو شد حتی در خانه. چهار سال بعد اعتراض خود را به طور گسترده ای به عنوان prescient. جهانی در نظر منتقل شده به طوری که بیشتر مردم در حال حاضر بدنام کردن کسانی که حمله Kaepernick یا غلط موضع خود را.

و NFL کمیسر راجر Goodell در Kaepernick ،

"ما لیگ ملی فوتبال محکوم کردن نژادپرستی و نظام ظلم و ستم از مردم" Goodell گفت: در یک ویدئو منتشر شد جمعه. "ما لیگ ملی فوتبال اعتراف ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL زودتر و تشویق همه به صحبت کردن و اعتراض مسالمت آمیز. ما لیگ ملی فوتبال, باور, سیاه زندگی مهم است. من شخصا اعتراض با شما و می خواهید به بخشی از این مقدار نیاز به تغییر در این کشور است. بدون سیاه, بازیکنان, وجود خواهد داشت هیچ لیگ ملی فوتبال. و تظاهرات در سراسر کشور حاکی از قرن سکوت, نابرابری و ظلم و ستم از بازیکنان و مربیان و طرفداران و کارکنان. ما در حال گوش دادن. من گوش دادن و من خواهد بود رسیدن به بازیکنانی که مطرح کرده اند صدای خود و دیگران در مورد چگونه ما می تواند به بهبود و رفتن به جلو برای بهتر و بیشتر در ایالات NFL خانواده است."

جورج فلوید مرگ است که مشتعل در سراسر کشور تظاهرات بیش نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس بیدار بسیاری از مردم به ریشه مسائل که منجر به Kaepernick صلح آمیز تظاهرات — بیان منظور بالا بردن آگاهی از مسائل نه رفتار پرچم یا سرود. 32-در سال Kaepernick نشده در بازی NFL پس از سال 2016.

San Francisco 49ers مربی Kyle Shanahan گفت Kaepernick سزاوار احترام و تحسین برای شروع کردند. Seattle Seahawks پیت کارول مربی ستایش شجاعت و فدا کردن زندگی حرفه ای او. سالن از شهرت مربی تونی Dungy در مقایسه Kaepernick به محمد علی.

"در بسیاری از تشابه بین کالین و پدر من" گفت: علی (ع) پدر Khaliah. "او می ایستد 100 درصد با صداقت و بدون توجه به هزینه. او ساخته شده یک تعهد تزلزل ناپذیر برای بهبود مردم خود و در زمان unapologetic موضع در برابر بی عدالتی است. من تا به حال بسیاری از مردم در تلاش برای تضعیف حمایت ما از کالین که غیر قابل تصور است به من. او یک دوست به خانواده ما او را دوست داشت و افتخار."

یعقوب علی-Wertheimer 21 ساله و نوه بوکس افسانه ای است که یک بشر و رهبر جنبش حقوق مدنی در دانشگاه هاروارد دانشگاه. او را تشویق کرد چرا که بیشتر مردمی حمایت Kaepernick جنبش اما متوجه می شود وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن.

"بسیاری از مردم نمی خواهید به آدرس نژاد در این کشور است. ما لازم نیست که یک گفت و گو در مورد مسئله" علی-Wertheimer گفت. "این چیزی است که ما سعی در پنهان کردن و فشار دور و از آنجا که ما نمی مقابله با آن, من فکر می کنم که چرا هر دو از آنها را طرد در ابتدا و من فکر می کنم این فوق العاده است که مردم می آیند همراه در حال حاضر به چه کالین گفت.

"اما ما باید برای رسیدن به یک نقطه که در آن مردم می توانند درک و گوش دادن و درک پیام خود را از آغاز حرکت رو به جلو است."

Shanahan که شد مربی 49ers پس از Kaepernick فصل گذشته با این تیم تا به حال کلمات قوی در این موضوع است.

"من فکر می کنم مردم درک آن خیلی بیشتر در حال حاضر از آنها سه سال پیش و من همه برای تظاهرات. من همه برای تغییر" Shanahan گفت. "آنچه در حال حاضر متفاوت و سپس آن را شرم آور می گویند احتمالا اما من فکر می کنم سفید بیشتر مردم پرشور در مورد آن در حال حاضر از آن. که جهل ما و این که چه ناراحتی مردم سیاه و سفید. آنها حق دارند ناراحت شود چرا که آنها نه فقط گفتن است ما در این چند هفته گذشته. آنها بوده ام گفتن ما این پس ما پدربزرگ و مادربزرگ و من با شنیدن آن از هر یک از دوستان من از من بود 14. سپس من می شنوم Champ Bailey صحبت کردن در مورد آن را در سالن از شهرت گفتار. آن را در همه زمان ها و آن را بیش از حد طولانی است. هر چه کردم به تغییر بیایید آن را انجام دهد."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هوستون گیرنده کنی عکسهای سابق کارولینای ایمنی اریک رید و میامی wideout آلبرت Wilson ادامه داد: حمایت از Kaepernick مبارزه با در نظر گرفتن زانو در طول سرود فصل گذشته.

"این بوس در ورزشگاه مردم فریاد به ایستادن من گفتن به ترک این کشور تهدید به مرگ پست نفرت, نفرت در رسانه های اجتماعی شد و هشدار دهنده" عکسهای گفت: در مورد مقاومت مواجه او با آن مواجه است. "هنوز هم نمی تواند درک میزان نفرت نسبت به کسی اساسا همه درخواست برای احساس و مهربان در مورد دیگران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن