بروس آرتور: برگها بازگشت به یک جهان متفاوت است اما حذفی هاکی حذفی هاکی — و آنها هنوز هم آن را نمیفهمد

آخرین بار تورنتو افرا برگها یک بازی که در نیمه راه از اهمیت ما در یک زندگی متفاوت دور از محل. که بازی احتمالا

توسط NASERINEWS در 13 مرداد 1399

آخرین بار تورنتو افرا برگها یک بازی که در نیمه راه از اهمیت ما در یک زندگی متفاوت دور از محل. که بازی احتمالا باید بازی شده واقعا. روز بعد رودی Gobert آزمایش مثبت برای coronavirus و آمریکای شمالی در نهایت رسما lurched به همه گیر زندگی. شد جهان پیش.

و سپس معلوم شد برخی از چیزهایی را تغییر دهید ، حتی در هنگام بازی و در داخل یکی از دو انجماد و خالی صدا مراحل امیدوار است که COVID-19 همه گیر است که قفل شده خارج است. قبل از بازی 1 از تورنتو هیئت منصفه تقلب بهترین-از-پنج برابر آبی کت یکشنبه شب کلمبوس مربی جان Tortorella گفت: "ما قصد داریم به ما هستند. ما در حال رفتن به که ما هنگامی که ما شروع به بازی 1."

و آنها بودند. آن را یک بازی کلمبوس راه — پایین-رویداد بسیاری از چک کردن فقط یک تورنتو قدرت بازی که از نوع بازی این برگها را می خواستم به یاد بگیرند که چگونه به نفع خود. و پس از دو دوره این تیم تا به حال به عنوان بسیاری از اهداف در بازی که مهم به عنوان آنها می خواهم در تمام ماه ژوئن.

شما می توانید استدلال می کنند که آیا NHL باید در پیدا کردن راه های بهتر برای disincentivize هاکی که نوبت بازی به جای خواب نگه می دارد اما ما شده است که استدلال برای تقریبا 30 سال در حال حاضر و آن را هنوز هم اتفاق می افتد. بنابراین تمام فصل برگها تلاش برای یادگیری به بازی بازی های خسته کننده: به بیمار نه به کرک و اشتباه است. خوب آنها انجام شد خوب تا یک دقیقه به زمانی که کت آبی رها فشار با یک تیرکمان بچه گانه خروجی منتقل می کند که در طب اتکینسون برداشت و به ضرب گلوله از 20 فوت است. آن را ضرب و شتم goaltender Frederik اندرسن بود که بلافاصله نا امید کرد.

"خود را انتشار اولیه نگاه به کمی بالاتر و من واکنش نشان دادند و بدیهی است که ساخته شده است یک اشتباه گفت:" اندرسن ساخته شده است که 33 موجب صرفه جویی در به 28 برای کلمب Joonas Korpisalo. "که ما هزینه هدف و در نهایت این بازی متاسفانه."

برگها در پاسخ با یک پوسته شوکه تغییر و در زمان مجازات و رها کردن در حل و فصل آشنا بود ، وجود دارد یک برگ فشار دیر کلمب آن را به کار گرفته خوب تورنتو نمی توانید یک شات در فینال 6:12 و کت آبی به ثمر رساند خالی netter برای 2-0 برنده. هاکی اجرایی ارسال می شود توجه داشته باشید: این یک baaaaad matchup برای تورنتو آن را گفت.

"ما در مورد آن صحبت کردیم در تمام طول سال ما در مورد آن صحبت کردیم قبل از این سری" گفت: defenceman مورگان Rielly. "بنابراین من انتظار بیشتری از این بازی در حال حرکت رو به جلو و من هم انتظار دارند ما به آنها رسیدگی بهتر. که می شود گفت, من فکر می کنم ما آماده شد و آن را به عقب و جلو کمی, بنابراین من فکر نمی کنم آن را به روشنی یک راه یا دیگری."

"آنها بازی های حذفی هاکی" گفت: جلو ژاک هایمن. "این بود حذفی هاکی."

تورنتو می تواند بهتر شود اما این سبک ساخته شده است که یک مبارزه است. Auston ماتیوز آمار ارسال و سرقت کردم و شش عکس در هدف بود اما hounded ست جونز. تورنتو خط چهارم Jason Spezza, Frederik Gauthier و کایل کلیفورد اصل اجتماعی مانع از یخ. عرصه خالی بود از همه چیز اما دوربین های تلویزیونی و برخی از خبرنگاران و لوله کشی در صدا و در ساختمان آن بیشتر احساس می کند مانند تماشای تلویزیون نشان می دهد در حال فیلم برداری شده است.

همه چیز تغییر کرده است. بنابراین بسیار تغییر کرده است در NHL که اعتراضات پس از قتل پلیس جورج فلوید ساخته شده اند NHL مواضع سنتی در روابط — ما در برابر نژادپرستی می گوید لیگ که قهرمان بازدید از مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید سه بار در سه سال — شکر خدا منسوخ شده است. که به معنای پنج شنبه, مینه سوتا, مت Dumba ساخته شده یک سخنرانی قلبی در مورد نژاد پرستی, سیاه زندگی ماده و چگونه هاکی نیاز به توان بیشتر استقبال به مردم است که سفید و زانو به تنهایی در ایالات متحده سرود ملی با بازیکنان Darnell و مالکوم Subban قرار دادن دست بر روی شانه های او. که یکی دیگر از یادآوری چگونه تنها آن است که به راستی اعتراض برای برابری نژادی در هاکی.

"پله آن را تقریبا احساس می کردم وارد حلقه مانند من یک جنگنده و یا چیزی" گفت: Dumba در روز یکشنبه. مبارزان البته وارد حلقه به تنهایی.

Dumba گفت که او پشیمان نمی زانو برای "O کانادا" بیش از حد و افزایش یک مشت در هر دو سرود برای بقیه مسابقات است. اما هیچ کدام وجود دارد که در تورنتو یکشنبه شب. هیچ کس در زمان زانو. در سال 2016 Tortorella تهدید به نیمکت بازیکنان در تیم ایالات متحده آمریکا اگر آنها موفق به ایستادن برای سرود بنابراین شاید که توضیح کلمبوس. و اگر آنها به حال فرسوده Black Lives Matter, تی شرت, برگها نمی جرات. هیچ کس تا آنجا که سر جعلی نسبت به چیزی جز هاکی.

و آن را حذفی هاکی. برگشتی یک چرخ رولت در بهترین زمان و این برگها حق رای دادن هنوز نشده برنده سری حذفی در 16 سال است. فصل خود بود و عقب و جلو نبرد بین مهارت و نارسی و یک دروازه بان که نمی تواند پیدا کردن جای پا و این آزمون احتمالا نمی تواند ثابت کند آنها به رشد آن تنها می تواند به اثبات آنها نیست.

و کسانی که این سوال: که می تواند آتش تا خود انگیزه و بدون یک ساختمان پر از مردم تحت لوله کشی-در صدای جمعیت که برای تلفن های موبایل مانند ریش ریش شدن دست دوم مانیتور کودک? که می تواند بازی های حذفی هاکی و تصمیم می گیرید آنچه در آن است ؟ که می تواند اجرا? برگها مربی شلدون Keefe صحبت در مورد اولین rookie جناح نیک رابرتسون در جهان از نظر, گفته, آن را باید یک راحتی به rookie که هیچ یک از طرفداران در ساختمان است. در پوچی شاید هیچ کس نمی تواند بشنود شما را عرق. است که این بیماری همه گیر در راه است.

"آیا این سقوط برای ما از آن کاهش یافت و در آنها" گفت: Keefe. "بود که تفاوت ... بود که دو تیم بودند که تنگ هم در جدول رده بندی دو تیم که بسیار رقابتی است. من فکر کردم ما به خوبی به اندازه کافی برای برنده شدن امروز اما بدیهی است که شما نمی توانید برنده شوید اگر شما نمره."

در واقع پاسخ به این شدت سوال در اوایل کلمبوس و دروازه بان که چشم متعلق به تورنتو و هیچ کس نمی داند چگونه این خواهد شد. بسیاری از مردم احتمالا برداشت این بود زندگی قایق ، برخی از 4.3 میلیون کانادایی تماشا تورنتو و مونترال بت جن در اطراف در آن نمایشگاه در هفته گذشته. و با توجه به سیل چهار ماه گذشته — نه فقط فقدان ورزش است اما حضور دیگر همه گیر فاجعه — ممکن است هاکی در ماه اوت, اما آن را احتمالا خوب به تظاهر به احساس طبیعی است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

و به صورت همه گیر در این رقابت و در نتیجه احساس مانند آن را کمی آشنا مناسب است ؟ چیست این همه ؟ این یک چرخ رولت یک استراتژی بقا یک بیماری همه گیر پاسخ, پول گرفتن, یک, بازگشت, یک تست.

و برای برگها آن را یک فرصت برای نجات یک فصل است که آغاز شده و با جام استنلی امید لرزید عقب به عنوان اغلب به عنوان آن را glided به جلو و قطع شد همراه با هر چیز دیگری. این بیماری همه گیر هاکی و هر کس می شود یک فرصت برای اثبات آنها می توانید مسئولیت رسیدگی به زندگی در جهان جدید اما حذفی هاکی حذفی هاکی و برخی از چیزهایی را تغییر ندهید. این چیست ؟ برای برگها و طرفداران خود را, آن را ساده. این آزمون در حال حاضر. و این همه به آنها کردم.

Bruce Arthur

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم که برگها را به پلی آف در این سال ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب