پنگوئن مدیر عامل موجب صرفه جویی در فیلمبرداری از ضرب و شتم در طول پیتسبورگ تظاهرات

PITTSBURGH—در حالی که NHL هاکی نمی بازگشت برای چند ماه پنگوئن رئیس جمهور/مدیر عامل دیوید Morehouse ساخته شده ب

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

PITTSBURGH—در حالی که NHL هاکی نمی بازگشت برای چند ماه پنگوئن رئیس جمهور/مدیر عامل دیوید Morehouse ساخته شده بسیار باور نکردنی ذخیره شنبه به عنوان اعتراض خارج از رنگ PPG عرصه خشونت تبدیل شد.

پس از شاهد یک گروه از معترضان ضرب و شتم KDKA-تلویزیون تصویربردار ایان اسمیت — پرتاب او را به زمین stomping او را در سر و فوق العاده و دوربین خود را به قطعات — Morehouse آمده از این Highmark دروازه در امتداد مرکز Ave. در نزدیکی مجسمه تیم مالک Mario Lemieux.

Morehouse واقع اسمیت و کشیده او را در داخل به ایمنی قبل از او منتقل شد به بیمارستان رحمت با اسمیت به tweeting یک عکس از خود را به خونین شست از پشت آمبولانس.

که صدای جیر جیر تنظیم کردن یک واکنش زنجیره ای در KDKA جامعه nexus از این گفتگوها تبدیل شدن به لری Richert یک دیرین لنگر و خبرنگار در ایستگاه و در حال حاضر یک صبح میزبان نمایش در NewsRadio 1020 KDKA-هستم.

"(اسمیت) ارسال شده است که تصویر و من او را به نام" Richert توضیح داده شده توسط گوشی در اواخر شنبه شب. "او جواب داد. او در واقع بر روی یک برانکارد و در UPMC رحمت بیمارستان در حال انتظار برای دریافت یک CT اسکن. او گفت که او به ضرب و شتم و عاطفی متزلزل توسط مردم گفت: آنها قصد کشتن او را در وسط اراذل و اوباش ،

"من گفت:," چه کسی شما را نجات داد?' او نمی دانست. او گفت: "من آرزو می کنم من می توانم آنها را پیدا کنید. من می خواهم برای تشکر از آنها را برای صرفه جویی در زندگی من است زیرا من احساس زندگی من در خطر بود. مانند خطر واقعی. من می توانم کشته شده اند.' "

بعد اضافی گزارش Richert نمیفهمد که آن را در واقع Morehouse یک فرایند است که نیاز به یک دوم گفتگو با جانباز KDKA کارمند پل مارتینو.

مارتینو بود با اسمیت گزارش تظاهرات علیه خشونت پلیس پس از مرگ جورج فلوید هر چند متجاوزان به نظر میرسد که بیشتر علاقه به ضرب و شتم اسمیت و از بین بردن مدارک و شواهد.

مارتینو تایید به Richert که آن را Morehouse ساخت ذخیره و پنگوئن ها بعد هم به همان اندازه به Pittsburgh Post-Gazette.

Morehouse کاهش یافته از طریق یک تیم سخنگوی. نه مارتینو و نه اسمیت بودند مجاز به اظهار نظر در سیاست های شرکت.

در حالی که نشستن در خانه و تماشای خشونت آشکار شدن Richert بعد از کار اخراج کردن یک متن به Morehouse تشکر Beechview بومی و سابق boilermaker برای صرفه جویی اسمیت.

"من گفت: نیمی از شوخی, من می دانم آن Beechview در شما که کار درست" Richert گفت. "متن خود را پشت به من بود" من چه کسی من با در Beechview انجام داده ام را در همان وضعیت است.' که چیزی است که شما انتظار برای شنیدن از David."

مارتینو نوشته شده در مورد این حادثه در Facebook, گفته او با "شدید درد قفسه سینه" در حالی که اسمیت تا به حال یک "بد ضربه به سر." در حالی که اسمیت منتشر شد و چند ساعت بعد او را وارد رحمت مارتینو بود و هنوز هم وجود دارد که از 9 بعد از ظهر شنبه شب.

Morehouse در حال حاضر bristled در توجه Richert گفت: یک پاسخ قابل پیش بینی برای هر کسی که می داند پنگوئن مدیر عامل/رئیس جمهور. Richert نیز مراقبت می کند.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تا آنجا که او آن را می بیند Morehouse کرده اید می تواند به راحتی نگاه راه دیگر و منتظر شخص دیگری به آن رسیدگی ... و اسمیت به عنوان یک نتیجه ممکن است دیگر زنده باشد.

"دانستن دیوید به عنوان یک Beechview پسر او یک Pittsburgher," Richert گفت. "این یک وضعیت فرار. شما باید یک ماشین پلیس به آتش کشیدند. تو تمام این مسائل در جریان است. او تا به حال جرات بیرون آمدن و نجات او از یک برنامه به طور بالقوه بسیار غم انگیز است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب