گرفتن در ورزش: محلی گلف صحنه استقبال یکی دیگر از منظره و عملی علاوه بر این - Sun, 28 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • هر لیست از بهترین ورزش های مربوط به آیتم های اطراف Inland Northwest شامل فراوانی از برجسته گلف

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

گرفتن در ورزش • هر لیست از بهترین ورزش های مربوط به آیتم های اطراف Inland Northwest شامل فراوانی از برجسته گلف. این منطقه ویژگی های چالش برانگیز و خوش آهنگ است که طیف وسیعی از Palouse به نزدیکی مرز کانادا. در برخی از راه این است که یک بهشت گلف.

•••••••

• آنچه ما فکر می کنم از آن ؟ آن است که این بیماری همه گیر ساخته شده است که آن را سخت تر برای دریافت و بازی در سال 2020? که بخشی از آن را. اما این ردیف 1 دلیل امروز. که می آید حسن نیت ارائه میدهد از دوستان ما جیم میهن S-R را در زمان طولانی گلف نویسنده است.

جیم ستون این هفته نیست در مورد یک دور یا یک سوراخ و یا حتی یک دوره. آن را در مورد جدیدترین clubhouse در منطقه قصر چوبی است که در حال حاضر باز در آیداهو ،

اگر شما نا آشنا با آن وجود دارد که دلیل خوبی برای آن – به غیر از این باز اخیر.

آیداهو باشگاه ریشه در سندپوینت منطقه است که تاریخ را به اواسط دهه 1980 زمانی که البته پس از آن شناخته شده پنهان دریاچه – یک نام مناسب اگر تا کنون وجود داشت – باز با دو تلفن همراه گسترده ای خانه به عنوان محل باشگاه وانجمن. اما چه کسی مراقبت? البته خوب بود به اندازه کافی به چالش کشیدن به اندازه کافی برای غلبه بر هر گونه چشم درد عامل هنگامی که شما پرداخت خود را در هزینه های سبز.

و آن را حتی بهتر از امروز.

چرا که این دوره دوباره طراحی شده بود و دوباره توسط جک نیکلاس قبل از بازگشایی به عنوان آیداهو باشگاه در سال 2008. این تنها نیکلاس امضای البته در دولت و شامل لمس او دارای عزیز.

واقعا امضای یکی است ؟ ظریف gradations در سبزی. بازی و البته شما را درک. مطمئن بسته رودخانه نفوذ آشکار است. مجبور حمل. تنگ fairways. حتی گاه به گاه گوزن شمالی. اما سبزها. در حال حاضر کسانی که متعالی است.

نیکلاس افتخار است که چنین چیزهایی. چگونه من می دانم ؟ او به صحبت در مورد آنها را زمانی که او در مراحل اولیه بازسازی این دوره در سال 2006. من به اندازه کافی خوش شانس برای دیدار با او در یکی از سفرهای خود به منطقه بازگشت و سپس به عنوان او راه می رفت در این دوره بود در چه خواهد بود سبزی و شخصا کارگردانی تغییرات آن است که آیا اصلاح کردن یک بیت از یک شیب و یا اضافه کردن یک سخت-به-تشخیص افسردگی از آن جایی که نمی توان انتظار داشت.

که در آن نقطه این باشگاه تا به حال یک محل باشگاه وانجمن جایگزین تریلر که استقبال بازیکنان در اوایل روز است. چوبی clubhouse از آن دوران متناسب با اراضی جنگلی دور از طبیعت ، اما تقریبا ده سال پیش از آن اساسا ناپدید مصرف در یک آتش سوزی که در سمت چپ به عنوان جیم می گوید در ستون خود قلوه سنگ.

اما در حال حاضر از آن جایگزین شده است. با چیزی حتی بزرگتر در خور و حتی بزرگتر ،

وجود دارد سنتی دوره در اسپوکن. وجود دارد نورد لینک-نوع دوره ها در این نزدیکی هست. رفت و آمد مکرر دوره های پراکنده در سراسر تپه ها و backcountry. وجود دارد و این سنگ سخت Lake Pend Oreille در بونر شهرستان ساخته شده و حتی بیشتر به یاد ماندنی خود را به جدید ترین ویژگی های.

گلف در این منطقه سخت است به ضرب و شتم.

•••

WSU: جان Olerud است, بدیهی است که, بهترین بازیکن بیس بال در واشنگتن دولت تاریخ است. شما همچنین می توانید استدلال می کنند او همچنین یکی از بهترین کالج بازیکنان بیس بال تا کنون. اما آنچه که unarguable است جای خود را به عنوان یک راه دو بازیکن در سطح دانشگاهی. هیچ کس تا به حال بهتر است به عنوان یک پارچ و یک hitter. او دخترک معصوم, اموزش کالج صفوف. تئو Lawson این داستان در Olerud را WSU حرفه ای است که به رسمیت شناخته شده به عنوان بهترین دو راه حرفه ای در ورزش است. ... به دنبال یک فوتبال ثابت ؟ دوست من و سابق ایالت واشنگتن ضرب و شتم نویسنده مسیحی Caple بررسی فصل آینده در عمق برای ورزشی. ... Morgan ویور ساخته شده حرفه ای خود اولین به عنوان NWSL بازگشت به اقدام روز گذشته ، ... در جای دیگر در Pac-12 و کالج ورزشی, نام بازی رقابت با اورگان نیست ایالتی اورگان بزرگترین مسئله در حال حاضر است. ... به نظر می رسد Under Armour است که با داشتن پشیمانی خریدار در مورد آن عظیم الجثه بازاریابی مقابله با UCLA. خوبی بیش از حد بد است. ... ما منتقل می کند همراه دیگر معرفی کلرادو دستیار مربی است. ... یک ایالتی آریزونا دستیار برخی از اسپوکن روابط. ... در اخبار بسکتبال یوتا دستخوش بسیاری از فهرستی بوسیله اسباب گردنده به تازگی. ... آریزونا در حال ساخت یک علاوه بر آن حلقه افتخار. ... بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد در این سال کالج ورزشی چشم انداز احتمالا تغییر دهید.

Gonzaga: در اطراف WCC دانشگاه سن دیگو اضافه شده یکی دیگر از انتقال در اوایل این هفته.

Preps: داستان های الهام بخش اغلب در هسته خود چیزی است که هیچ کس دیگری می خواهید به انجام. چنین مورد با براندون توماس' داستان الهام بخش. به عنوان Ryan Collingwood به ما می گوید مرکزی دره بالا بازیکن فوتبال است که در برخورد با سرطان استخوان. این به اندازه کافی بد هزینه شده است او راست پا است.

Mariners: این می تواند فصل M آن را به جهان سری? سلام این می تواند اتفاق می افتد. هر چند من حدس می زنم اگر آنها نزدیک همه گیر خواهد نیروی دیگری خاموش کردن.

گلف: به عنوان ما گفت: ما خاطرات خوشی از آیداهو باشگاه. جیم ممکن است آنها را به عنوان به خوبی. اگر وجود دارد به اندازه کافی آب در اطراف این دوره را که قابل بحث برای هر کسی است. آنچه ما مطمئن هستیم این است که او یک گلف ستون امروز در مورد دوره جدید باشگاه وانجمن. ما در ارتباط با آن بالا و دوباره اینجا.

•••

• از کجا گرما بروید ؟ امروز صبح از خواب بیدار به گربه تلاش برای تحت پوشش می دهد. این بود که دوستانه است. آن را فقط به انجماد. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن