سفارش خارج: Spokane برطرف محدودیت در رستوران ها و خرده فروشان اجازه می دهد تا بیشتر در پیاده رو خیابان سرویس - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

آماده شدن برای ناهار خوردن نقاشی با آبرنگ روی گچ و پیاده رو مغازه در اسپوکن. در یک فرمان اجرایی صادر شده پنج

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

آماده شدن برای ناهار خوردن نقاشی با آبرنگ روی گچ و پیاده رو مغازه در اسپوکن.

در یک فرمان اجرایی صادر شده پنج شنبه, شهردار نادین وودوارد تاسیس رستوران و خرده فروشی برنامه که برطرف شهرستان مقررات در مورد چگونگی و زمانی که یک رستوران و یا خرده فروش می تواند به گسترش بر روی یک همسایه پیاده رو یا پارکینگ.

وودوارد اجرایی اقدام مکمل تلاش های در حال حاضر گرفته شده توسط اسپوکن شورای شهر که در اوایل این ماه بخشیده هزینه نرم افزار برای کسب و کار که می خواهند برای راه اندازی در یک پیاده رو یا منظقه و تجدید نظر شهر قانون به منظور کاهش تاخیر زمان بین درخواست و تایید مجوز.

"ما احساس می کرد که واقعا مهم است اجازه می دهد تا کسب و کار که در حال باز کردن در فاز 2 به افزایش ظرفیت خود را. ... اگر شما می دانید هر چیزی در مورد آن کسب و کار است که سود حاشیه بسیار باریک آن را بسیار دشوار است برای بسیاری از آنها را به عمل در 50 ٪ " وودوارد گفت.

به عنوان اسپوکن وارد فاز 2 رژیم صهیونیستی. جی Inslee امن شروع بازگشایی طرح هفته گذشته رستوران آن اجازه داده شد برای باز کردن در 50 درصد ظرفیت است. در پاسخ به صاحبان کسب و کار' نگرانی که این امر هنوز هم مانع سودآوری شهر درهم به استراحت قوانین و اجازه می دهد رستوران ها به خارج از گسترش و افزایش تعداد مشتریان آنها می توانند در هر زمان و بهبود شانس خود را از عامل در سیاه و سفید.

شهر جدید برنامه نیز با هدف کمک به کسب و کار خرده فروشی است که در صورت مشابه محدودیت از جمله عامل در 30 درصد از ظرفیت عادی در فاز 2.

تحت برنامه خوشه ها و رستوران ها و کسب و کار نیز می توانید درخواست به خیابان بسته با استفاده از برنامه های ویژه مجوز. صندلی در فضای باز هنوز هم موضوع را به شش پا اجتماعی فاصله گرفتن قوانین بین جداول است که اعمال می شود برای رستوران ها در فاز 2, اما, هوای آزاد, مشتریان نمی خواهد تعداد نسبت به اشغال خود محدود می کند.

گوزن در براون علاوه بر این برای اولین بار بود به درخواست برای رویدادهای خاص مجوز که در حال حاضر تحت بررسی توسط شهرستان. اگر تایید شده آن را خواهد دید پایین این بخش کوچک از جنوب کانن خیابان برای استفاده توسط الک و همسایه رستوران در براون علاوه بر.

این شهرستان راه اندازی صفحه جدید در وب سایت خود را در روز پنج شنبه است که فراهم می کند اطلاعات بیشتر در مورد قوانین و مقررات.

در علاوه بر این به پیاده رو کافه ها – که در آن جدول در حال راه اندازی در پیاده رو به طور مستقیم در خارج از یک رستوران – شهرستان نیز تشویق کسب و کار به درخواست برای یک streatery یا parklet اجازه. یک streatery یک صندلی در فضای باز منطقه که شامل دو فضای پارکینگ در منظقه در مقابل یک رستوران و یا یک همسایه بارگیری منطقه. یک parklet است که به طور موثر همان چیزی اما به روی عموم باز نیست و فقط به مشتریان خاص رستوران.

تحت وودوارد نظم شهر را در نظر بگیرند اعطای واریانس نرمال الزامات یک کافه پیاده رو یا streatery به عنوان طولانی به عنوان آنها در دیدار با الزامات ایمنی عمومی و هنوز هم مطابق با الزامات Inslee امن شروع برنامه.

سفارش سریع و به اتفاق آرا تصویب اسپوکن شورای شهرستان در روز پنج شنبه. این برنامه مجموعه ای از غروب آفتاب در پایان 2020, اما می تواند لغو قبل از آن اگر آن را می شود غیر ضروری و یا تمدید در صورت نیاز.

در اوایل این ماه این شورا همچنین از دولت واشنگتن و مشروب و حشیش هیئت مدیره برای استراحت محدودیت های که نیروی یک رستوران, هوای آزاد, فروش الکل به هنوز هم می تواند به طور مستقیم متصل به آن محل. موقت استاندارد اجازه می دهد رستوران ها که سهم در یک فضای بسته-پایین خیابان به فروش الکل فروش است که یک قطعه حیاتی از بسیاری از موسسات' سودآوری است.

مشروب هیئت مدیره در حال حاضر به طور موقت کاسته برخی قوانین در طول اقامت-صفحه اصلی, منظور از جمله امکان فروش قبل از مخلوط کوکتل برای رفتن از مجوز رستوران.

در طول همه گیر آن را اجازه می دهد رستوران ها برای درخواست تمدید floorplan که امتداد خارج اما "طرح طبقه تجدید نظر باید مجاور و پیوسته به یک مجوز فرض" و "حوزه مسئولیت نباید جمعی یا مشترک با دیگر مجوز" با توجه به مشروب مدیره راهنمایی.

"آنها مشتاق به همکاری با رستوران ها به چه تنظیمات آنها می گفت:" Councilwoman لری کینر که رهبری این شورا را تلاش برای کاهش محدودیت ها در رستوران ها و خرده فروشان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب