اف بی آی می گوید تگزاس پایگاه نیروی دریایی تیراندازی است "مربوط به تروریسم'

توسط لولیتا C. BALDOR و مایکل بالسامویک تیراندازی در تگزاس naval air station که زخمی ملوان و چپ مسلح مرده اوای

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

توسط لولیتا C. BALDOR و مایکل بالسامو

یک تیراندازی در تگزاس naval air station که زخمی ملوان و چپ مسلح مرده اوایل روز شنبه بررسی شده بود به عنوان "تروریسم مربوط به" اف بی آی گفت: اما آشکار چند جزئیات به همین دلیل است.

در مورد 6:15 صبح مسلح که شناسایی کرده و به سرعت از طریق یک دروازه در ایستگاه هوایی نیروی دریایی کورپس کریستی باز کردن آتش و زخمی ملوان یکی از پایه های امنیت, مقامات ایالات متحده گفته آسوشیتد پرس. اما او قادر به بیش از رول و ضربه زدن به کلید است که مطرح شده و مانع جلوگیری از گرفتن بر روی پایه, مقامات گفت.

دیگر پرسنل امنیتی کشته ،

وجود دارد یک نگرانی اولیه است که او ممکن است یک دستگاه انفجاری اما نیروی دریایی کارشناسان جاروب منطقه و ماشین و هیچ چیزی یافت نشد. مقامات صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد جزئیات بیشتر در مورد در حال انجام تحقیقات است. مقامات هنوز هم در حال کار برای پردازش صحنه جرم در اواخر روز و بهبود حال برخی از انواع رسانه های الکترونیکی.

این پایه بود که در مستند حدود پنج ساعت بود اما برداشته مدت کوتاهی قبل از ظهر. دروازه اصلی شمال دروازه بازگشایی شد هر چند دروازه جنوبی که در آن حادثه رخ داده است هنوز هم تعطیل.

FBI نظارت ارشد ساکن عامل Leah Greeves گفت: در یک کنفرانس خبری که محققان مشغول به کار بودند برای تعیین اینکه آیا یک دوم person of interest شد در بزرگ اما نداد. او نیز نمی خواهد بحث در مورد پتانسیل انگیزه و یا مشخص کنید چه چیزی باعث شد محققان به این باور تیراندازی مربوط به تروریسم است.

"ما تعیین کرده اند که این حادثه صبح امروز در ایستگاه هوایی نیروی دریایی کورپس کریستی است که تروریسم مرتبط" Greeves گفت. "ما در حال کار مجدانه با ما, دولت محلی و فدرال همکاران در این بررسی که مایع است و در حال تحول است."

FBI زمینه در هوستون گرفته شده رو بررسی و نه محققان و نه نیروی دریایی ارائه جزئیات بیشتر در این تیرانداز و یا ممکن است انگیزه. دادستان کل ویلیام بار نیز در جریان یک سخنگوی وزارت دادگستری گفت.

مجروح ملوان مرخص شد از بیمارستان که در آن او برای درمان جراحات جزئی با توجه به بیانیه ای از دستور.

هوا ایستگاه است که توسط آب احاطه شده در سه طرف و به نیروی دریایی آموزش خلبان پس از سال 1941 با توجه به وب سایت خود را. دریایی سپاه, نیروی دریایی, U. s. Coast Guard, دانشجو, خلبانان قطار وجود دارد. آن را نیز به کورپس کریستی ارتش انبار و یک انبار برای وزارت دفاع دوار بال هواپیما.

ایستگاه مشابه مستند در ماه دسامبر گذشته. در حادثه دیگری در این پایگاه در سال گذشته یک مرد مجرم به تخریب دولت ایالات متحده مالکیت و در اختیار داشتن یک سرقت اسلحه برای رمنج از کامیون خود را به یک مانع در کورپس کریستی ایستگاه.

تیراندازی نیز می آید ماه پس از عربستان افسر نیروی هوایی بود که آموزش در یک پایگاه نیروی دریایی در پنساکولا فلوریدا کشته شدن سه آمریکایی ملوانان و زخمی شدن هشت نفر دیگر در تیراندازی است که مقامات آمریکایی به عنوان یک عمل از تروریسم است. این کشور فدرال اجرای قانون مقامات در این هفته گفت که فرد مسلح در دسامبر حمله محمد سعید Alshamrani شده بود در تماس با القاعده فعالان در مورد برنامه ریزی و تاکتیک در ماه های قبل از عکسبرداری است. Alshamrani کشته شد توسط یک کلانتر معاون.

به گفته مقامات ایالات متحده بر خلاف Pensacola وجود ندارد بین المللی یا خارجی ملی دانش آموزان در تگزاس پایه. نظامی قرار داده و تعدادی از جدید روش های ایمنی در محل پس از پنساکولا تیراندازی برای محدود کردن و صفحه نمایش بهتر دانشجویان بین المللی.

___

آسوشیتد پرس نویسنده اریک تاکر در واشنگتن جیل زمان در لیتل راک آرکانزاس و جنیفر Farrar در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب