جنگل, مایکلسون, بردی و منینگ وعده 10 میلیون دلار به کروناویروس امداد با گلف بازی

حوب ساند, FLA.—بازی بعدی شامل تایگر وودز و فیل مایکلسون شامل 10 میلیون دلار کمک مالی برای COVID-19 امداد تلاش

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

حوب ساند, FLA.—بازی بعدی شامل تایگر وودز و فیل مایکلسون شامل 10 میلیون دلار کمک مالی برای COVID-19 امداد تلاش همراه با مقدار زیادی از حقوق لاف زدن در یک ستاره-صفحه چهار نفری, مارس 24 مدال در باشگاه گلف.

Turner Sports اعلام کرد جزئیات بیشتر در پنجشنبه برای "مسابقه: لیگ قهرمانان برای موسسه خیریه" یک مسابقه تلویزیونی بین جنگل و Peyton منینگ در برابر مایکلسون و تام بردی.

مدال جایی است که جنگل ایفا می کند زمانی که او در خانه است. منینگ و بردی گفت: آنها بازی کرده اند وجود دارد قبل از — منینگ در حال اجرا از توپ های گلف قبل از رسیدن به 18 بردی ارسال 106.

فرمت بهتر خواهد بود و توپ رو به جلو و نه تغییر متناوب شات در پشت نه به معنی هر دو بازیکن با ضربه توپ را روی گوه عکس و آنها را از وجود دارد.

از آن خواهد شد پخش می در 24 مه در 3 p. m. EDT on TNT, TBS, truTV و HLN همراه با pre-match پوشش موجود در Bleacher Report برنامه.

WarnerMedia و چهار بازیکن را در مجموع یک خیریه کمک مالی 10 میلیون دلار به نفع مختلف تلاش های امدادی به صورت محلی و در سراسر کشور. ترنر گفت: این مسابقه شامل همکاری با "همه در چالش" ابتکار عمل را فراهم می کند که مواد غذایی برای کسانی که نیاز دارند.

مایکلسون ضرب و شتم جنگل در یک حذفی در زیر چراغ در لاس وگاس بیش از آخر هفته روز شکرگزاری در سال 2018 است. این بار آنها در حال در آوردن دو NFL بزرگترین quarterbacks برای اضافه کردن به سرگرمی است.

اعلام شد با یک مصاحبه تصویری با TNT را Ernie جانسون از چهار بازیکن در آن بردی گفت: او می خواست جنگل به عنوان یک شریک تا منینگ را به نام پدر به تغییر تیم است.

مسابقه برگزار خواهد شد و یک هفته پس از زنده گلف بازگشت به تلویزیون برای اولین بار از این بیماری همه گیر کوروناویروس تعطیل PGA تور و تورهای دیگر در سراسر جهان است. Rory McIlroy و داستین جانسون را بازی خیریه برابر ریکی فاولر و متی ولف در سمینول باشگاه گلف یکی از فلوریدا معروف ترین دوره های آموزشی است که یک تلویزیونی رویداد برای اولین بار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب