دولت پس گرد به عنوان تایید ویروس موارد افزایش - Mon, 29 Jun 2020 PST

دهلی نو — دولت ها پله تا تست و reimposing محدودیت به تازگی تایید کرد coronavirus عفونت افزایش در بسیاری از کشو

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

دهلی نو — دولت ها پله تا تست و reimposing محدودیت به تازگی تایید کرد coronavirus عفونت افزایش در بسیاری از کشورها است. هند گزارش 20,000 روز دوشنبه در حالی که caseload در آمریکا در حال رشد است با حدود 40 ، 000 در روز است.

ایالات متحده روز دوشنبه گزارش داد 38,800 به تازگی تایید عفونت با مجموع بیش از 2.5 میلیون نفر یا حدود یک چهارم از بیش از 10 میلیون نفر در سراسر جهان با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

کارشناسان می گویند تعداد واقعی هر دو در ایالات متحده و در سطح جهان هستند و احتمالا به مراتب بالاتر در بخشی به دلیل تست محدودیت ها و تعداد زیادی از افراد بدون علائم است.

سواحل در حال بسته شدن و آبجو می گذرد بکر به عنوان فلوریدا تگزاس و کشورهای دیگر backpedal خود reopenings سفارش اجباری با پوشیدن ماسک و بسته شدن رستوران ها و کافه ها.

هند 20,000 جدید عفونت شد رکورد دیگری. چندین ایالت هند, reimposed جزئی یا کامل مستندات پس از تعداد کل موارد پرید نزدیک به 100000 نفر در یک هفته در مورد 548,000.

در چین نزدیک به 8.3 میلیون از حدود 21 میلیون نفر باید تحت تست در هفته های اخیر در پکن پس از شیوع محور در یک بازار عمده فروشی. این کشور گزارش داد فقط 12 مورد جدید جمعه از جمله هفت در پکن.

کره جنوبی مقامات گزارش 47 موارد جدید را به عنوان آنها در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری است که باید گسترش از سئول به مناطق دیگر.

گسترده تست و تماس با ردیابی کمک کره جنوبی حاوی اولیه آن شیوع در آن پیدا کردن صدها نفر از موارد جدید یک روز در اواخر ماه فوریه و اوایل ماه مارس. بسیاری از این موارد در منطقه اطراف شهر Daegu جایی که بسیاری از آنها مربوط به یک کلیسا با هزاران نفر از اعضای.

ردیابی اخیر انتقال در سئول در منطقه شهری و حدود نیمی از این کشور به 51 میلیون نفر ثابت شده است مشکل تر است.

مقامات کره جنوبی گفته اند که آنها در حال آماده سازی برای تحمیل قوی تر اجتماعی-فاصله اقدامات از جمله ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر بستن مدارس متوقف ورزش حرفه ای و محدود کردن غیر ضروری کسب و کار — اگر روزانه افزایش عفونت ها دو برابر بیش از دو بار در هفته.

مقامات بهداشتی با استفاده از آنچه آنها توصیف به عنوان اولین تست بزاق برای coronavirus در استرالیا را در دومین شهر ملبورن در ایالت ویکتوریا که این بیماری در حال گسترش در نرخ هشدار دهنده.

وزیر بهداشت ویکتوریا جنی Mikakos روز دوشنبه گفت که 75 نفر تست مثبت در دولت در آخرین 24 ساعت آوردن مجموع به حدود 2100.

برت ساتون ویکتوریا رئیس افسر بهداشت گفت: شیوع بیماری می تواند افزایش خارج از کنترل به عنوان محدودیت سهولت در جای دیگر در استرالیا.

"من فکر می کنم ما در حال درست در لبه در نظر قادر به مدیریت آن" ساتون گفت.

در فیلیپین و جنوب شرق آسیا coronavirus نقطه داغ با بیش از 35,000 تایید عفونت مقامات محلی بودند زیر آتش اجازه می دهد یک خیابان رژه و رقص در طول یک آخر هفته جشنواره مذهبی به افتخار سنت جان باپتیست با وجود ممنوعیت در برابر مجامع عمومی.

نوازندگان بومی بپوشید و ماسک صورت رقصید در طول شب صفوف آن جلب جمعیت زیادی در Basak روستا در سبو. محدودیت شده اند کاسته در بسیاری از مکان ها برای کمک به نجات بیمار اقتصاد فیلیپین اما سبو از سر سخت مستند این ماه پس از موارد جدید مشخصی.

اتحادیه اروپا در حال آماده سازی یک لیست از 15 کشور که شهروندان را مجاز به بازدید از بلوک آغاز چهار شنبه, اسپانیا وزیر خارجه Arancha Gonzalez Laya گفت: Cadena SER شبکه رادیویی. به دلیل تجدید حیات در ایالات متحده آمریکا ممکن است در این لیست است.

"این یک تمرین خوب باشد و یا غیر دوستانه به کشورهای دیگر است. این ورزش از خود مسئولیت" او گفت:.

مسافران در فرودگاه فرانکفورت آلمان بزرگترین قادر خواهد بود برای به دست آوردن یک سایت coronavirus تست قبل از وي ، پیاده روی در مرکز آزمایش افتتاح شد دوشنبه ،

سریع تست ارائه نتایج در عرض دو تا سه ساعت هزینه خواهد شد $156. به طور منظم آزمایش با نتایج موجود در شش تا 12 ساعت هزینه $52.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب