خشم-وایلدر III تا پایان سال پروموتر می گوید

ایالات متحده ترویج تایسون خشم امیدوار است به مرحله سوم مبارزه سنگین وزن بین انهدام و دئوتای وایلدر تا پایان سا

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

ایالات متحده ترویج تایسون خشم امیدوار است به مرحله سوم مبارزه سنگین وزن بین انهدام و دئوتای وایلدر تا پایان سال به طور بالقوه در چینی محاصره از ماکائو.

باب Arum آسوشیتدپرس گفت که خشم "مدیون" وایلدر یک سوم مبارزه پس از این ادعا WBC کمربند آمریکا با یک هفتم-توقف دور در فوریه. تنها پس از آن خواهد خشم به نوبه خود توجه خود را به انگلیسی, مبارزه با آنتونی جاشوا به WBA, IBF و WBO titleholder در اوایل 2021.

"ما امیدواریم که به انجام است که در ماه نوامبر یا دسامبر" Arum, مدیر عامل شرکت رتبه بالا گفت: از خشم-وایلدر III.

"این که آیا آن را برای مخاطبان پر و یا محدود مخاطبان در ایالات متحده و یا قرار دادن آن در ماکائو که ممکن است باز به صورت کامل در عرصه اوایل نوامبر... شما می دانید که ما در حال بررسی تمام گزینه های ما."

یوشع نیز راه برای مبارزه با این سال برابر اجباری IBF چلنجر کوبرات Pulev.

"در سال آینده وجود دارد می توان این مبارزه بزرگ با خشم و جاشوا که کارت راه روشن" Arum گفت. "و من موافق آن خواهد بود, عظیم, عظیم مبارزه در هر کجا که آن را می گیرد; آمریکا یا جایی دیگر."

خشم گفته او شده است با نزدیک شدن به مایک تایسون را پس از 53 ساله سابق بلامنازع قهرمان جهان ارسال شده تمرین کلیپ ها در رسانه های اجتماعی در ماه گذشته اعلام "من برگشتم."

اما Arum فکر می کند که آنها باید تنها در دیدار با یک "شوخی" مبارزه برای خیریه.

"اگر آن را در هر نقطه در نزدیکی جدی من قصد دارم به یکی از شرکت کنندگان در چیزی است که می تواند واقعا مرگبار," او گفت: AP. "مایک تایسون شد یک جنگنده بزرگ او را در 50s خود را در حال حاضر. (او) نمی رفتن و مبارزه واقعا به طور جدی یک مرد است که در بالای بازی خود را در 30s.

"این درست نیست و هیچ کس باید تشویق آن است. اگر آن را یک شوخی آنها بروید و مشاجره در اطراف چه کسی مراقبت کنید ؟ و به خصوص برای امور خیریه, که بزرگ است."

خشم-وایلدر دوم این مبارزه آخرین Arum ترویج قبل از اجرا shutdown از ورزش به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

Arum را با استفاده از همان محل MGM Grand در لاس وگاس برای راه اندازی زندگی می کنند بوکس را باز گشت در ایالات متحده در روز سه شنبه.

شش-مبارزه با کارت عنوان توسط WBO ورزشکار پروزن قهرمان جهان Shakur استیونسون را لگد کردن یک سری از دو بار در حوادث هفته در سالن رقص هتل در سراسر ماه های ژوئن و جولای که همه صحنه بدون هواداران و رسانه ها با مبارزه گوینده بر اساس از راه دور.

در عرصه مبارزه با قضات خواهد بود و به عقب رانده و خود را از حد معمول بیرون رینگ موقعیت و داوری از فاصله هشت پا.

همه بوکسورهای خواهد شد تست شده برای COVID-19 در بدو ورود و پس از آن حرکت خود را محدود به یک حباب بلوک-رزرو طبقه از هتل و یک اتاق جداگانه که در آن آنها را آموزش و خوردن. اختصاصی آسانسور حمل و نقل خواهد شد جنگجویان بین دو منطقه.

آنها خواهد شد و سپس دوباره تست شده برای coronavirus پس از روز دوشنبه در وزن.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"آن است که بیش از اخلاقی" Arum گفت: از آوردن بوکس در طول یک بیماری همه گیر. "این چیزی است که یک سهم از آنجا که مردم در حال مبارزه با این coronavirus اما آنها هنوز هم باید برای زندگی خود.

"آنها هنوز هم حق لذت بردن. هیچ چیز به مردم لذت بردن مانند زندگی ورزشی, آیا آن را در بوکس یا فوتبال یا چیزی شبیه به آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن