بازنشستگان تامین اجتماعی

پیش بینی ارتقاء حقوق و دستمزد ۹۸ بازنشستگان تامین اجتماعی که بیش از ۲ میلیون نفر از جامعه را شامل می شوند، بر

توسط NASERINEWS در 8 آذر 1401
پیش بینی ارتقاء حقوق و دستمزد ۹۸ بازنشستگان تامین اجتماعی که بیش از ۲ میلیون نفر از جامعه را شامل می شوند، بر مبنا افزیش جقوق بازنشستگان در سال ۹۷ تا حدی قابلیت و امکان پذیر است. دولت در اردیبهشت ۹۷، مصوبه ای مبنی بر ارتقا حقوق بازنشستگان در سال ۹۷ را ابلاغ کرد که بر این اساس، اخذ کنندگان دست‌کم مستمری بر پایه مصوبه شورای عالی کار، خبر استانی ۱۹.۵ درصد و برای سایر سطوح به مقدار ۱۳درصد مستمری آن ها به نسبت سال ۹۶ افزایش خواهد یافت. مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران درباره آخرین اخبار از قرارداد جدید بیمه تکمیلی برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد. بیمه تکمیلی به غیر از سازمان تأمین اجتماعی بوسیله دیگر مرکزها بیمه هم ارائه می‌شود.
  • با توجه به ارتقاء سالانه دستمزد و مزایای بیمه شدگان این قابلیت وجود داراست تا حق بیمه قدمت پاسارگاد نیز سازه به خواهش بیمه گذار ارتقا یابد.
  • البته به تناسب اهدافی که به جهت برهه زمانی بازنشستگی خود دارید ممکن است به میزان درآمد کمتر و یا این که بیشتری نیاز داشته باشید.
  • جهت اخذ کمک اساس فرد باید التماس خود را به دفتر کار اجتماعی محل اقامت خویش ارسال کند و همین برنامه را هر سال تکرار کند.
  • اگر کارگری، فارغ از فرزند باشد، عده دریافتی او کلمه است از مجموع شالوده سنواتی، حق مسکن و بن کارگری که ۱۵۹ هزار تومان طولانی تر خواهد شد که علاوه بر ۱۳ درصد، به توده دریافتی او، ۴۲۱ هزار ومان بیشتر می شود.
  • اگر می خواهید از یک سرمایه کم به یک اندوخته مناسب در طی روزگار برسید، بیمه قدمت مناسب شماست.
در غیراین شکل ادامه اشتراک از تاریخ تصویب تقاضای کتبی متقاضی در مدیریت این صندوق در استان محل اقامت خواهد بود و درمورد آخر فاصله وقتی اجرای حکم تا تاریخ ثبت استدعا جزو سوابق اشتراک در صندوق منظور نمی گردد . یک کارشناس راستا فعالیت اساسی اشاره به صادر شدن احکام بازنشستگان تامین اجتماعی از احتمال پرداخت معوقات دستمزد در چندین قسط خبر داد. کسانی که حقوق و دستمزد بازنشستگی اخذ نمی نمایند و یا حقوق و دستمزد دریافتی آنها کفاف مخارج زندگی شان را نمی دهد، می توانند اطلاعات در مورد بیمه تکمیلی در صورت دارا بودن موقعیت از کمکهای اساس به جهت پرداخت هزینه های اجاره، بیمه درمانی، پرستاری و غذا و لباس خویش استفاده کنند. همین شماره در کارت بیمه تامین اجتماعی و نامه های اداره بیمه بازنشستگی در آلمان قابل مشاهده بوده و در رخ مفقودی از بیمه درمانی یا این که اداره بیمه بازنشستگی قابل دریافت است. اما در صورتی که فرد استخدام شده بازنشسته سازمان تامین اجتماعی باشد مطابق ماده 148 قانون اداره عمل تابع قوانین عمل می باشد و منع استخدام مجدد داراست . اما بایستی قبول کنیم که اهمیت همه‌ی همین تفاصیل، حساس اجرای متناسب‌سازی یک گام رو به جلو برداشتیم. برای سایر سطح های هم محاسبات دقیقی انجام شد؛ چک شد که شخص در زمان بازنشستگی، چند برابر دستکم مستمری دریافتی داشته؛ مثلاً در صورتی که آن زمان چهار برابر مستمری داشته، به تدریج الان سه برابر کف شده و درنتیجه یک برابر عقب افتاده؛ بدین ترتیب به همین فرد، ۷۵ درصدِ یک برابر حقوق به تیتر افزایش متناسب‌سازی افزوده شد البته شرط این بود که این ارتقاء از صد % حقوقِ آنها اکثر نشود. در کل، در سال ۱۴۰۰، برای سایر سطح های کمتر از ۵۰ درصد ارتقا نداشتیم، افزایش متناسب‌سازی و ارتقا مصوب شورایعالی کار، در جمع کمتر از ۵۰ درصد نبوده است. دهقان‌کیا در گفتگوی زیر،که در خبرگزاری ایلنا منتشر شده است ضمن جواب به سوالات و ابهامات بازنشستگان، در رابطه اهمیت استمرار متناسب‌سازی و مساله‌ی معضل منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی به تفصیل تفسیر می‌دهد. او معتقد است درصورتیکه دولت بدهی خود به سازمان را نپردازد و اهمیت تامین اجتماعی به مثابه‌ی «قلک خزانه» نگاه کند، این معضل به شتاب به مرحله‌ی غیرقابل رجوع و برگشت می‌رسد. باسلام ازاینکه حقوق دستکم بگیران طولانی تر شده خوشحالم اما به جهت سایر مستمری بگیران که مبنای حقوقشان براساس مقدار پرداختی به سازمان چک کردن شده ( به طور نمونه بنده در سال ۱۳۵۵ دارای دستمزد ۱۰۰۰ دلار نزدیک به ۸۰۰۰ تومان سهم بیمه ومالیات پرداخته ام طبیعی میباشد بعداز ۳۲ سال پرداختی من نیز بایستی به به عبارتی نسبت ارتقاء یابد زیرا تورم فعلی پاسخ نمیدهد .

اولین و عجیب‌ترین شاهکار فرهنگ ایران

سهامی ذوب‌آهن اصفهان، اول و بزرگ‌ترین کارخانهٔ تولیدکنندهٔ فولاد ساختمانی و ریل در جمهوری اسلامی ایران است. همچنین ذوب‌آهن اصفهان، بزرگ‌ترین شرکت فولاد در کشور ایران هست که با ظرفیت ۳٫۶ میلیون تن کالا پایانی، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را ساخت می‌کند. کلیه دستمزد دنیوی و معنوی این وبسایت وابسته به پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز میباشد و به کار گیری از مطالب با ذکر منشاء بلامانع است. روش نخستین اشتغال در یک مجموعه معتبر است تا کارفرمایان نام شما را به لیست بیمه‌شدگان بیشتر کنند. در چنین شرایطی مجموعه آیتم لحاظ نام‌نویسی شما را در سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌دهد. صرفا شما می بایست مدارک خودتان را در اختیار مسئول بیمه محل کارتان قرار دهید تا بتوانند فرآیند ثبت‌نام شما را پیش ببرند. در این رابطه پیگیری‌های تجارت‌نیوز از صندوق بازنشستگی کشوری نشان می‌دهد که هرمورد از دستگاه‌های دولت براساس بودجه‌ای که در اختیار دارند برای تامین خدمات درمان تکمیلی بازنشستگان خویش اقدام می‌کنند. دسته‌بندی نشده ✔️ مستمری بگیران و بازنشستگان متشخص از نحوه مراجعه به سامانه تامین اجتماعی می توانند فیش حقوقی خویش را دریافت و مشاهده نمایند که راهنمای چهره یی شیوه اخذ فیش حقوقی در مقاله آورده شده می باشد . نهایی بار قرار داد استفاده از خدمات درمان تکمیلی، بازنشستگان کشوری در فصل بهار ۱۴۰۱ تمدید شد و مستمری‌بگیران این صندوق در انتخاب آن مخیر بودند. شـرکت آتیه سـازان نگهدارنده بـا شعار ارتقاء مرحله سالم جامـعـه ، نیز هم اکنون تخصصی ترین شرکت در ارائـه سرویس ها بیمه درمانی مکمل است. این شرکت، پس از عقـد قـرارداد بیمـه درمـان تکمیلی بـا بیمه گزاران،بخش یا این که کل هزینه های خدمات درمانی و بیمارستانی را بر اسـاس تعـهـدات مندرج در قرارداد و بـیـمه نامه، برای هر شخص (بیمه شده) و خانواده وی ارائه می دهد. کمپانی ها و موسسـات اصلی خرید همین بیمه نامه، کارکنان یا این که اعضاء خویش و افـراد ذیل تکفل آنـان را که شامل همسر، فرزنـدان، والدین و کلیه اشخاص ذیل تکفل شان می باشد، تحت پوشش سرویس ها درمانی تکمیلی و اضافی بر بیمه های شالوده قرار می دهند.

حقوق بازنشستگان در دولت سیزدهم حتی یک روز عقب نیفتاد/ تخصیص 9 هزار میلیارد تومان برای گسترش مرکزها درمانی بخش ها کم‌برخوردار

برای اخذ همین بیمه شخص در دوران کار مقدار مشخصی از درآمد را در حسابی پس انداز می نماید و کارفرما ماهیانه مقداری را به آن طولانی تر می کند. جهت اطلاع پیش از موعد از مقدار حقوق و دستمزد بازنشستگی، هر سال طومار های از بیمه بازنشستگی برای شخص ارسال می خرید بیمه تکمیلی شود که در آن اطلاعاتی زیرا مقدار دستمزد بازنشستگی و دوران بازنشستگی فرد درج شده است. در آنالیز سابقه کاری زمانهایی که شخص به هر عاملی (از قبیل بیماری تحصیل و غیره) عمل نکرده باشد و هزینه بیمه را پرداخت نکرده باشد، در نظر گرفته نخواهد شد. به این ترتیب شما همواره سود بیمه قدمت بالاتری از مقدار سود تضمینی دریافت خواهید نمود که عملکرد یکسری ساله کمپانی بیمه پاسارگاد هم آن را اثبات می نماید. ضمن آنکه دریافت جايگاه یک توانگری مالی همین کمپانی از سوی بیمه مرکزی نشان دهنده توانمندی کمپانی بیمه پاسارگاد و برگزیدگان بود این شرکت بیمه در بازپرداخت تعهدات آن خواهد بود. سرمایه بیمه عمر پاسارگاد حیاتی دقت به میزان حق بیمه قدمت پرداختی و مبلغ سپرده گذاری در بیمه عمر که میزان آن از سوی شما انتخاب می شود و نرخ های سود فنی بیمه عمر بررسی می شود. همین نرخ شامل سود تضمینی بیمه قدمت هست که توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی کشور ایران تعیین می شود. در ادامه یک سری از حساس ترین مواقعی که زیر پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگی قرار می گیرد را برای شما آورده ایم. توجه داشته باشید که جهت ثبت اسم بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری می بایست یک سری وضعیت را داشته و مراحلی را انجام دهید. هم چنین، همین قابلیت برای شخص بیمه شده وجود داراست که بتواند یکسری دیگری از افراد را نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری بیاورد.

منصوری: بیش از ۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و تسهیلاتی به کردستان اختصاص داده شد

امسال دست قلیل بیست بار تا شب ها تا صبح از شدت گرسنگی و خالی بودن یخچال و نبود حتی یک کیک و شیرینی در منزل از شدت گرسنگی نصف شب تا صبح دل درد داشتم . این بود وعده سی سال خدمت کردنم که اواخر برج که مبلغی به ان شکل برایم نمانده تا صبح زجر کشیدم . پزشك و … دارند ولی متاسفانه در قرارداد بيمه دي اين موارد براي بازنشستگان تامين اجتماعي نيامده و از اين سرویس ها بي بهره هستند . شرايط خاصي داراست ، مثلا بايد سن مادر 55 و سن پدر به 06 سال رسيده باشد.اما در بيمه خدمات درماني اين شرايط وجود ندارد . مديريتي فرد، مرتبه و مدرك تحصيلي كه در سامانه هاي صندوق بازنشستگي تصویب می باشد دقت مي نمايد . يقينا نمي اقتدار پاسخ قاطعي به پرسش فوق داد ولی مي قدرت تفاوت هاي دو صندوق را در دريافت ها و پرداخت ها و توان مالي صندوق ها بيان نمود .

اخبار شورای شهر تهران

بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در حالی از درآمد کم و عدم همسان‌سازی حقوق شکایت دارا‌هستند که هم اکنون یک فعال حوزه بازنشستگان از قطع بیمه تکمیلی همسران هزاران نفر از بازنشستگان همین سازمان خبر داده است. سقف حقوق و دستمزد بازنشستگان کشوری خیلی کمتر از سقف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی می باشد و هیچ تسهیلات خاصی نیز ندارند. مقدار حقوق کشوریها کلیدی مدرک تحصیلی و سنوات یکسان در سرتاسر میهن یکسان هست و به همین استدلال می گردد حقوق بازنشستگان کشوری را همسانسازی کرد البته میزان حقوق و دستمزد تامینی ها از هیچ قاعده خاصی تبعیت نمی کنه و مدرک تحصیلی ملاک انتخاب حقوق و دستمزد وجود ندارد و بیشتر دچار هرج مرجه و اشل حقوق و دستمزد منسجم و ثابتی نظیر کشوریها نداره. دستمزد پرسنل و بازنشستگان لشکری، کشوری و صندوق‌های تابعه دولت در ماه‌های نهایی سال معلوم می‌شود. در نوشته حقوق و دستمزد ۱۴۰۱ درباره مقدار حقوق و حقوق و دستمزد کارکنان صحبت کردیم، در این نوشته قصد داریم تا درباره مبلغ دستمزد بازنشستگی کلام نماییم تا بتوانیم سرنخی به بازنشستگان در گزینه دریافتی خویش در سال ۱۴۰۱ بدهیم.

تشریح «نحوه واکسیناسیون سالمندان»/بدون ثبت نام برای «همه اولویت ها» اس ام اس ارسال می شود

- خبرها اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حالی قرار میباشد در تعدادی روز آینده قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی منعقد شود کماکان دعوا حق بیمه دریافتی از بازنشستگان... مدیریت کانون بازنشستگان تهران جزئیات بسته بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد. - خبر‌ها اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی برای بازه زمانی آذرماه 1401 تا آذرماه 1402 با بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ به امضا رسید و بر شالوده همین قرارداد تازه حق...

جدیدترین اخبار همسان سازی حقوق و دستمزد بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل وقت سازمان می‌گفت کف حقوق لشگری‌ها و کشوری‌ها ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، ما پافشاری داشتیم که همین کف حقوقی، ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هست که در پایان، قرار شد، کفِ مستمریِ حداقل‌بگیران حیاتی ۳۰ سال سابقه، ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای حداقل‌بگیران کلیدی ۳۵ سال سابقه، ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باشد. مدیر کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران، دو خبر خوش را به نقل از سرپرست وزارت رفاه به جهت بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کرد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مورد قضیه افزایش حقوق و دستمزد بازنشستگان تأمین اجتماعی در طی ماه‌های پیشین از سال جاری به یک عدد از دغدغه‌ها و نگرانی‌های بازنشستگان همین سازمان تبدیل شده میباشد و علی‌رغم وعده‌های تکراری از سوی مسئولان سازمان تأمین اجتماعی، حقوق و دستمزد بازنشستگان این سازمان همچنان فارغ از تغییر‌و تحول و ارتقاء در دو ماه ( فروردین و اردیبهشت) به حساب به بازنشستگان واریز شده است. نکته قابل توجه در آیتم تصویب نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و به کارگیری از آن، پی بردن این می باشد که بیمه تکمیلی چه مواقعی را پوشش می دهد. به عبارتی در چه مواقعی بیمه شدگان می توانند در جبران هزینه های خود از بیمه امداد بگیرند. واریز حقوق بازنشستگان کشوری از ساعاتی پیش شروع شد که پرداخت معوقات مهرماه را هم به ملازم دارد. فرسایشی بودن پروسه تصمیم گیری برای افزایش حقوق و حقوق و دستمزد کارگران در سال ۹۷، باعث شد تا عملا، حساس ارتقا ارز و ارزش کالاها، اثر آن را خنثی کرده و از نیمه دوم سال ۹۷، شاهد کوچک خیس شدن سفره کارگران باشیم. موضوعی که به لحاظ می برسد در سال آینده نیز تا حدی تکرار شود و به راضی بودن کارگران سبب نخواهد شد. امسال، قطعا خط فقر بیش تر شده می باشد اما دستکم حقوق و دستمزد و حقوق کارگران مجرد و متاهل، اهمیت وجود ارتقا بیش از ۴۰ درصد به نسبت سال گذشته، نیز چنان ذیل خط فقر است. همین سیگنال مهربانی به جهت اقتصاد میلیون ها هموطن کارگر در سال طاقت فرسا تحریمی نود و هشت نیست. جلسه شورای خوب کار در ساعت ۲۳ روز بیست و نهم اسفند ۹۸ فارغ از عاقبت نقطه نهایی یافت و گزینش دست‌کم دستمزد کارگران حیاتی تفاهم فی مابین نمایندگان کارفرمایان و کارگران به نصفه اولیه فروردین سال ۹۹ موکول شد. در غیر این شکل فرد می تواند در حالت خاص، به صورت داوطلبانه دارای پرداخت حق بیمه کاربر بیمه خدمات درمانی بازنشستگان شود. مقدار حق بیمه به میزان درآمد درخواست کننده (شامل حقوق و دستمزد بازنشستگی و بقیه درآمدها نظیر عمل نصفه وقت) بستگی دارد. همانگونه که تا قبل از این هم اشاره شد، بیمه بازنشستگی اشخاص تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از درآمد آن‌ها کسر می شود. مامستمری بگیران تامین اجتماعی دیگرنای ادامه چنین زندگی که هرروزسخت ترمیشودرانداریم.ومتاسفانه ازوعده های بی کار مسیولین نیز دیگرخسته شده ایم واسوس میخوریم که چرا….. طبق اعلام مدیر کمیسیون اجتماعی مجلس، پیشنهاد حذف بند ارتقاء سن بازنشستگی از لایحه بودجه ۱۴۰۱ به کمیسیون تلفیق دارایی ارائه شده است. وی اعلام کرده میباشد که این افزایش سن بازنشستگی می بایست به مرور روزگار در قانون واقعه بیفتد و انجام آن به رخ یکباره، بر خلاف قانون برنامه ششم گسترش است. به گفته‌ی صالحی، حقوق بازنشستگان کارگری از جیب دولت پرداخت نمی‌شود، تماماً از اندوخته‌ی تاریخیِ خویش بازنشستگان است؛ درست وجود ندارد دولت در همین مساله دخالت کند و از افزایش عادلانه خودداری نماید. همینطور به‌منظور یاری به معیشت مستمری‌بگیران فراتر از حداقل، علاوه بر روستا درصد مذکور، مبلغ ۶۵۰ هزار تومان (تا سقف دریافتی ماهانه ۱۰ میلیون تومان) به‌صورت ماهانه پرداخت خواهد شد. مهم اعتنا به فاصله و ترک در بین منابع و مصارف این سازمان در سال های اخیر و دخالت دولت مردان در سازمان تامین اجتماعی موجب جراحت و صدمات جبران ناپذیری به سازمان گردیده. میانگین حقوق فرهنگیان نیز حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که متوسط دریافتی آن ها را به حدود ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رساند. پیش بینی می شود که متوسط دستمزد فرهنگیان در سال ۹۸، به حدود ۳ میلیون تومان ارتقاء یابد و خالص دریافتی ماهانه فرهنگیان، زیر ۲۰ میلیون ریال نباشد. مطابق گفته های آقای صادقی، سازمان تامین اجتماعی هر ماه بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می نماید و ۲۲۰۰ میلیارد تومان هزینه های درمانی پرداخت می کند. او از نوبخت خواست که تعهدات دولت در قابل این سازمان عریض و طویل را پرداخت کند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن