پس از گردونه خارج 500,000 وعده های غذایی MLSE سرآشپزها در حال حاضر به نوبه خود با توجه به NHL hub

پس از 500,000 وعده های غذایی, Maple Leaf Sports & Entertainment جامعه وعده کمک مالی برنامه در حال آمدن است

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

پس از 500,000 وعده های غذایی, Maple Leaf Sports & Entertainment جامعه وعده کمک مالی برنامه در حال آمدن است به پایان است.

اما آشپزخانه باز می ماند به عنوان کریس Zielinski, آشپزی, مدیر و سرآشپز اجرایی برای همه MLSE خواص و تیم خود را از سرآشپزها به نوبه خود توجه خود را به کمک خوراک برخی از 600 نفر در NHL تورنتو hub به عنوان هاکی رزومه بازی.

این MLSE وعده غذایی برنامه ای به نام آوردن تورنتو بازگشت به فوت آن برنامه ریزی شده بود از طریق پایان ماه ژوئیه. آن را دیدم Scotiabank عرصه تبدیل به یک غول با BMO زمینه آشپزخانه و امکانات نیز درگیر در تولید غذا.

"ما جان سالم به در برد و ما به یک چیز کاملا جدید است که در حال حاضر" گفت: Zielinski.

Scotiabank عرصه میزبانی بازی ها در حالی که BMO زمینه است که استفاده می شود به عنوان یک مرکز آموزش توسط تیم های شرکت کننده.

Zielinski است که برنامه ریزی همه چیز را از خارج از منزل, BBQs به تاکو شب برای NHL تیم های لیگ مقامات و پخش خدمه خواهد شد که بر اساس در تورنتو hub.

"پس از شما ساخته شده 15,000 وعده های غذایی در یک روز, خدمت, 600 تا بازیکنان هاکی به نظر نمی رسد که سخت است" او گفت:.

Zielinski خواهد بود سرو غذا در هفت مکان مختلف از جمله چند در Scotiabank عرصه است. این BMO باشگاه در BMO زمینه در حال تبدیل به یک a la carte restaurant, با, بازی نشان داده شده بر روی صفحه نمایش بزرگ در ورزشگاه.

MLSE در ضمن ادامه خواهد داد به توزیع وعده های غذایی به سازمان های جامعه از طریق پایان ماه. این برنامه همچنین اهدای 15000 پوند از مواد غذایی و تهیه غذا منابع به برداشت دوم, بزرگترین غذایی نجات سازمان در کانادا.

برداشت دوم, کمک یک شبکه محلی تامین کنندگان و حامیان مالی عرضه مواد تازه روزانه به MLSE تیم. سرآشپزها و سپس تبدیل آن منابع همراه با سایر مواد غذایی خریداری و یا اهدا به برنامه های آماده-به-حرارتی تک وعده و یا وعده های غذایی خانواده.

"این دیوانه به فکر می کنم اما واقعا 24 نفر ساخته شده 500,000 وعده های غذایی گفت: Zielinski.

در حالی که 250 نفر مشغول به کار شیفت ساختمان و بسته بندی وعده های غذایی خدمه 24 سرآشپزها پخته شده آنها.

"سرآشپزها شد همان 24 نفر از آغاز تا پایان" گفت: Zielinski.

سرآشپزها تا به حال به گسترش در میان Scotiabank عرصه آشپزخانه برای اطمینان فیزیکی فاصله.

از زمان آغاز آن در ماه آوریل این برنامه ارائه وعده های غذایی به بیش از 75 سازمان های جامعه از جمله پناهگاه های محلی و همچنین به عنوان خط مقدم بهداشت و درمان کارگران و خانواده های آنها در 25 بیمارستان و مراقبت های بهداشتی و امکانات در منطقه تورنتو.

"این سه ماه گذشته نشان داده اند که چه زمانی ممکن است که ما با هم کار کنند و قرار دادن جامعه در ابتدا" MLSE رئیس لری Tanenbaum در بیانیه ای گفت.

دیگران نیز پا است.

افرا تسلیم مزارع ارائه 70000 پوند مرغ, Unico/پریمو کمک 45,000 پوند از پاستا و کنسرو کالا مک کین سون با 55,000 پوند سیب زمینی و مریخ مواد غذایی به 15000 پوند در برنج.

Sysco وارد شده بیش از 400 ساعت و 10 ، 000 کیلومتر در ارائه وعده های غذایی در سراسر شهرستان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

MLSE رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مایکل Friisdahl گفت: این کار انجام نشده است.

"ما می دانیم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در حالی که ما سالن در خدمت نقش مهمی در طول دو ماه آینده در آوردن هاکی بازگشت به میلیون ها نفر از طرفداران ما به مدت طولانی حمایت از سازمان های جامعه از طریق برداشت دوم را تضمین خواهد کرد این کار مهم همچنان ادامه دارد," او گفت:.

MLSE را سرآشپزها در حال کار با برداشت دوم برای حمایت از راه اندازی از آن خود هنر آشپزخانه برای تولید غذا در حال حرکت رو به جلو است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن