خواهد دسته: امریکا نمی تواند جلوگیری از یک رکود بزرگ دوم چون ما سخت سیمی به تقلب طبقه کارگر

شما نباید به یک دانشمند موشکی به شکل $660 میلیارد دولت تسکین طرح به نام چک حفاظت از برنامه و یا PPP. منظور من

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

شما نباید به یک دانشمند موشکی به شکل $660 میلیارد دولت تسکین طرح به نام چک حفاظت از برنامه و یا PPP. منظور من بیا ... آن را سمت راست وجود دارد به نام! حفاظت از حقوق! به جای حمایت از idled کارگران از طریق بیمه بیکاری, ما به شما نگه داشتن آنها را در این کتاب به طوری که آنها باقی می ماند متصل به شغل خود و به مزایای بیمه بهداشت و درمان. مکان هایی مانند آلمان و نروژ انجام کاری مشابه و آثار آن.

اما امریکا گیج شده است. محافظت از کارگران ؟ چگونه ما حتی انجام این کار ؟

چند کوچک و متوسط کسب و کار به تازگی نیویورک تایمز گفت که آنها درک نمی کنند و منطق پرداخت کارگران خود را در کسب و کار است که دستور داده شده است بسته و پس از یک مقدار مسخره از $660 میلیارد به نظر می رسد به نشستن در بانک انجام هیچ چیز به امریکا اسلاید به دوم آن رکود بزرگ در کمتر از یک قرن.

در این مقاله اشاره کرد که میخانه زنجیره Coyote Ugly با دریافت صدها هزار دلار از طریق این برنامه اما هنوز گذاشته آن مدیران (واقعی stiffs کار مانند بار من در حال حاضر از بین رفته) چرا که "آنها نمی بینم این نکته توجه مدیران به نشستن در اطراف میله خالی و در هر صورت بودجه خواهد بود خسته ظرف یک زن و شوهر از چرخه پرداخت."

I dunno ... تا شاید مدیران نمی خواهد اجرا از مواد غذایی در یک زن و شوهر از هفته است ؟ من با همدلی گرفتاری های کوچک-صاحبان کسب و کار و آنها را منصفانه نقاط که آنها نیز نیاز به کمک برای هزینه های دیگر (اجاره تجهیزات حفاظتی) علاوه بر حقوق و دستمزد و PPP — مانند هر برنامه دولت — راه بیش از حد نوار قرمز و سردرگمی است. و در عین حال عدم توانایی در هدایت میلیاردها دلار کمک به آن به معنای رفتن صحبت می کند به سمی نگرش است که تبدیل به یک شعار اساسی از اواخر مرحله سرمایه داری در امریکا و مسموم است هر گونه تلاش برای نجات اقتصاد است.

کارگر — و یا در حدود 33 میلیون نفر و شمارش سابق کارگر — همیشه می آید گذشته است.

نگاه کنید که چگونه تریلیون دلار کمک مالی آبشار سراشیبی مانند راک اسلاید در کوه اورست که بزرگ و شرکت های عمومی در پرش برای گرفتن امداد پول که واقعا در نظر گرفته شده برای آنها و یا زمانی که میلیاردرهای دریافت بیشتر مالیات را کاهش دهد زیرا آنها به دست آورده ام (نه واقعا). کنتراست که به شیب صخره نوردی که متوسط سابق کارگر را فقط به چند دوام دلار برای قرار دادن برخی از رشته فرنگی رامش و یا مک و پنیر بر روی میز خود را امشب.

این واقعیت که یک چک حفاظت از برنامه نیست و حفاظت از خود را چک فقط یکی از طبقه متوسط امریکا 99 مشکلات این روز است. بله جبران بیکاری ساخته شده خیلی بیشتر سخاوتمندانه در كوتاه مدت مانند PPP واقعی یک ایده خوب از واشنگتن — اما میلیون ها نفر از متقاضیان هنوز هم در حال انتظار برای تایید به خصوص در کشورهای که در آن بیشتر ایران با فرمانداران و یا قانونگذاران کاهش آن سازمان به استخوان. یکی دیگر از برنامه محرک — که $1,200 بررسی برای هر طبقه متوسط و کم درآمد فیلم نیست فقط یک مبلغ جزئي در مقایسه با کشورهای همسایه مانند کانادا اما راه اندازی شد به طوری پول رو به بالا-وسط-کلاس حق دور در حالی که نیازمندترین افراد را ماه صبر کنید, فرض کنید آنها واقع می شود.

"من فکر می کنم اقتصاد است که مرتب کردن بر اساس از راه اندازی به طوری که شما باید همه این واسطه ها و وال استریت یکی از بزرگترین آنهایی که" Alexis Goldstein مردمي مالی کارشناس سیاست که soured در سابق وال استریت حرفه ای به من گفت. "و آن را راه اندازی برای تحویل پول دولت به افراد است. این شد که تصمیم گیری در سیاست از دهه نئولیبرالیسم و یا محافظه کاری یا Reaganism."

دست نامرئی از اواخر رونالد ریگان به وضوح در کار بوده در بهار امسال به عنوان جمهوری خواهان مجلس سنا به رهبری سناتور. میچ مک کانل کار کرده اند و به شکل فدرال امداد بسته های به عنوان آنجا که ممکن است برای آشنایی با شرکت های بزرگ مشتریان. اگر چه خشمگین در 600 $در هر هفته دست انداز بیکاری در چک — نادر امتیازی به دموکرات ها که کنترل خانه -- مک کانل باند موفق به تا حد زیادی خنثی تلاش برای افزایش اجباری مرخصی استعلاجی (چیزی است که شما ممکن است بخواهید برای افزایش طول یک بیماری همه گیر ، و در حال مسدود کردن تلاش ها برای گسترش مواد غذایی تبدیل پشت خود را بر روی ده ها هزار نفر از آمریکایی ها که میرم پوشش در pantries.

اما مسدود کردن هر نوع معنی دار اجتماعی دولت رفاه در حالی که اجازه می دهد میلیاردها دلار در شرکت رفاه است فقط پخته شده را به سیستم آمریکایی است. در بسیاری از راه های PPP یک کتاب درسی مورد. به عنوان NPR — که انجام داده است برخی از برجسته روزنامه نگاری تحقیقی در برنامه امداد — به تازگی مستند بانک های بزرگ (به یاد داشته باشید 2008-09 زمانی که آنها bailed و ما رو فروخته؟) در زمان در عظیم 10 میلیارد دلار به اداره برنامه حتی اگر وام های انجام شده تقریبا هیچ خطر است.

این همه نیست. هزینه های بانک شدند تا ساختار این تیتان مانند جی پی مورگان چیس بزرگتر هزینه برای وام های بزرگتر که ممکن است کمک به توضیح دهد که چرا واقعی مبارزه کسب و کارهای کوچک یافت می شود آن را سخت برای دسترسی به این پول قبل از آن زد اولین go-round, و به همین دلیل پول در ابتدا جریان برای شرکت های که نه کوچک و نه تلاش — برای مثال, Shake Shack یا لس آنجلس لیکرز (که هر دو بازگشت خمیر تحت تابش خیره کننده از تبلیغ بد).

و آن را بیشتر احتمال دارد که واشنگتن به پایین به جای یادگیری از اشتباهات اولیه از coronavirus امداد. آخرین کلمه از کاپیتول هیل است که در حالی که کنگره جمهوری خواهان چشم پوشی از گرسنگی درخواست از مواد غذایی تمبر گیرندگان دولت در حال گرم شدن است تا به عظیم نجات از روغن نهایی شرکت رفاه ملکه که سود های عظیم نیست متوقف صنعت از گرفتن قابل ملاحظه مالیات یارانه برای چند دهه و حتی قبل از آن اخیر fracking "بوم" نازل شد تا حد زیادی در عین حال یکی دیگر از آمریکایی حسابداری اومدی.

چه بسیار نا امید کننده است که وجود دارد هیچ کمبود ایده های خوب در مورد چگونه دولت فدرال — از آن است که مایل به باز کردن نقدی spigot در بلندی رکود بزرگ دوم — می تواند مطمئن شوید این دلار در واقع به افرادی که نمی تواند از پرداخت اجاره خود را به جای پول دانه برای سال 2020 بزرگ پاداش کریسمس را در وال استریت. سوال بزرگ این است که چگونه ما به نوبه خود در اطراف عظیم هواپیمابر واشنگتن بد corporatist سیاست است که تعیین شده است در یک دوره به شخم زدن از طریق حقوق کارگران تا کنون پس از انتخابات ریگان در سال 1980 ؟

در اخیر مقاله گلدشتاین — که اقتصاد گورو برای جنبش اشغال وال استریت — استدلال برای هر روز-شهروند دوستدار اصلاحات مانند بازگشت به پستی و بانکی که می تواند نه تنها کمک به میلیون ها نفر از unbanked کم درآمد آمریکایی ها را نیز افزایش مشکل U. s. خدمات پستی. او نیز نامیده می شود برای یک ایده بلند ترویج — با کمی و یا بدون هیاهو — توسط ترقی خواهان در کنگره برای ایجاد شهروند حساب با بانک فدرال رزرو که سرعت جریان محرک پرداخت.

کرنل قانون مدرسه Saule Omarova به تازگی به کنگره گفت مشکل این است که همه گیر بحران اقتصادی خواستار اقدامات به عنوان پررنگ و گسترده به عنوان کسانی انجام شده در طول فرانکلین روزولت در آمریکا و در عین حال دولت فاقد ساز و کارهای اساسی برای انجام چنین تلاش است. او با اشاره به اولیه امداد تلاش منجر به بد هزینه های تصمیم گیری است که "ملزم به فاجعه مالی بلند مدت اقتصادی و پیامدهای سیاسی." او می خواست برای ایجاد یک سرمایه گذاری ملی اقتدار یا نیا که در آینده تصمیم گیری در این جریان بر اساس چه خوب بود برای امریکا منافع دراز مدت به عنوان مخالف به دوست صمیمی داری از بانک های بزرگ.

برای تلفن های موبایل بزرگ ، وجود دارد فقط دو مشکل. یکی این است که مک کانل را بررسی می ایستد به عنوان یک مانع برای بعد از هشت ماه به هر نفر و نه بزرگ-کسب و کار-دوستانه, راه حل برای این بحران که در آن زمان بانک مواد غذایی, ماشین, خطوط کشش ممکن از فیلادلفیا به میدان رویاها در آیووا. این یک یادآوری است که کاخ سفید مسابقه نیست فقط مهم انتخابات در ماه نوامبر.

حتی پس از آن ممکن است کار آسان تر برای تغییر سنا نسبت به امریکا تغییر طرز فکر. تا زمانی که ملت سیاستگذاران باقی می ماند هیپنوتیزم توسط Reaganism و همچنان به این باور است که این باعث می شود بیشتر حس برای اجرای امداد از طریق حرص و آز-است-خوب بانکداران به جای یک دولت منتخب دموکراتیک توسط شهروندان امداد پول در حال رفتن به مبارزه برای آن را تشکیل می دهند که تپه. بله ما نیاز به یک کنگره جدید در ماه ژانویه اما اگر وجود دارد هر گونه امید صرفه جویی آمریکا در اقتصاد ما در حال رفتن به نیاز به یاد بگیرند که چگونه به حرکت برخی از کوه ها قبل از آن.

را دسته ملی است مقاله نویس برای Philadelphia Inquirer.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب