شگفتی های طبیعی: یک سفر به جزایر گالاپاگوس است که مانند یک سفر به داروین زمان - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

ما خوش شانس بودند برای رفتن به یک سفر یک عمر در سال گذشته به اکوادور و جزایر گالاپاگوس قبل از coronavirus همه

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

ما خوش شانس بودند برای رفتن به یک سفر یک عمر در سال گذشته به اکوادور و جزایر گالاپاگوس قبل از coronavirus همه گیر جهان ما را تغییر. اما شرایط دوباره تغییر خواهد کرد و بدون تغییر جهان هنوز هم وجود دارد – و آن را شرم آور خواهد بود به آن را از دست.

جمع به یک آند دره کویتو اکوادور, دروازه ورود به بسیاری از گنجینه های طبیعی جهان است. کوه ها افزایش یابد تا به ارتفاعات سرگیجه آور حرکت و ارائه مسکن برای بیش از 150 گونه از hummingbirds. دلپذیر آب و هوا در حدود 8000 پا گرمسیری این زمین در نزدیکی خط استوا بسیار قابل زندگی.

اما شاید اکوادور بزرگترین جاذبه است واقع در 600 کیلومتری ساحل در اقیانوس آرام: گالاپاگوس. آهنگ به نام حلقه با شهرت درجا رزرو محافظت می کند که جهان در زمان منجمد. ترین جزایر مانند داروین آنها را در بر داشت در سال 1835 و آنها شروع به او را در راه خود را به ساخت یک تأثیر عمده ای بر تمدن است. داروین نظریه تکامل بود و تولید در این مجمع الجزایر.

وجود بیش از 100 سلیمان و بسیاری از آنها فقط بزرگ و سنگ های آذرین چسبیده از امواج. سه نفر از آنها باید یک جامعه کوچک از مردم و دو فرودگاه. دیگران بدون انسان عمدتا در حالت طبیعی خود را. این موجودات به عنوان کودکانه به عنوان زمانی که کشف و خانه های خود به دلیل دور افتاده بودن حفاظت شده و پناه به عنوان اگر ساکنان تا به حال هرگز دیده می شود یک انسان است.

که واقعا سحر و جادو در اینجا. شما می توانید راه رفتن به سمت راست برای تودرتو پا آبی boobies و ناوچه پرندگان و نگاه آنها را در چشم. شیر دریایی به سختی می دانم که شما در حال تماشای. شما می توانید وجود دارد با احترام به عنوان طولانی به عنوان دوست دارید و موجودات spooked.

شگفتی وجود دارد انبوه ، بزرگ اغراق قرمز گلو از ناوچه پرندگان تقریبا عجیب و غریب. وجود دارد صدها نفر از این ماقبل تاریخ به دنبال آگهی. آنها 6-پا دهانه بال و می تواند به ماندن در هوا برای چند روز در یک زمان فقط سر به فلک کشیده حتی در حالی که آنها خواب هستند. شما می توانید نگاهی به آنها را در لانه و آنها چشمک راست در پشت شما.

آبی-footed مشاعره فوق العاده هستند. آنها تنها به منظور بالا بردن یک کودک بمب گذاری شده در یک زمان و کوچک و سفید را بعهده دارد comically یابم. آنها راه رفتن در اطراف آنها هیچ شکارچیان که درست است. دریافت بر روی دست و زانو و آنها فقط نگاه شما جالب است. نیز وجود دارد یک غلظت red-footed boobies در یکی از جزایر که به نظر نمی رسد به ذهن داشتن قرمز پا در همه.

وجود دارد بسیاری از گونه های دیگر پرندگان و همه آنها می دانند بدون ترس از انسان است. پرندگان پیدا کرده اند آنچه در آن بود به استعمار این جزیره برای هزاران سال. حیوانات بسیار است. شیر دریایی زیادی ندارد مشکل وجود دارد هر چند. آنها لذت شنا با "زمین lubbers" که شیرجه رفتن به آنها را ببینید.

آنها دروغ همه جا و به نظر می رسد به خوبی تغذیه. آنها قابل ملاحظه ای تلفن همراه در روی زمین بیش از حد. آنها دیده شده است در بالای صخره است که نیاز به یک صعود بر زمین سخت. آنها در تمام اندازه می آیند اما به نظر می رسد کوچکتر به طور کلی از آنهایی که در ساحل غربی آمریکای شمالی است. به یاد داشته باشید آنها را ذره گوش پس همین حالا تماس بگیرید و آنها را مهر و موم. وجود دارد چند مهر و موم خز در گالاپاگوس, اما آنها نادر است.

Iguanas موضوع دیگری. چرا که آنها زندگی می کنند برای مدت طولانی بدون آب و غذا در آنها زیرفشار با این جریان به گالاپاگوس. بی ضرر و آرامش آنها یکی از اصلی ترین خزندگان علاوه بر لاکپشتهای غول پیکر. می توان آنها را رنگارنگ و حدود 3 فوت ، وجود دریایی iguanas به عنوان کسی که snorkelers ها ممکن است ببینید.

آب بسته به زمان از سال می تواند بسیار swimmable. مرطوب مناسب آن را ممکن است برای ماندن در آب دیگر. آب است که به عنوان روشن نیست که در هاوایی و جزایر کارائیب اما شنا با شیر دریایی باعث می شود که بی ربط.

وجود دارد دیگر مخلوقات در اقیانوس برای همراهی. شما می توانید شنا با پنگوئن. کوچک کوسه ها و اشعه ها بسیار آسان است برای دیدن. این ماهی را می توان فراوان در زمان. وجود دارد هیچ حفاظت شده خلیج با آب آرام اما غواصی در امتداد جزایر می تواند یک تجربه بزرگ و زیر آب محیط زیست است به خوبی به ارزش متلاطم امواج.

زیبایی واقعی از گالاپاگوس است که طبیعت دست نخورده از جزایر. شما قادر به رفتن به عقب در زمان و تقلید داروین فرود. مسیرهای پیاده روی و مسیرهای به خوبی مشخص شده با رنگ سفید در صدر مخاطرات فقط اینچ بالا. و شما باید آنها افتخار. هیچ تغییرات ساخته شده اند به مکان شما مجاز به رفتن.

این جای پا است به چالش کشیدن در زمانی که وجود دارد هیچ جایی آسان به گام. ما در حال صحبت کردن در فوران های آتشفشانی که در اینجا نبوده است زمین توسط عناصر. مسیرهای پر پیچ و خم را به رفتن به عنوان آسان به عنوان امکان پذیر است و برای به حداقل رساندن اندکی تحت تاثیر قرار از راه رفتن ،

در جزیره سانتا کروز وجود دارد این است که جمعیت زیادی از لاکپشتهای غول پیکر. این رشد به وزن بیش از 700 پوند و زندگی طولانی است. آنها را به اجرای این جزیره و مالکیت خصوصی به معنای چیزی برای آنها. آنها به نظر نمی رسد به آگاهی از انسان ها که خود را به اشتراک بگذارید زمین. شما به راحتی می توانید پیدا کردن فضا در داخل پوسته یکی از این اقوام است.

این یکی از دور افتاده ترین مکان بر روی این سیاره است, اما از آن است که به راحتی قابل دسترسی توسط مدرن حمل و نقل. از آن آسان است به احساس لذت از یک زیستگاه طبیعی دست نخورده توسط فعالیت های انسانی. ممکن است به آن را نگه دارید که راه. مردم اکوادور را ساخته اند مطمئن شوید که از آن, و این یک چالش برای همه ما افتخار است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن