هنگامی که یک WSU فن شروع به ساخت ماسک برای کارکنان مراقبت های بهداشتی گربه وحشی پشمالو ملت کمک - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

به تازگی هنگامی که سام گیلبرت به خانه از یک پروژه ساخت و ساز در اسپوکن او سوراخ در موقت او دوخت فروشگاه برای ش

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

به تازگی هنگامی که سام گیلبرت به خانه از یک پروژه ساخت و ساز در اسپوکن او سوراخ در موقت او دوخت فروشگاه برای شش تا هشت ساعت از ماسک ساخت.

او انتظار می رود به 30 یا 40. زمانی که او ارسال شده به مرگ Cougs Facebook گروه با ارائه به ارسال رایگان ماسک های خانگی برای مراقبت های بهداشتی کارگران, او تا به حال 300 درخواست در عرض چند ساعت.

همانطور که از هفته گذشته او ساخته شده 900. آن را تبدیل به یک کار تمام وقت است. و او دریافت ده ها تن از با تشکر از شما یادداشت از کارگران خط مقدم ارسال selfies خود را در دانشگاه ایالتی واشنگتن ماسک.

"یک زن و شوهر از دوستان که مشغول به کار در بیمارستان VA و یک زن و شوهر از پرستاران آنها گفت که چگونه آنها در حال گرفتن کاغذ ماسک نیاز به استفاده از این چیزها برای پنج تا هفت روز" گیلبرت گفت: از طریق اشک. "آنها دوستان خوب. آنها خوب Cougs. ... من می دانستم که من می تواند به حل این مشکل است."

او نه سوال پرداخت برای حمل و نقل برای پارچه – برای همه چیز Jordanna کیرکوود گفت. دو ملاقات کرد چون گیلبرت, 1989, گربه وحشی پشمالو التحصیل شد و یک فن بزرگ از او پسر سابق WSU بازیکن فوتبال گیب علائم.

"برای اولین بار او نوشته شده که او از مواد است. او مردم را در سراسر کشور گفت: "من باید Coug مواد,' " کیرکوود گفت. "سپس او نوشته شده:" آیا وجود دارد هر Cougs است که می تواند به من قرض بدهید یک دستگاه دوخت?' "

کیرکوود شروع به پریدن کرد بر روی آن. او درخواست ارسال شده برای فارغ التحصیلان به اهدای پول برای یک ماشین جدید.

"است که یک روز در آن بود 1800 دلار در حدود 10 ساعت" گیلبرت گفت. "آن را به بالای آن را مانند زمانی که من در ابتدا فکر کردم من می خواهم 30 ماسک و سپس در هفته اول, 300 درخواست است."

برای چند هفته او را در گرفتن منظم هفتگی تحویل 30-رک از Busch نور از یک همکار "Coug" ضمن تشکر از او را برای کار خود را. او همچنین دریافت, دست ساز, گربه وحشی پشمالو, شرت و حدود 20 متری از مواد را با ماسک.

او هرگز برنامه ریزی شده به پول و یا هدیه. او اولویت کارکنان مراقبت های بهداشتی خود را در لیست طولانی از مردم درخواست ماسک. و حتی با کمک های مالی برای ماه گذشته او تخمین زده او حدود 2 ساعت است. آن را در زمان تشویق از یکی از دوستان خود را قبل از او خواست برای کمک های مالی.

"قبل از او چکش من در مورد آن من بود و سه یا چهار صد دلار به این در جیب خود من," گیلبرت گفت.

اما تجربه ارسال ماسک در سراسر کشور تغییر کرده است راه او خود را می بیند. توجه داشته باشید از یک مراقبت های بهداشتی کارگران چوب با او.

"او گفت: چیزی در امتداد خطوط از آن من نیست زندگی شما در حال صرفه جویی در این خانواده زندگی می کند چرا که من نمی خواهم به این خانه به آنها است.' "گیلبرت گفت. "زمانی که او گفت که به من خراب شد. من آن را از دست داد. من نمی توانستم باور است که من در ساخت که بسیاری از تفاوت."

و او را تحت تاثیر قرار با خودش. او گفت که مادرش به او آموخت به دوختن کار خود را در حال اجرا یک شرکت ساخت و ساز به او آموخت برای حل مشکلات و ماجراهای خود را شکار غاز به او یک ایده خوب است.

زمانی که او منتظر غازها او را در یک مزرعه گندم در برف می رسد تا زمانی که خود را محدود می کند. خود پلی پروپیلن کت و شلوار او را خشک نگه می دارد در حالی که هنوز در حال تنفس است. او تصمیم گرفت او می تواند با قرار دادن یک تکه از پلی پروپیلن در میان ردیف هایی از پارچه را به صورت یک ماسک بهتر است برای جلوگیری از گسترش قطرات است که می تواند حمل میکروب ها.

اگر شما با ریختن آب بر روی خود ماسک آنها نگهداری آب, او گفت:.

"من غاز شکار و من دوخته و آن" گیلبرت گفت. "در زمان نیاز مردم به شکل همه چیز."

کیرکوود گفت: گیلبرت یک مثال خوب از فرهنگ "خانمها ملت است." او گفت: مردم می دانستند که او به گذشته خود دلار برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در نیاز و صدها نفر ارسال شد او کمک های مالی از طریق Venmo.

"او آن را انجام دهد برای به رسمیت شناختن و او آن را انجام دهد برای یک نور افکن. او آن را از قلب او" کیرکوود گفت. "جایی که او نیاز به قطعه ما پر پازل برای او. که آنچه در آن به معنی یک Coug."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن