2nd ما ویروس افزایش بازدید فلات اما چند کارشناسان جشن

توسط مایک STOBBE و نیکی فرسترنیویورک (AP) — در حالی که مرگ و میر ناشی از کروناویروس در آمریکا به سرعت در حال ن

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

توسط مایک STOBBE و نیکی فرستر

نیویورک (AP) — در حالی که مرگ و میر ناشی از کروناویروس در آمریکا به سرعت در حال نصب و کارشناسان بهداشت عمومی در حال دیدن یک سوسو زدن از خبر خوب: موج دوم از موارد تایید شده به نظر می رسد درست کردن.

دانشمندان نیست جشن با هر وسیله ای هشدار داد که روند رانده است چهار بزرگ, سخت-آمار اماکن — آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس و این موارد در حال افزایش است که نزدیک به 30 کشور در همه, با شیوع را مرکز ثقل به ظاهر تغییر از کمربند خورشید به سمت غرب میانه.

برخی از کارشناسان تعجب می کنم که آیا آشکار caseload بهبود خواهد ماند. این نیز روشن نیست که مرگ و میر خواهد شد شروع به پایین آمدن. COVID-19 مرگ و میر حرکت نمی کند در قدم اهسته با عفونت منحنی به این دلیل ساده که می توانید آن را هفته به بیمار و مرگ ناشی از ویروس است.

آینده ؟ "من فکر می کنم آن را بسیار دشوار است برای پیش بینی," دکتر گفت: Anthony Fauci, دولت مهمترین عفونی-بیماری متخصص.

این ویروس تاکنون بیش از 150.000 زندگی در آمریکا تا کنون بالاترین مرگ و میر در جهان, به علاوه بیش از یک و نیم میلیون نفر دیگر در سراسر جهان است.

طی هفته گذشته متوسط تعداد COVID-19 مرگ و میر در هر روز در ایالات متحده با صعود بیش از 25 درصد از 843 به 1,057. فلوریدا به گزارش روز پنج شنبه 253 مرگ و میر بیشتر تنظیم سوم آن مستقیم تک روز ضبط در حالی که تگزاس به حال 322 جدید مرگ و میر و کالیفرنیا به حال 391.

تعداد تایید عفونت در سراسر کشور را در صدر 4.4 میلیون دلار است که می تواند بالاتر به دلیل محدودیت در تست و از آنجا که برخی از افراد آلوده بدون احساس بیمار.

در تحولات دیگر:

— خسارت های ناخواسته از ویروس نصب شده با اقتصاد ایالات متحده کاهش در یک گیج کننده 32.9 درصد سالانه (آوریل-ژوئن چهارم تا کنون بدترین سه ماهه شیرجه رفتن در سوابق قدمت آن به سال 1947. و بیش از 1.4 میلیون گذاشته و آمریکایی های کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته بیشتر شواهدی وجود دارد که کارفرمایان هنوز هم ریختن مشاغل پنج ماه به این بحران است.

— در میان شیوع و بد اخبار اقتصادی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای اولین بار علنا شناور ایده به تأخیر انداختن Nov. 3 انتخابات ریاست جمهوری هشدار بدون شواهدی وجود دارد که افزایش پست الکترونیکی-در رای گیری خواهد شد در نتیجه تقلب. تغییر روز انتخابات خواهد نیاز به عمل کنگره و مفهوم زد فوری مقاومت از جمهوری خواهان و دموکرات ها به طور یکسان.

— هرمان قابیل سابق پیتزا زنجیره مدیر عامل شرکت که در سال 2012 ناموفق به دنبال تبدیل شدن به سیاه برای اولین بار نامزد به نفع جمهوری خواه نامزدی برای ریاست جمهوری درگذشت عوارض ناشی از این ویروس در 74.

بر اساس هفت روز نورد متوسط روزانه موارد از کروناویروس در آمریکا کاهش یافت و از 67,317 در تاریخ 22 ژوئیه به 65,266 روز چهارشنبه با توجه به داده ها نگهداری می شود توسط دانشگاه جانز هاپکینز. است که کاهش در حدود 3 درصد است.

محققان ترجیح می دهند برای دیدن دو هفته از داده ها در جهتی می گویند که آیا یک روند واقعی است. "اما من فکر می کنم آن است که واقعی بله" گفت: ایرا Longini یک دانشگاه فلوریدا biostatistician شده است که ردیابی coronavirus شده است و منبع بیماری پیش بینی استفاده می شود توسط دولت است.

آسوشیتد پرس در بر داشت هفت روز نورد متوسط برای موارد جدید plateaued بیش از دو هفته در کالیفرنیا و کاهش در آریزونا و فلوریدا و تگزاس.

این روند در آریزونا و تگزاس و فلوریدا هستند "شروع به خم شدن منحنی کمی گفت:" جنیفر Nuzzo یک دانشگاه جانز هاپکینز بهداشت عمومی محقق. این کشورها به همراه کالیفرنیا شده اند ریختن تعداد زیادی از موارد هر روز به ملی شمارش. بنابراین هنگامی که آن مکان را پیشرفت کل کشور به نظر می رسد بهتر است, او گفت:.

همچنین در یکی دیگر ممکن است با روشنایی ضعیف تابیدن از امید, درصد از آزمون است که در حال آمدن به عقب مثبت برای این ویروس در سراسر ایالات متحده کاهش یافته و از میانگین 8.5 درصد به 7.8 درصد در طول هفته گذشته.

اما با وقوع گرمایش در میانه دموکراتیک فرماندار ویسکانسین ، تونی Evers دستور ماسک های فرسوده در سطح ایالت به دلیل افزایش موارد پیوستن به برخی از 30 کشورهای دیگر گرفته اند که از جمله اقدامات است.

آخرین موج در موارد آشکار شد در ماه ژوئن در هفته متحده پس از شروع بازگشایی پس از انفجار مرگبار از موارد در داخل و اطراف شهر نیویورک در اوایل بهار است. روزانه مورد شمارش رز به 70,000 یا بیشتر در اوایل این ماه. مرگ و میر بیش از حد شروع به صعود به شدت پس از یک تاخیر چند هفته.

برخی از محققان بر این باورند که اخیر درست کردن نتیجه مردم بیشتر استقبال اجتماعی فاصله و اقدامات دیگر.

"من فکر می کنم بسیاری از این افراد با پوشیدن ماسک زیرا آنها ترس" Longini گفت.

اما دکتر علی خان رئیس دانشگاه نبراسکا دانشکده بهداشت عمومی گفت: این روند نیز می تواند با توجه به پویایی این ویروس است که دانشمندان هنوز نمی دانند.

بدون قوی تست و دیگر اقدامات برای حفظ این ویروس در بررسی یک سوم اوج امکان پذیر است — و یا حتی به احتمال زیاد — با توجه به اینکه تنها حدود 10 درصد از آمریکایی ها آلوده شده اند تا کنون ، و وجود دارد هیچ دلیلی برای باور به اوج نمی تواند بزرگتر از دو.

"این بیماری ادامه خواهد داد به لی لی در اطراف تا زمانی که آن را می یابد tinder — افراد حساس مانند هر آتش گفت:" خان سابق بالا عفونی-بیماری شیوع محقق در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

Fauci گفت: "تا حدودی آرامش" های اخیر فلات. اما تثبیت موارد در حدود 60,000 است "هنوز هم در سطح بسیار بالا است." او گفت: او همچنین نگران افزایش درصد آزمون آینده مثبت در ایالات اوهایو و کنتاکی تنسی و ایندیانا است.

"این یک علامت هشدار دهنده است که شما ممکن است از دیدن یک موج" Fauci گفت. "آنها واقعا به پرش بیش از همه است."

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن