چه خواهد $1.8 B مطابق لایحه پوشش می دهد ؟ $52M سوم St/Kellogg پل 55 دلار برای اتوبوس حمل و نقل سریع خطوط بیشتر

سنت پل را دریافت $52 میلیون به جای فرو ریختن خیابان سوم/Kellogg بلوار پل.سنت پل و مینیاپولیس اتوبوس حمل و نقل

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

سنت پل را دریافت $52 میلیون به جای فرو ریختن خیابان سوم/Kellogg بلوار پل.

سنت پل و مینیاپولیس اتوبوس حمل و نقل سریع خط به صف کردن برای 55 میلیون دلار در توسعه منابع مالی است.

و دولت خواهد پمپ 254 میلیون دلار در پول جدید به روز رسانی آب و فاضلاب و سیستم های سراسر مینه سوتا در یک 1.8 میلیارد زیرساخت های عمومی پیشنهاد پرده برداری توسط مینه سوتا قانونی رهبران دوشنبه شب.

عمومی کار می کند برنامه یک مصالحه و مذاکره با حزب دموکرات مجلس-کشاورز-کارگر و رهبران جمهوری خواه مجلس سنا پس از دو طرف موفق به رسیدن به توافق در آنچه که به نام "پیوند بیل" در طول قانونی به طور منظم جلسه در بهار گذشته. قرض گرفتن پول برای پروژه های ساخت و ساز سنتی با اولویت در مجلس حتی شماره سال پس از آنها به تصویب رسید و دو سال بودجه.

رهبران اعلام آزمایشی زیرساخت توافق روز دوشنبه قبل از دوم جلسه ویژه قوه مقننه تشکیل و خانه راه و وسیله کمیته ارسال شده جزئیات شنبه شب. کمیته برنامه ریزی شده است برای رای گیری در مورد این لایحه روز سه شنبه.

$1.8 میلیارد بیل — یکی از بزرگترین در تاریخ ایالتی — شامل $1.35 میلیارد دلار در کل تعهد باند بودجه که به طور معمول باعث می شود تا بخش عمده ای از دولت "پیوند لایحه است." بسته بود با مذاکره با رهبران سنا و مجلس با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را پشتیبانی می کند.

اما یک مانع بزرگ باقی می ماند قبل از آن گذشت: آمریکا که حمایت مورد نیاز است برای ارائه 60 درصد فمن مورد نیاز برای افزایش, دولت بدهی باید گفت که آنها نمی خواهد آن را تایید کند مگر اینکه Walz موافق به رها کردن برخی از زمان صلح و اورژانس قدرت او گرفته شده برای پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

پیوند لایحه بسته بندی شده با منابع مالی برای حفظ و تعمیر مینه سوتا را رو به وخامت عمومی اراضی و ساختمان; ارتقا عدم عمدتا روستایی آب و فاضلاب و سیستم های پمپ پول بیشتر به فرو ریختن جاده ها و پل ها و بازگرداندن مسائل Minnesotans جمعی خود را.

این لایحه همچنین شامل مقدار غیر منتظره ای زیادی از "گوشت خوک" — بودجه محلی برای جاده ها و پل ها و مسیرهای پیاده روی و آب و فاضلاب و پروژه های به ظاهر قرار داده برای جذب رای از نمایندگان مجلس که می خواهید برای ارائه پروژه های خود را به حوزه.

شرق مترو خواهد یک تکه بزرگ از بیکن. بزرگترین پروژه خواهد بود $52 میلیون به جای فرو ریختن خیابان سوم/Kellogg بلوار پل که لینک مرکز شهر سنت پل به سمت شرق. St. Paul شده است به دنبال کمک های مالی برای هایی که برای چندین سال پس از قسمت span فرو ریخت.

اتوبوس حمل و نقل سریع در شهرهای دوقلو را 55 میلیون دلار تزریق بودجه برای گسترش در شهرهای مرکزی و اولین حلقه حومه.

یک تکه بزرگ از 254 میلیون دلار در فاضلاب و آب سیستم بهبود کمک های مالی را به Arden Hills, مندوتا نیوپورت جنوبی پل و غرب سنت پل.

رمزی و Washington County, مرکز بازیافت در نیوپورت خواهد دریافت 7 میلیون دلار برای ارتقاء.

برخی از $13 میلیون خواهد رفتن به باغ وحش مینه سوتا برای حفظ امکانات آن است.

St. Paul پروژه ها در بودجه لیست شامل موسسه بین المللی مینه سوتا, Victoria, تئاتر, مینه سوتا, علوم انسانی مرکز و همونگ مرکز فرهنگی.

و Hastings, خواهد دریافت 2 میلیون دلار به جای نشت سقف و گنبد بر روی آن تاریخی شهرستان سالن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن