گزارش کالبد شکافی: جورج فلوید بود COVID-19. او آزمایش مثبت در مارس اما تا به حال هیچ نشانه ای ندارند.

جورج فلوید تا به حال بدون علامت COVID-19 عفونت زمانی که او در بازداشت پلیس مینیاپولیس با توجه به یک گزارش کالب

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

جورج فلوید تا به حال بدون علامت COVID-19 عفونت زمانی که او در بازداشت پلیس مینیاپولیس با توجه به یک گزارش کالبد شکافی منتشر شد چهارشنبه.

فلوید آزمایش مثبت برای coronavirus در مارس 3, با توجه به گزارش Hennepin County دفتر معاینات پزشکی است.

احتمالا او شناخته شده اند که او آلوده شد. معلوم نیست اگر او تا به حال بیمار ،

این گزارش نشان می دهد این ویروس هیچ نقشی در مرگ او پس از ریه های خود نشان داد هیچ نشانه ای از آسیب و یا ذات الریه. به غیر از قلب او نشان داد که شواهدی از بیماری های قلبی خود را از ارگان های دیگر به نظر می رسد سالم و با توجه به گزارش 20 صفحه.

هنوز در مه 26, یک روز پس از مرگ, یک تست PCR — یک آزمون مشترک برای شناسایی ویروس ها — اداره روی بدن او آمد مثبت این گزارش گفت:.

"پس از PCR مثبت برای 2019-nCoV RNA می تواند باقی بماند برای هفته بعد از شروع و وضوح بالینی بیماری کالبد شکافی نتیجه به احتمال زیاد نشان دهنده بدون علامت است اما مداوم PCR مثبت از عفونت قبلی" این گزارش به این نتیجه رسیدند.

گزارش منتشر شده توسط Hennepin County دفتر معاینات پزشکی آمد با خانواده اجازه و پس از, دفتر پزشکی قانونی منتشر شد خلاصه یافته های جمعه که فلوید درگذشت ايست قلبی ريوی در حالی که مهار توسط ماموران و طبقه بندی شده خود را روز یادبود مرگ به عنوان یک قتل.

این گزارش همچنین ذکر شده فنتانيل مسمومیت اخیر و متامفتامین استفاده تحت "سایر شرایط قابل توجهی" اما نه تحت "علت مرگ." گزارش کامل را در پانوشت اشاره کرد که نشانه هایی از فنتانيل سمیت می تواند شامل "شدید دپرسیون تنفسی" و تشنج.

مرگ دست به دستبند, سیاه ثبت شد به طور گسترده ای دیده می شود تصویری است که موجب گاهی اوقات خشونت در شهرهای دوقلو و در سراسر کشور.

یک افسر نشان داده شد با زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت به 46 ساله gasped برای هوا.

مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون در چهار شنبه به روز رسانی و علیه آن افسر به قتل درجه دوم و همچنین به اتهام سه نفر دیگر از ماموران در صحنه با کمک و معاونت در جرم.

این گزارش شامل اطلاعات از آسوشیتد پرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب