دو مثبت و دو تست منفی در 10 روز. آیا مشت جوی Gallo باید COVID-19?

آرلینگتون تگزاس به لیگ اصلی بیس بال این گزارش به دنبال اضافی آزمایشگاه برای کمک به اطمینان حاصل شود COVID-19 ن

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

آرلینگتون تگزاس به لیگ اصلی بیس بال این گزارش به دنبال اضافی آزمایشگاه برای کمک به اطمینان حاصل شود COVID-19 نتایج آزمون در حال بازگشت به تیم با مجمع تشخیص مصلحت رنجرز تگزاس ممکن است خود مجموعه ای از مسائل است.

چقدر دقیق آزمون ؟

در روز سه شنبه outfielder جوی گالو که مجاز به شرکت در تمرینات تیم هنوز آزمایش منفی برای coronavirus در دالاس آزمایشگاه با استفاده از یک سواب بینی تست. آن دوم خود را تست منفی در 10 روز گذشته. اما او همچنین آزمایش مثبت دو بار در همان محدوده با استفاده از PCR/تست بزاق استفاده شده توسط MLB را تحریم آزمایشگاه یوتا-بر اساس طب ورزشی تحقیق و آزمایش است.

گالو اذعان سرخوردگی با سیستم سهشنبه است اما نظر بیشتر. خود عامل اسکات بوروس گفت: او ارائه مستندات به MLB به امید تسریع Gallo بازگشت. گالو در انتظار نتایج دیگر تست بزاق شنبه شب.

"روند ثابت کرده است که او منفی در تعدادی از موارد" بوروس گفت. "وجود دارد مکانیسم های در محل به بررسی این موارد به صورت جداگانه. این (تست سیستم) در عنوان عنوان دقیق, دقت, دهد, اما هنوز هم وجود دارد برای رفتن به مثبت کاذب برای شاید یک یا دو درصد از مردم است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به همان اندازه شواهد و آزمایش به عنوان امکان پذیر است."

بسیاری از نگرانی در مورد تست شده است مشکلات مربوط به دریافت نتایج نه لزوما دقت است. چند تیم تا به حال به لغو تمرینات بیش از آخر هفته به دلیل آنها نمی دریافت نتایج. در بیانیه روز شنبه, MLB نشان داد که یک سری از مسائل تدارکات مربوط به چهارم جولای آخر هفته منجر به تاخیر در برخی از نتایج آزمون.

"بدون دقیق و به موقع آزمایش آن است که به سادگی امن نیست برای ما برای ادامه اردوی تابستانی" واشنگتن GM Mike Rizzo در بیانیه ای گفت شنبه. "لیگ اصلی بیس بال نیاز به کار به سرعت به حل و فصل مسائل خود را با فرآیند و آزمایشگاه خود را. در غیر این صورت کمپ تابستانی و 2020 فصل در معرض خطر هستند."

در روز سه شنبه سان فرانسیسکو به حالت تعلیق در تمرینات در Oracle پارک برای عدم نتیجه توله شیکاگو با تاخیر خود را به تمرین و فیلادلفیا, GM مت Klentak به خبرنگاران گفت که این باشگاه دریافت کرده است و نه هر نتیجه ای از outfielder آدم Haseley را مصرف تست.

گالو برای اولین بار تست شده در 27 ژوئن از طریق یک تست بزاق نشان داد که حضور coronavirus اگر چه او بوده است بدون علامت باشد. او در زمان یک سواب بینی تست دو روز بعد که تلقی او منفی است. او سپس در زمان یکی دیگر از تست بزاق در جولای 2 و رنجرز دریافت کلمه یکشنبه که مثبت شد دوباره.

Gallo, 26, از دست رفته پنج رنجرز تمرینات. باز فصل برنامه ریزی شده است برای جولای 24 برابر کلرادو صرف 16 روز دور.

بوروس گفت: او نشان داده و یک بازیکن دیگر که تا به حال شده است در یک وضعیت مشابه به Gallo, اما که تا به حال پس از حل و فصل شده است. این عوامل پیچیده هستند Gallo دو نتایج مثبت است. با توجه به MLB عملیات کتابچه راهنمای کاربر برای سال 2020 فصل یک بازیکن باید تست منفی دو بار حداقل 24 ساعت از هم جدا پاک می شود برای پیوستن به تیم خود را.

"ما به درستی می خواهید برای محافظت از این بازیکنان در سلامت و ایمنی مربوط به ویروس" بوروس گفت. "اما عامل دیگر این است که توانایی خود را به آماده شدن برای فصل. ما می خواهیم و باید این آزمایشات به درستی برای حفاظت از بازیکنان از گرفتن ویروس و ما باید در نظر بگیرید که, اما ما همچنین باید به در نظر گرفتن ایمنی و بهداشت فردی بازیکن. ما به فوریت نیاز به مراحل پس از آن را نیز تحت تاثیر قرار توانایی بازیکن برای آماده شدن برای فصل در صورت وجود شواهد و مدارک را پشت سر گذاشت."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب