می خواهید به رول تاس ؟ پوشیدن ماسک. عارف دریاچه کوچک و شش قمار به بازگشایی مارس 26 با پروتکل های ایمنی

دو دوقلو شهرستانها قمار را بازگشایی مارس 26 با سخت پروتکل های ایمنی برنامه ریزی شده برای مهمانان و کارکنان.Sha

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

دو دوقلو شهرستانها قمار را بازگشایی مارس 26 با سخت پروتکل های ایمنی برنامه ریزی شده برای مهمانان و کارکنان.

Shakopee Mdewakanton سو جامعه در روز دوشنبه اعلام کرد که بازگشایی عارف دریاچه کوچک و شش قمار با استفاده از یک رویکرد مرحله به مرحله زیر بهداشتی و دستورالعمل های ایمنی از مقامات ایالتی و فدرال. قمار بسته شده اند پس مارس 18 برای کمک به کاهش سرعت گسترش coronavirus.

"ما ... احساس اعتماد به نفس که ما می تواند مهمان خوش آمدید به شرکت ما و به اعضای تیم, بازگشت به کار در یک محیط است که امن برای همه" گفت: آنجلا Heikes, رئيس جمهور و مدیر عامل جامعه gaming شرکت در بیانیه ای.

اولیه بازگشایی خواهد شد محدود به حافظه و جدول بازی مناطق. صندلی های حذف شده از هر اسلات ماشین و نیمی از صندلی های حذف شده از تمام جداول و میله های زندان است. بزور و با تهدید جداول محدود به سه مهمان و تعامل امتیاز با کارکنان شده اند کاهش می یابد و یا از هم جدا شده توسط پلکسی گلاس موانع.

تمام مناطق عمومی, اسلات ماشین آلات و میز را تمیز و بررسی به طور منظم. مهمان می تواند درخواست یک ماشین تمیز با فشار دادن یک دکمه خدمات.

ساختمان اشغال محدودیت شده اند محاسبه به جای فیزیکی فاصله. تعداد مهمانان در طبقه خواهد بود و نظارت از طریق درب شمارش و نظارت است.

همه مهمانان و کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک و حرارتی متوسط اسکن انجام خواهد شد در تمام ورودی. مهمانان نشان دادن نشانه هایی از بیماری خواسته خواهد شد که به ترک. کارکنان را تحت سلامت غربالگری قبل از هر شیفت.

گزینه های ناهار خوری خواهد بود محدود به قبل از بسته بندی اقلام و بوفه و دیگر نشسته رستوران ها بسته باقی خواهد ماند. کنسرت و سرگرمی حوادث شده اند به تعویق افتاد و به تاریخ بعد.

هتل را بازگشایی در مراحل به عنوان تقاضا برای اتاق گرداند و بسیاری از امکانات هتل مانند آبگرم و استخر بسته باقی خواهد ماند همراه با عارف دریاچه مرکز رفت و آمد مکرر.

"ما قبیله ای است و بسیاری از شرکت های که برخی از بازگشایی در حال حاضر گفت:" جامعه رئیس کیت اندرسون با اشاره به مراتع در عارف دریاچه گلف آلی بازیافت تسهیلات در شاکپی و زمین های یخی در Dakotah! ورزش و تناسب اندام در پریر لیک. "ما آموخته اند که چگونه به ایجاد تغییرات مناسب برای اطمینان از ایمنی و استفاده از آنچه ما آموخته اند که بازگشایی عارف دریاچه کوچک و شش."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن