Chris Jones: اصلاح نژاد, جورج برنارد شاو و نیاز دراماتیک حساب

در این ماه برنامه ریزی شده والدین حذف نام مارگارت سانگر از آن درمانگاه بهداشت در منهتن. توسط راه توضیح این ساز

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

در این ماه برنامه ریزی شده والدین حذف نام مارگارت سانگر از آن درمانگاه بهداشت در منهتن. توسط راه توضیح این سازمان اشاره کرد موسس آن را "مضر اتصال به اصلاح نژاد جنبش است."

بنابراین این شرکت پرده برای جورج برنارد شاو?

چگونه در مورد H. G. Wells و "جنگ دنیاها"?

هنریک ایبسن و "یک عروسک خانه" ؟

T. S. Eliot? Virginia Woolf?

همه از بالا تا به حال قوی اتصالات به جنبش اصلاح نژاد. من هم شدیدا با نفوذ اقتصاددان جان مینارد کینز است. در یک نقطه در تاریخ خود این روزنامه انگلیسی در حال حاضر شناخته شده به عنوان نگهبان editorialized به عنوان جنبش را به ارزش.

این صرفا یک دانشگاهی سوال. یکی از بزرگترین کانادا تئاتر Shaw جشنواره تئاتر است که پس از جورج برنارد شاو, اگر چه آن را تولید نمی کند و تنها کار خود را. تا زمانی که ناپدید شدن آن در سال گذشته شیکاگو تا به حال اختصاص داده شده به شاو شرکت شناخته شده به عنوان ShawChicago. عاقبت به ایبسن را "یک خانه عروسک" بود و فقط در برادوی است. و اگر شما از طرفداران "My Fair Lady" یک ثابت در کارنامه شما به احتمال زیاد می دانید که موسیقی بر اساس شاو "Pygmalion."

چه از روی حیله و تزویر برای ترقی خواهان در مورد اصلاح نژاد است که بسیاری از پیروان آن آمد از سمت چپ. در اطراف نوبه خود از قرن 20th حرکت بود که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک فرمت منطقی برای هر کسی جدی سوسیالیستی باور است.

ایبسن به عنوان مثال هنوز هم به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک مهم مدافع حقوق زنان و دیگر ایده های مترقی.

چه اصلاح نژاد? به سادگی قرار دادن این ایده است که یک جامعه می تواند بهترین رشد با پرورش بیشتر از آن قوی تر اعضا از کسانی که تصور می شود ضعیف و یا غیر اخلاقی و یا در غیر این صورت کمتر مطلوب برای منافع مشترک است. در شاو به آشکار در بسیاری از نمایشنامه های او ("انسان و سوپرمن" به عنوان مثال) بهترین رهبران روشنفکر مترقی هوشمند و موثر مردم و نه کسانی که خام احمق عمومی مردم ممکن است انتخاب کنند.

شاو می خواستم مردم مسئول نیست بر خلاف خودش. آن را سریع بزرگراه از آنجا به سفید برتری.

اصلاح نژاد منجر به شدت خطرناک و مسلم نژادپرستانه تمایل به اعمال یک نوع از کنترل انسان بر یافته های چارلز داروین, بنابراین به عنوان برای ارائه داروینی مفاهیم بقای اصلح موضوع به سیاست های دولتی. که می تواند به معنای تشویق به اصطلاح بهترین و درخشان که بیشتر کودکان به اصطلاح "مثبت بهسازی نژادی" اما آن را نیز شامل استفاده انتخابی از بارداری برای کنترل باروری (از این رو سانگر را embroilment) انتشار عقیم سازی اجباری به خصوص از افراد با معلولیت و محدودیت در مهاجرت.

همه آن چیزهایی است که به طور جدی مورد بحث توسط این سفید ادبی ارقام احترام به این روز است. آن باور نکردنی است که شما در مورد آن فکر می کنم.

دلسوز نمایش از بالا به مردم اشاره می کنند که آنها برگزار می شود این اعتقادات قبل از ظهور آدولف هیتلر و نازی ها فاشیست که به سرعت در جهان نشان داد که جاده از اصلاح نژاد به اردوگاه های مرگ بود کوتاه و مستقیم است. چرچیل نیز علاقه مند به اصلاح نژاد در اوایل زندگی خود او نبود نازی او جنگید.

برخی نیز ممکن است استدلال می کنند که بسیاری از این مردم به دیدن خطا از دیدگاه های خود و این که واردات و ارزش خود را از دیگر دستاوردهای (Planned Parenthood کلان ظریف اطناب قدرتمند درام فمینیسم ارتقاء کلاس تحرک) هرحال واردات از فایل خود را (گاهی نسبتا کوتاه) به این horrifically غلط فلسفه و شبه علم است.

که در آن شما ایستاده به احتمال زیاد مسابقات که در آن شما ایستاده در سایر اخیر مجادلات مربوط به این که آیا به قاضی تکریم چهره های تاریخی به طور کامل در چارچوب آنها بار گناهان خود را پس از کاهش و یا معاصر اخلاقی مطلق هنگامی که آن را به می آید که ما می خواهیم به ما پایه و یا قابل مشاهده در کابل و یا با نام خود در یک تئاتر خیمه.

برای بسیاری از افراد آن است که یک موضوع غم انگیز بودن به کمال انسانی بسیار دشوار است.

اما اگر چه تاریخی دلبستگی به بهسازی آسان نیست موضوع برای چپ به بحث در مورد اگر والدین می باید که حساب با میراث بنیانگذار آن پس می توانید ادبی و تئاتری ایجاد. یک حساب است نه لزوما همان چیزی که به عنوان یک لغو. به عنوان آنجلا Saini نوشت: در ahem نگهبان در پاییز گذشته "که غریزه باید خو هوشیار درک که شیب می فرستد که جامعه به سمت اخلاقی شرم ساخته شده است توسط بسیاری از افراد است."

و مانند آزادراه ساخت و ساز آن را نگه می دارد و شروع و بیش از بیش.

یک چیز برای مطمئن, kudzu مانند گسترش همدردی برای بهسازی 125 سال پیش ارائه می دهد یک داستان عبرت انگیز در مورد خطرات ناشی از نخبه گرایی و برتری اخلاقی یک نفرین است که می تواند می کند و پریشان هر دو سمت چپ و راست پس از آن و در حال حاضر.

تاریخ به ما می آموزد که اصرار بر راه حل های برای افراد دیگر کنترل خود را از کلمات و افکار و اعمال و خواسته قضاوت آنها را در هر لحظه اعمال ما می دانیم که خیلی بهتر از آنها اغلب همراه با خطرناک عواقب ناخواسته.

و با این فرض که آینده جوامع ما استراحت بر پشت ما نوابغ مشابه مملو. ما فراموش می کنیم نقش ارثی امتیاز. و از شانس.

در این دوره از فن آوری اجتماعی تسلط بسیار کمی بسیار موثر کانال ما نیاز به آگاه از آنچه اتفاق می افتد زمانی که کسانی که اجرای آنها تجمع بیش از حد قدرت.

حق آقای شاو?

کریس جونز منتقد شیکاگو تریبیون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب