امی لیندگرن: حرفه ای (دوباره)ساختمان در پست-همه گیر دوران, قسمت دوم

بخش 2 از 3: صرفه جویی در کسب و کار خود و یا نه ؟ من می دانم که من مانند یک مشاور حرفه ای و مقاله نویس اما من د

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

بخش 2 از 3: صرفه جویی در کسب و کار خود و یا نه ؟

من می دانم که من مانند یک مشاور حرفه ای و مقاله نویس اما من در واقع یک صاحب کسب و کار/اپراتور. من در آغاز تحت مالکیت یا اداره بیش از یک دوجین کسب و کار از سال سوم من در کالج بسیاری از آنها به طور همزمان. از چاپ و نشر کتاب به تمیز کردن خانه به حمام کاشی کاری به مرکز همایش های عملیات, بله, حرفه ای, مشاوره من نزدیک به 40 سال تجربه مستمر به عنوان یک کارآفرین.

امی لیندگرن

و من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این.

بدون سوال, این است که بیشتر گیج کننده, ناراحت, نگران کننده و فقط ساده دشوار کسب و کار و آب و هوا را تجربه کرده و یا در مورد شناخته شده. و در عین حال از آنجا که کسب و کار است که ذاتا یک ماده از یین و یانگ آن را نیز جذاب ترین و بالقوه فرخنده آب و هوا من دیده ام.

به فکر می رود که وجود دارد این است که یک تحول در اقتصاد وجود دارد که برندگان و بازندگان. برخی از کسب و کار را برای زنده ماندن این دوره برخی نیست و برخی از شکوفه خواهد شد در راه های غیر منتظره.

اگر شما صاحب یک کسب و کار در اینجا چیزی که شما نیاز به درک: که کسب و کار است که نمی تواند یک ماده از شانس. اگر چه ممکن است شانس بازی در یک قسمت, من آموخته ام وجود دارد بسیار کمی است که می تواند به توقف یک صاحب کسب و کار که در نظر دارد برای زنده ماندن. سوال این است: چه خواهد شد بقا نگاه مانند?

اما من جلوتر از خودم. وجود دارد سوال بپرسید در حالی که تصمیم گیری سرنوشت خود را کسب و کار. مانند:

آیا شما می خواهید برای صرفه جویی در کسب و کار شما? آن را OK می گویند هیچ. من اعتقاد دارم که کسب و کار را در یک چرخه درست مانند دیگر موجودات زنده – و به ویژه هنگامی که آنها در قرعه کشی نفس خود را از مالک. اما این یکی از آن شجاع سوالات ما همیشه در حال شنیدن. اگر شما نمی خواهید برای اجرای این شرکت دیگر شما نیاز به چهره که در انجام آنچه باید انجام شود حتی اگر آن را شامل چیزی شدید مانند ورشکستگی.

به تأخیر انداختن چیزهایی که نمی خواهد شما را به خوبی خدمت به نگه داشتن یک کسب و کار در حمایت از زندگی خسته است – به خصوص اگر شما یک انجام ماساژ قفسه سینه. و رک و پوست کنده در حال حاضر زمان مناسبی برای هیچ-توضیح مورد نیاز کسب و کار بسته شدن آن است که ممکن است این ساده تر به انجام.

چه شما مایل به انجام به نگه داشتن کسب و کار شما? وقتی من شروع زمان شرکت در سال 1985 آن را تقریبا ششم من در کسب و کار – و من فقط تبدیل شده بود 23. من قول داد برای باز بماند برای پنج سال فقط برای اثبات آن می تواند انجام شود. به نگه داشتن آن وعده من تا به حال به تغییر خدمات به شدت حرکت چندین بار ارزان تر از اجاره, ثبت نام وام در 32 درصد علاقه تحویل روزنامه ها برای دو سال خالی کردن کامیون های یو پی اس در شب را در اتاقی و خیلی بیشتر.

من به همان طول در حال حاضر ؟ که سخت است برای گفتن. در حال حاضر من بیشتر سال تجربه به راهنمای "نه سخت تر" رویکرد. جهان امروز نیز بیشتر کمک به کارآفرینان. آن زمان من 10 سال برای به دست آوردن یک کارت اعتباری در آن زمان ساخت آن را تقریبا طنز به ترتیب سفر به همایش های ملی. البته امروز دسترسی آسان تر به اعتبار یک شمشیر دو لبه است که ایجاد می کند تصمیم دیگری/دام برای صاحبان کسب و کار به حرکت.

هر مرحله شما در کسب و کار خود و پرسش از آنچه که شما مایل به انجام محوری است. به یاد داشته باشید که آن را یک محک مهارت های خود را و یا قلب به عنوان یک کارآفرین. این فقط یک سوال ساده: چه مقدار از مبارزه با شما و در شما و چه مبارزه با آن نگاه مانند?

آیا کسب و کار شما را به همان نگاه در آن نسخه بعدی ؟ ما می دانیم که در مغازه های خرده فروشی می تواند تبدیل به e-tailers و رستوران ها می تواند تبدیل به کامیون مواد غذایی. اما می تواند یک تولید کننده کامپیوتر تبدیل به یک منابع انسانی شرکت (کنترل Data/Ceridian)? می توانید یک فروشنده کتاب تبدیل به یک عطر ساز (آون)? می توانید یک کارخانه کاغذ سازی نوآوری تلفن همراه (نوکیا)? بله ظاهرا آنها می توانند. برای نمونه های بیشتر به استفاده از موتور جستجوی خود را به نگاه کردن "شرکت هایی که تبدیل خود را دارند."

شما نمی خواهد به عنوان مثال من وجود دارد اما من لذت بردن از خنده در مورد اولین سال از من پنج سال بقا بوده است. چرا که من به عنوان یک استراتژیست حرفه ای اما به عنوان یک تایپیست. من هنوز هم پنجره نشانه من سفارش برای سراسر نمای از یک کالج, اعلام "ما نوع مقالات مدت." شش ماه بعد این دانشکده افتتاح مرکز کامپیوتر و کسب و کار من nosedived. در هفتم ماه شرکت من شد یک سرویس نوشتن رزومه و این مسیری است که ما نگهداری در 35 سال پس از.

چه خواهد شد شما انجام این تابستان ؟ شاید شما با قرار دادن کسب و کار خود را بر روی یخ و یا شاید شما آن را تبدیل و یا شاید شما می تواند عامل به عنوان معمول است. اگر شما تصمیم به تعطیل, میدان, شانه های خود را و بیرون رفتن با سر خود را بالا برگزار شد. وجود خواهد داشت چیزی دیگری برای شما در اطراف گوشه و شما می خواهید به آماده شدن برای دیدار با آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن