فوتبال داخل سالن لیگ اعلام آزمایشی بازگشت به بازی از طریق هشت تیم پلی آف

عمده عرصه فوتبال لیگ که به نام یک توقف به آن فصل به طور منظم در 12 مارس به دلیل همه گیر جهانی اعلام کرده آزمای

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

عمده عرصه فوتبال لیگ که به نام یک توقف به آن فصل به طور منظم در 12 مارس به دلیل همه گیر جهانی اعلام کرده آزمایشی برنامه ای برای بازگشت به عمل از طریق پلی آف.

اما این سوال باقی می ماند از جمله این که آیا دو مکزیکی باشگاه خواهد بود قادر به عبور از مرز برای شرکت در این هشت تیم پلی آف.

"از طریق تحقیقات زیادی و علت سعی و کوشش لیگ احساس ما نزدیک به پیدا کردن یک قطعنامه در انجام پلی آف" 17 تیم داخلی لیگ در بیانیه ای گفت. "این باور وجود دارد که اگر ما می توانید با خیال راحت انجام یک رویداد است که توجه جهان را به حرفه ای فوتبال داخل سالن و متر از سطح دریا در یک سطح می شود هرگز قبلا به دست آورد."

این طرح خواستار هشت تیم برای شرکت در 10 روز حذفی فرمت در یک محل متمرکز — پس از پنج روز اردوی آموزشی.

میلواکی موج مربی Giuliano Oliviero می گوید: مدعی پیشرو به میزبان برگشتی است Utica, n. y., در اواخر ماه ژوئن.

"آنها هنوز هم در حال کار بر روی آن قرار دارد" گفت: Oliviero بومی ونکوور.

دفاع از قهرمان موج خواهد بود بخشی از برگشتی.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که به کار را از طریق" Oliviero اضافه شده است. "افکار من به سمت رقابتی در من هنگامی که من شنیده ام این بود که فقط ما رو یک ماه برای آماده سازی.' من واقعا هیجان زده در مورد آن.

"و سپس در همان زمان وجود دارد از طرف دیگر از من. چگونه خواهد محصول بود ؟ بازیکنان نیست و در این زمینه پس از هفته اول مارس. این محصول برای رفتن به بالا-سطح? ما خطر آسیب دیدگی قبل از شروع فصل آینده? و احتمالا بزرگترین چیزی که — ما وجود دارد که در آن ما در واقع می تواند به راحتی و با خیال راحت جلو این رویداد ،

"من نمی دانم که پاسخ به آن است. اما رقیب من دوست دارم برای دیدن این اتفاق می افتد. اما انجام آنچه درست و ایمن ماندن من فکر می کنم شماره 1 چیز."

این طرح شامل امکان تعویض برای دو مکزیکی تیم — کف de Sonora و مونتری فلش — و یا هر باشگاه دیگر اگر آنها می توانند سفر به حذفی محل و یا آن را در سراسر مرز.

لیگ می گوید جایگزینی باشگاه خواهد بود هریسبورگ گرما و تاکوما ستاره یا تورلاک کال بیان.

Harrisburg پنجم شد در کنفرانس شرق که فصل زمین را متوقف کند. تاکوما و تورلاک شد پنجم و ششم به ترتيب در غرب و با همان 8-12 رکورد اگر چه تاکوما بود جلوتر در هدف تفاوت دارد.

مونتری که در صدر غرب به حال این لیگ بهترین رکورد در 20-2 زمانی که فصل به طور منظم متوقف شد. Sonora چهارم بود در شمال 11-11.

لیگ گفت: طرح خود خواستار تست quarantining اجتماعی, فاصله, تمیز کردن/مطابق با اصول بهداشتی و مسکن. آن گفت: یک اطلاعیه خواهد بود ساخته شده در هفت روز آینده.

چهار تیم برتر در هر یک از این لیگ در دو کنفرانس پیشبرد به مرحله پلی آف خواهد بود که فلوریدا میلواکی Utica و بالتیمور در شرق و Monterrey, San Diego, Ontario (کالیفرنیا) و Sonora در غرب است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این متر از سطح دریا نزدیک شد و به پایان آن فصل به طور منظم زمانی که آن را تعطیل. باشگاه بازی کرده بود در هر نقطه از 20 تا 23 از 24 برنامه ریزی مسابقات.

تورنتو-بر اساس MetroStars کانادا, لیگ تنهاست کانادا تیم بسته فروشگاه در آستانه فصل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب