عقاب مجازات DeSean Jackson برای "رفتار مخل به تیم" را ضد سامی پست

فیلادلفیا ایگلز جمعه اعلام کرد که آنها در حال از اینرو DeSean Jackson برای "رفتار مخل به تیم" پس ضد سامی نوشته

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

فیلادلفیا ایگلز جمعه اعلام کرد که آنها در حال از اینرو DeSean Jackson برای "رفتار مخل به تیم" پس ضد سامی نوشته های کهنه گیرنده گسترده ساخته شده در Instagram.

جکسون پذیرش عواقب و عذرخواهی به عقاب گفت.

"ما در بسیاری از مکالمات با آن نیز ساخته شده است روشن است که این تنها آغاز است. ما در مورد بتن ریزی برای چگونه او و ما التیام می توانید در حال حرکت رو به جلو است. او می داند که به منظور باقی ماندن در این تیم او نیز باید متعهد به حمایت از سخنان خود با اقدامات" عقاب' بیانیه خوانده شده در بخش.

از آنجا که عقاب نیست اعلام تعلیق این احتمال وجود دارد آنها باید جریمه جکسون. تیم ها به طور معمول نمی اعلام مقدار زمانی که آنها بازیکنان خوب.

Jackson در ابتدا نوشته شده یک نقل قول جعلی منسوب به آدولف هیتلر بیش از چهارم جولای آخر هفته. او اعلان مجدد ساخته قول خود Instagram داستان روز شنبه در تلاش برای روشن کردن که چرا او در آن نوشته شده.

زیر قابل توجهی در واکنش به پست Jackson صادر دو عذر خواهی (یک ویدیو در Instagram و توییتر) گفت: او کار خود را به آموزش.

زودتر جمعه Jackson عملا ملاقات با ادوارد Mosberg یک زن 94 ساله از بازماندگان هولوکاست است. "من در نظر گرفتن این زمان برای ادامه با آموزش خودم و پل زدن شکاف بین فرهنگ های مختلف جوامع & ادیان" جکسون نوشت در پست خود در مورد جلسه روز Instagram.

"من می دانم که او را زیر آتش" عقاب هم تیمی لین جانسون گفت: از جکسون.

"با همه چیز را که اتفاق افتاده در ماه گذشته, من می دانم که قلب خود را در یک جای خوب تا آنجا که کمک به جامعه و کمک به مردم خود را. در نهایت هر زمان که شما را از اشتباهات شما باید به خود را به آن و من فکر می کنم بهترین چیزی که در مورد آن در حال حاضر تحصیل و سعی کنید به همه اشتباهات شما را راست بود. که همه شما می توانید انجام دهید."

"ما درک (جکسون) تمایل خود را به آموزش اما همه ما درک می کنیم هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار باید انجام شود" عقاب گفت: در بیانیه خود را.

"ما ادامه خواهد داد برای کمک به DeSean در این روند و ما همچنین می دانیم که همه ما در سازمان ما نیاز به گوش دادن و یادگیری بیشتر در مورد چیزهایی که نا آشنا هستند و یا ناراحت کننده برای ما.

"ما باید همچنان به مبارزه با یهودی ستیزی و همه اشکال تبعیض در حالی که از دست دادن بینایی از مهم نبرد علیه نژادپرستی نظاممند."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اسکات Gleeson, مایک جونز و Jori اپستاین کمک به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب