جهان در 100 متر قهرمان مسیحی کلمن برای معلق از دست رفته تست مواد مخدر

مسیحی Coleman حاکم قهرمانی جهان در 100 متر فاصله بود به حالت تعلیق در روز شنبه توسط دو و میدانی یکپارچگی واحد

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

مسیحی Coleman حاکم قهرمانی جهان در 100 متر فاصله بود به حالت تعلیق در روز شنبه توسط دو و میدانی یکپارچگی واحد برای از دست رفته تست مواد مخدر.

AIU به روز شده لیست خود را از ورزشکاران در تعلیق موقت شامل کلمن ساعت پس از آمریکا قهرمان دو سرعت نشان داد ، او به طور موقت ممنوع از رقابت تا زمانی که تصمیم نهایی در یک جلسه انجام شده تحت جهانی دو و میدانی مبارزه با دوپینگ قوانین و یا یکپارچگی رفتاری.

کلمن گفت در توییتر که مواد مخدر تست قادر به پیدا کردن او Dec. 9 در حالی که او در نزدیکی یک مرکز خرید کریسمس. که سومین مورد تخلف در مدت 12 ماه است.

ورزشکاران ملزم به لیست خود را از محل به مدت یک ساعت در هر روز زمانی که آنها باید در دسترس به آزمایش می شود. نقض معنی یک ورزشکار یا نه پر کردن فرم گفتن مقامات که در آن آنها می توان یافت و یا که آنها نبودند که در آن آنها گفت: آنها زمانی بود که تست وارد شده است.

کلمن یک مورد علاقه برای المپیک طلا در 100 متر فاصله از رفتن به توکیو بازی است که به تعویق افتاده است تابستان آینده به خاطر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

او در پست خود او بوده است جذاب از دست رفته آخرین آزمون به مدت شش ماه با AIU اجرا می شود که ضد دوپینگ برنامه جهانی دو و میدانی. او توضیح داد که هیچ سابقه ای از هر کسی که به خانه اش و این که اگر او تا به حال شده است به نام او فقط پنج دقیقه فاصله دارد.

این دومین بار کلمن مواجه شده است و بالقوه ممنوعیت برای یک محل تخلف.

کلمن برنده 100 متر در مسابقات قهرمانی جهان در دوحه قطر در سپتامبر گذشته پس از ایالات متحده آمریکا آژانس ضد دوپینگ خود کاهش یافته است در مورد از دست رفته آزمایش به دلیل فنی.

"من هرگز و هرگز استفاده از مکمل های افزایش عملکرد و یا مواد مخدر" کلمن نوشت: روز سه شنبه. "من مایل به تست مواد مخدر هر روز برای بقیه زندگی حرفه ای من برای همه, من برای اثبات بی گناهی من."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب