الکس کورا می گوید وجود دارد بیشتر به سرزنش از او کارلوس Beltran در Astros ثبت نام-سرقت رسوایی

از آنجا که Boston Red Sox اخراج او را برای نقش خود در هوستون آستروس' ثبت نام الکترونیکی-سرقت طرح از سال 2017 م

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

از آنجا که Boston Red Sox اخراج او را برای نقش خود در هوستون آستروس' ثبت نام الکترونیکی-سرقت طرح از سال 2017 مدیر سابق الکس کورا نگه داشته است مشخصات پایین.

در حال حاضر او می خواهد برای پاک کردن چند تا چیز.

"من خواندن بسیاری از چیزهایی که درست و بسیاری دیگر هستند که نه" کورا ESPN گفت:. "از کل این فرآیند اگر یک چیز وجود دارد که من به طور کامل رد و مخالفت با مردم است در Astros سازمان singling من به خصوص (اخراج و معلق مدیر کل) جف Luhnow به عنوان اگر من تنها متفکر. کمیسر گزارش مرتب کردن بر اساس توضیح داد: در راه خود را, چه اتفاقی افتاده است. اما (Astros بازیکنان) سخن گفته اند و رد هر گونه اتهامات که من صرفا به عهده دارد.

"اگر یک چیز وجود دارد من کاملا مطمئن است که آن دو مرد را نشان می دهد. ما همه آن را انجام داد. و اجازه دهید من بسیار واضح و روشن است که من نه انکار مسئولیت من چون ما همه مسئول است."

پس از اتهامات نشانه سرقت شد منتشر شده توسط ورزشی در ماه نوامبر لیگ اصلی بیس بال راه اندازی یک تحقیق که منجر به ژانویه اخراج و یک سال تعلیق از Luhnow و سابق Astros مدیر A. J. Hinch. کورا نیمکت مربی 2017 سری جهانی قهرمانی در زمان Red Sox کار است که offseason و برنده سری جهانی با بوستون در سال آینده.

Red Sox اخراج کورا دو روز پس از Luhnow و Hinch شد اجازه رفتن. MLB گزارش یک عملیات "بسیار محدود در دامنه و تاثیر" در بوستون و مجازات شدند بسیار سبک (تصویری کارمند متوقف شد و این تیم از دست رفته در دور دوم انتخاب کنید).

"دو مرد نشان می دهد" کورا با اشاره به او بود و بازیکن سابق کارلوس Beltran بود که در استخدام و اخراج توسط متس نیویورک این offseason برای نقش خود در Astros رسوایی.

"از احترام به تحقیقات من تصمیم به اقامت در خارج از کانون توجه است. صحبت کردن در مورد آن را نمی خواهید به تغییر هر چیزی" کورا ESPN گفت:. "من سزاوار من تعلیق و من پرداخت قیمت برای من است. و من با افتخار از آنچه اتفاق افتاده است. ما ساخته شده است یک اشتباه به عنوان یک گروه کل (Astros) تیم. آنچه اتفاق افتاد این بود چیزی که اگر شما بخواهید هر کسی که درگیر هیچ کس به آن افتخار می کنم. ما همه در گسل. همه. ما همه مسئول است. هر کسی که بخشی از تیم از سراسر اواسط ماه مه تا پایان فصل ما همه مسئول هستند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب