دولت, همکاران راه اندازی drive-in Wi-Fi را برای گسترش پهنای باند به مناطق روستایی - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

ساکنان در مناطق روستایی قادر خواهد بود برای دسترسی رایگان به اینترنت پهن باند از طریق یک Washington State Depa

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

ساکنان در مناطق روستایی قادر خواهد بود برای دسترسی رایگان به اینترنت پهن باند از طریق یک Washington State Department of Commerce ابتکار عمل را به بیش از 300 درایو جدید در Wi-Fi به نقاط مهم در دولت است.

خصوصی همکاری برای نصب درایو-up Wi-Fi به نقاط مهم این است که در پاسخ به COVID-19 همه گیر است که بر اهمیت دسترسی به اینترنت به صورت از راه دور آموزش از راه دور, کار, پزشکی از راه دور و خدمات ضروري را با توجه به گروه.

"بسته به جایی که شما زندگی می کنند برخی از سالمندان نمی توانید دوباره پر کردن نسخه furloughed کارگران نمی تواند درخواست برای مزایای بیکاری کسب و کارهای کوچک می تواند دسترسی به کمک های مالی و دانش آموزان نمی توانند انجام مشق شب خود را" دولت تجارت مدیر لیزا براون در بیانیه ای گفت. "این کاملا ضروری به پهنای باند جهانی در دسترس برای تقویت جوامع در سراسر کشور."

بیش از 140 نفر از درایو جدید در نقاط در حال حاضر عملیاتی در علاوه بر این به 301 موجود ایالت واشنگتن کتابخانه نقاط.

کتابخانه ها در دولت شده اند انتگرال به درایو در کانون پروژه تبدیل Wi-Fi ظرفیت به سمت پارکینگ خود را برای اطمینان از مشتریان می تواند باقی می ماند متصل به منابع دیجیتال با توجه به گروه.

فدرال فناوری اطلاعات فاجعه مرکز منابع تکمیل نصب و راه اندازی باقی مانده نقاط را که در مجموع به بیش از 600 رایگان نقاط دسترسی Wi-Fi در دولت است.

"دسترسی به پهنای باند به یک چالش برای بسیاری از واشنگتن قبل از COVID-19. این سریع مشارکتی پاسخ ضروری است, راه حل فوری اما ما نمی توانیم در اینجا توقف" رژیم صهیونیستی. جی Inslee در بیانیه ای گفت. "... ما از همه دولت ها و شرکای خصوصی که به پا کرده اند تا اطمینان حاصل شود مردم متصل هستند امروز و نگاه به جلو به ادامه همکاری در حفظ و نگهداری است که دسترسی به آینده است."

برخی از Wi-Fi را نیز ارائه داخلی دسترسی عمومی در ساعات کسب و کار. ساکنان با استفاده از این نقاط باید عمل اجتماعی فاصله احتیاطی که شامل اقامت در وسایل نقلیه خود را و یا 6 فوت دور از کاربران دیگر.

هر یک از کانون های خود پروتکل های امنیتی و برخی از خواهد بود مجهز به کودکان در اینترنت در قانون حمایت از فیلتر با توجه به گروه.

مایکروسافت و Avista بنیاد در حال ارائه کمک های مالی برای Wi-Fi پروژه و ITDRC کمک تجهیزات. دولت تصویب 250.000 دلار در واکنش به این فاجعه کمک های مالی برای حمایت از استقرار درایو در نقاط.

ایده برای درایو کردن Wi-Fi دسترسی بود موجب آندره-دنیس رایت دین از WSU دانشکده کشاورزی بشر و منابع طبیعی علوم که شامل WSU فرمت برنامه با توجه به بخش.

WSU فرمت سایتهای میزبانی جامعه دسترسی عمومی نقاط مهم در هر شهرستان در دولت است.

دیگر همکاران در دولت drive-in Wi-Fi ابتکار در حال واشنگتن عام المنفعه مناطق ارتباط غرب باز کردن دسترسی به شبکه از واشنگتن مستقل مخابراتی Association, Washington, راه حل های فناوری و سرپرست آموزش عمومی.

براون گفت: این طرح ایستگاهی اقدام اضطراری برای خانواده ها در طول بحران بهداشت و اما هدف نهایی این است که برای آوردن اتصال پهن باند به هر خانواده در دولت است.

دولت پهنای باند اداری و عمومی این نسخهها کار هیئت مدیره در حال همکاری برای اداره 21 میلیون دلار در سرمایه گذاری برای بلند مدت گسترش پهنای باند اینترنت به جوامع روستایی.

یک نقشه از شبکه Wi-Fi مکان را می توان در یافت www.driveinwifi.wa.gov. نقشه به روز خواهد شد به عنوان سایت های دیگر در دسترس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب