به گزارش ایسنا ، کاترین کورتز متن ترانه مست و یک Gonzaga قانون فارغ التحصیل خارج از در نظر گرفتن به عنوان بایدن معاون رئیس جمهور - پنج شنبه, 29 مارس سال 2020 PST

نوادا ایالت کاترین کورتز متن ترانه مست و یک Gonzaga تحصیلات تکمیلی دانشگاه و لاتین انتخاب شود به سنا خارج کرده

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

نوادا ایالت کاترین کورتز متن ترانه مست و یک Gonzaga تحصیلات تکمیلی دانشگاه و لاتین انتخاب شود به سنا خارج کرده است نام او را از توجه به جو بایدن همسر در حال اجرا.

کورتز متن ترانه مست و, 56, یکی از بیش از 10 زنانی که نام برده شده در بایدن جستجو برای یک همسر در حال اجرا. در بیانیه ای گزارش آسوشیتد پرس, او گفت:, نوادا, اقتصاد یکی از سخت ترین ضربه COVID-19 و او متمرکز بر کمک به ساکنان این دولت است.

"من حمایت جو بایدن 100% و کار خستگی ناپذیر برای کمک به او را انتخاب ماه نوامبر" او در بیانیه ای گفت:. "این یک افتخار است در نظر گرفته شود به عنوان یک پتانسیل همسر در حال اجرا است اما من تصمیم به خروج نام من از در نظر گرفتن."

در طول یک بحث آنلاین میزبانی شده توسط Georgetown موسسه سیاست عمومی و خدمات در دوشنبه کورتز دوباره خطاب به او تصمیم گیری است.

"مبارزه من است که در مجلس سنا به نمایندگی از ایالت نوادا و این تعهد من. من نمی توانم پیاده روی به دور از است که در حال حاضر" او گفت:.

بایدن انتخاباتی منتشر شد بیانیه پنج شنبه شب که در آن ریاست جمهوری امیدوار گفت: او را تحسین کورتز متن ترانه مست و گفت نوادا ساکن بودند "خوش شانس او را برای مبارزه با آنها در واشنگتن است."

کورتز متن ترانه مست و از لاس وگاس است و یک سال 1990 Gonzaga مدرسه قانون است. او قبلا به عنوان رئیس ستاد فرماندار نوادا باب میلر و به عنوان یک فدرال جنایی دادستان در ایالات متحده به دفتر دادستان در واشنگتن دی سی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب