گرگور Chisholm: جیز rookie Nate پیرسون باعث می شود کاملا برداشت اول با پنج shutout نوبت در واشنگتن

برداشت اول اغلب می تواند فریب اما نه وقتی که می آید به Blue Jays چشم انداز Nate پیرسون. تمام طول می کشد چند زم

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

برداشت اول اغلب می تواند فریب اما نه وقتی که می آید به Blue Jays چشم انداز Nate پیرسون. تمام طول می کشد چند زمینهای برای تحقق این معامله واقعی است.

یکی نیست که به یک دیده بانی و یا کار در لیگ اصلی بیس بال به رسمیت شناختن این نوع استعداد است. 100-m.p.h. سرعت برای خود صحبت می کند. بنابراین بیش از حد سخت رفتن کشویی قرار می دهد که اکثر fastballs به شرم. به بالا از آن خاموش وجود دارد changeup گرفتن که روز به روز بهتر و اوایل گیری موثر موبایل و کامپیوتر. او بسیار به کار با آن را تقریبا به نظر نمی رسد عادلانه است.

پیرسون شش پا-شش 250 پوند قاب جیغ خط مقدم شروع پارچ. او نوع بازوی قدرتمند است که حتی در 23 سال, حملات ترس به hitters مخالف ساخت و او را بیشتر به کرات تبادل چشم انداز برای رسیدن به اطراف این قطعات پس از سه نفر از روی Halladay, Chris Carpenter و Kelvim Escobar در اواخر 1990s. پیرسون است که انتظار می رود برای تبدیل شدن به تک خال اسب بارکش در مقابل یک جوان امیدوار کننده هسته ای از موقعیت های بازیکنان است.

بله پیرسون واقعا که خوب است و هر کسی که به تماشای تورنتو بازی در برابر اتباع چهارشنبه شب به احتمال زیاد موافق است. در حالی که ساخت اصلی خود را-لیگ اولین در واشنگتن — یک 4-0, 10-باز یافته از دست دادن به اتباع پیرسون تقریبا بی عیب و نقص. او پراکنده دو بازدید و یک جفت از پیاده روی در حالی که قابل توجه پنج بر پنج نوبت. در طول راه او فقط سوم Blue Jays پارچ به بازی شیر یا خط حداقل بدون گل پنج نوبت در اولین بازی خود به مائورو Gozzo (Aug. 8, 1989) و ترنت تورنتون (31 مارس 2019).

پس از گرفتن نیست برای دیدن پیرسون زمین های زیادی را در لیگ کوچک آبی جیز طرفداران هم اکنون می توانید درک آنچه که همه سر و صدا بود.

"سالم ماندن پرتاب بسیاری از نوبت پرتاب حملات نه راه رفتن بیش از حد بسیاری از بچه ها" پیرسون گفت: در اوایل این هفته زمانی که خواست آنچه را که تعریف موفق rookie فصل است. "اگر من می توانم تمام آن چیزهایی که من می دانم که من می تواند بسیار موفق باشد. من رو یک مقدار بالا hitters در این لیگ است. تا زمانی که من می توانید تمرکز بر روی آنچه که من می توانید کنترل آنچه که من قادر هستم, من فکر می کنم من می خواهید انجام دهید بسیار خوب است."

این کتاب در پيرسون در افراد زیر سن قانونی بود شبیه به بسیاری از بازی های برتر قدرت سلاح است. تیم گفته شد که آنها باید سعی کنید و نمره اولیه, چرا که اگر آنها نمی, او را تنها برای گرفتن سخت تر به آمار به عنوان بازی می رود.

پیرسون خود اذعان معمولا طول می کشد تا یک دور یا دو به گرم کردن و اجازه دهید شل. به همین دلیل مخالفان اغلب مقدار زیادی از اواسط-90s fastballs اوایل با سرعت به تدریج در حال تیک تاک کردن عمیق تر او را به یک بازی در همان قالب از Houston Astros آس جاستین Verlander. آن را توسط طراحی به عنوان آن را به عنوان یک پیشرفت طبیعی از طریق هر یک از گردش.

وجود دارد یک نگاه اجمالی از این سبک در طول پیرسون را برای اولین بار در برابر اتباع. در اولین ورود پيرسون به طور متوسط 95.6 m.p.h. در fastball و صدر در 96.8. در دوم پیرسون به طور متوسط 96.7 و صدر در 98. در پایان چهارمین سابق در دور اول انتخاب شد اعضاء را در 99.

در حال حاضر من می دانم که برخی از شما در حال فکر کردن. شده اند وجود دارد بسیاری از چشم انداز است که وارد این شهر که زندگی می کنند تا اعتیاد به مواد مخدره. ولادیمیر Guerrero جونیور بود عملا پذیرفته به سالن از شهرت قبل از او حتی با قرار دادن در یک لیگ و سال اول خود را در رشته دقیقا نمی شده است, بی عیب و نقص.

هارون سانچز و کایل Drabek شد یک بار در صورتحساب یا لیست به عنوان آینده aces. ریکی رومرو در مدت کوتاهی پس از امضای پنج سال قرارداد فرمت ثابت شد به این صورت از این حق رای دادن. چشم انداز رتبه بندی به این معنی نیست که یک چیز یک بار بچه ها می رسند در این رشته و حتی کسانی که تجربه موفقیت اولیه تضمین شده نیست مشاغل طولانی. بیس بال است به عنوان غیر قابل پیش بینی به عنوان آن می شود در ورزش حرفه ای و یکی از آسیب می تواند همه چیز را تغییر دهید.

حتی بنابراین وجود دارد چیزی متفاوت در مورد پیرسون و پنجم زمین باز یافته از بازی روز چهارشنبه بود مثال کامل است. بومی فلوریدا افتتاح پنجمین توسط حول چهار متوالی خاموش-سرعت زمین با نهایی یک 84.5-m.p.h. لغزنده و در نتیجه strikeout. واشنگتن ویکتور روبلز سپس پا به جعبه و دیدم پنج متوالی خاموش-سرعت ارائه شده و در نهایت قبل از حرکت از طریق یک نوار لغزنده برای یکی دیگر از strikeout.

سوم و نهایی خمیر از زمین باز یافته گنج ترنر به نظر می رسد به آماده سازی خود برای یک fastball قبل از او در چرخش شدید در اول پیچ موبایل و کامپیوتر. حتی اگر بسیاری از بحث در مورد پیرسون عروج از طریق افراد زیر سن قانونی حول قدرت او بسیار بیشتر از آن است. از 75 رزین پیرسون انداخت به اتباع 35 از آنها خاموش-سرعت. یک پسر که به نظر می رسید یک بعدی در پیش نویس خود را روز بازگشت در سال 2017 است و پس از تبدیل به گرد و استارت و او هنوز در حال بهبود است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سانچز بود سرعت اما نه ثانویه رزین. Drabek تا به حال این ابزار اما فاقد فرمان برای ضربه زدن به اقیانوس از اسکله. براندون مارو نمی تواند سالم بماند. آبی جیز امید پیرسون متفاوت خواهد بود. اگر نشانه های اولیه شمارش برای هر چیزی او خواهد بود.

"من فکر می کنم من قادر هستم که یکی از استارت در این تیم برای یک مدت زمان طولانی" گفت پیرسون که رتبه شماره 7 چشم انداز در بیس بال توسط MLB خط لوله است. "در این سال و سال آمده است. فقط آن را همه چیز در مورد سالم ماندن و رقابت هر روز پنجم و هر یک شروع من در خارج وجود دارد به این تیم من بهترین است. من می دانم که ما یک تیم بزرگ و ما رو شات واقعی."

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن