مواد غذایی اهدای تلاش برای مناطق برخورد با ناآرامی گسترش در سراسر مترو

در حال حاضر در اینجا یک همکاری برای تغذیه مردم از مناطق ضربه سخت در طول ناآرامی های پس از مرگ جورج فلوید.ایده

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

در حال حاضر در اینجا یک همکاری برای تغذیه مردم از مناطق ضربه سخت در طول ناآرامی های پس از مرگ جورج فلوید.

ایده این است که شروع به گرفتن و می تواند به زودی به یک جامعه در نزدیکی شما.

مینیاپولیس ساکن سارا فریدمن می خواستم برای انجام کاری به خوراک کسانی که نیاز پس از آتش سوزی و غارت چپ جوامع مختلف نیاز به ملزومات است. در همان زمان او می خواستم تا مطمئن شوید که هر آیتم او مونتاژ را در کیف می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

را از هر گونه حدس و گمان فریدمن رسیده به سازمان های جامعه بسیج پاپ آپ و قفسه مواد غذایی برای پیدا کردن آنچه خانواده ها شد و گفت: آنها نیاز ترین. تم های مشترک بودند قفسه پایدار مواد غذایی و بهداشت فردی اقلام است.

"من در اطراف برای چند pop-ups و به نظر می رسد این موارد است که مورد نیاز در سراسر هیئت مدیره. سالم قفسه پایدار اقلام مورد نیاز ترین," او گفت:. "و همانطور که مردم در حال اهدای مواد غذایی بیشتر و بیشتر خود مراقبت موارد در حال تبدیل شدن به یک نیاز نیز هست."

او می دانست که دیگران می خواست به بیش از حد. اما برخی از زمان نداشته. دیگر نمی دانم چه مواردی مورد نیاز است. برخی نمی دانند که در آن برای کمک به.

فریدمن و یک گروه از داوطلبان تصمیم آنها می تواند هماهنگ تمام کسانی که همه چیز را به آن را آسان تر برای دیگران برای کمک به پنجره های پاپ آپ و قفسه مواد غذایی است که در ادامه به صورت سازمان یافته در اطراف شهر. او نیاز به یک محل با مواد غذایی و بهداشت فردی آیتم ها برای خرید در دسترس که در آن مردم می تواند کمک. در ابتدا فریدمن زد به موانع پیدا کردن مواد غذایی شریک است.

"برخی از فروشگاه های مواد غذایی صحبت کردم فقط به اهدا خاص غیر انتفاعی," او گفت:. "و شما نمی دریافت مالیات writeoff با این پاپ آپ و قفسه مواد غذایی."

فریدمن در نهایت در بر داشت یک همکاری با توله مواد غذایی در نزدیکی خانه اش.

"من فکر کردم که این یک ایده عالی است" گفت: ویکی Brekke, فروشگاه مدیر در توله مواد غذایی در فریدلی. "کسی می تواند در آمده و خود را به طور منظم انجام خرید مواد غذایی و انتخاب کنید تا یک کیسه و رها کردن آن را حق دور و آن را تحویل داده است. پس از آن بر روی مردم خواهد فقط شروع به چیدن آنها را."

این دو با هم کار می کرد برای پیدا کردن یک راه به آن را آسان برای به دست آوردن غذا و تجهیزات به مناطق که در آن مورد نیاز است.

چگونه کار می کند: فریدمن و داوطلبان اقلام کیسه حاوی چیزهایی سازمان های جامعه می گویند مورد نیاز هستند. یک کیسه ممکن است مواد غذایی مانند حبوبات تن ماهی, پاستا, کره بادام زمینی و ژله. یکی دیگر ممکن است شخصی-مراقبت از اقلام است.

مواد غذایی خود را از کیسه های نمایش داده شده در یک جدول در فروشگاه و برای خرید در دسترس. مشتریان می توانید اضافه کردن کیسه با قیمت حدود 10 دلار به 20 دلار با توجه به آنچه که در آنها خود را به چرخ دستی و پرداخت هزینه برای آنها را در ثبت نام خود را همراه با دیگر مواد غذایی است. وجود دارد یک افت بن به جای اهدا کیسه های مواد غذایی را قبل از خروج از فروشگاه است.

هر هفته فریدمن و یک گروه از داوطلبان انتخاب کنید تا کیف و ارائه آنها را به pop-up بانک مواد غذایی که انتخاب شده برای این هفته است. هفته اول به اندازه کافی پول مطرح شد برای اهدای 100 کیسه های مواد غذایی به سانفورد دبیرستان. مواد غذایی بانک تغییر خواهد کرد در طول هفته با آنهایی که مانند Northside اضطراری منابع پاپ در فهرست این هفته.

Brekke گفت: داوطلبان با داشتن کیسه و تحویل مواد غذایی است که کمک بزرگی باشد.

"ما اهدا کیسه به سازمان در طول سال," او گفت:. "آنچه باعث می شود آن را بسیار آسان تر است که او مایل به آن را انتخاب کنید و رها کردن آن را."

Brekke گفت: کلمه گسترش در مورد فروشگاه تلاش. و این هفته دیگر توله فروشگاه های مواد غذایی در سراسر مترو شروع به شرکت بیش از حد. اهدای کیف در حال حاضر در چندین توله مواد غذایی در سراسر شهرهای دوقلو منطقه از جمله Stillwater مپلوود Lakeville, Blaine, و, راگون رپیدز.

او گفت که فروشگاه خود را ادامه خواهد داد به ویژگی های اهدای نمایش در هفته های آینده.

"ما باید در آن وجود دارد در حالی که" Brekke گفت. "وجود دارد بسیاری از مردم در حال حاضر نیاز ما یک مقدار زیادی از افرادی که می خواهید برای کمک به."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب